part 62

41 1 0
                                    

Rose Point Of View

Na een heerlijk etentje, lopen Niall en ik de slaapkamer binnen.

"Filmpje?" vraagt Niall, terwijl hij de tv aanzet. Ik knik en loop naar de badkamer, waar ik naar mezelf kijk. Mijn nek is nog steeds blauw en het is nog steeds een hele grote plek, gewoon meerdere zuigzoenen bij elkaar. Ik wrijf er nog even overheen en loop dan naar de slaapkamer, waar Niall op het voeteneind van het bed zit en naar de tv kijkt om een goede film uit te zoeken.

Ik kijk door onze koffer en zet onze toiletspullen dan in de wc, wanneer ik terug loop naar de koffer, haal ik mijn hand door Niall's haar.

"Ik heb een leuke film," zegt hij trots. Ik knik en trek mijn broek uit, waarna ik onder de dekens ga liggen. Zonder broek zit het toch wat lekkerder. Niall volgt mijn voorbeeld en ik kruip tegen hem.

"Ik ben blij dat we hier samen zijn," zeg ik en ik kijk naar hem. Hij knikt en wrijft over mijn hoofd.

"Ik ook, onze eerste keer écht samen weg uit Essex, voor minder dan alleen 1 dagje en zonder ouders." Ik knik en laat mijn ogen over zijn gezicht gaan. "De film," mompelt hij.

Ik kijk naar het scherm en leg mijn hand onder Niall zijn shirt. Mijn nagels wrijven over zijn buikje, terwijl we ons allebei concentreren op de film. Het is een leuke film, maar door hier heel de tijd met hem te zitten, hem kriebelend en voelend aan zijn huid, laat me meer willen.

Wanneer ik opkijk, blijft hij naar het scherm kijken. Ik duw mijn neus tegen zijn kaak en duw mijn hand dieper zijn shirt in, richting zijn borst.

"Vind je het saai?" fluistert hij, terwijl hij naar de tv blijft kijken.

"Nee, ik vind jou gewoon interessanter." Hij kijkt naar me en grinnikt dan.

"Ja, dat is waar." Meteen krijg ik mijn zin en zet hij de tv uit. Ik kijk naar hem en hij legt zijn hand op mijn wang, daarna een lange kus tegen mijn lippen.

"Niall," zeg ik en hij knikt. "Blijf je bij me?"

"Voor altijd." Ik glimlach en leg mijn been om dat van hem. Zijn ogen stralen.

Mijn glimlach raakt die van hem, waarna ik allebei mijn handen onder zijn shirt leg. We openen onze monden en zoenen met elkaar, terwijl we elkaar steeds meer aanraken.

Hij knijpt in mijn vel en wrijft er dan over. Doordat onze benen al bloot zijn, voelt het daar al super fijn om aan te raken. Met mijn voet langs zijn been of over die van hem wrijven, voelt fijn.

Ik kruip zoenend op hem en zet mijn handen aan de zijkant van zijn hoofd, om steun te hebben. Zijn erectie drukt meteen tegen de binnenkant van mijn bovenbeen, wat me verschrikkelijk opgewonden maakt.

Hij trekt zich hijgend terug van onze zoen en kijkt naar me. Zijn borst gaat hard op en neer, terwijl hij zijn handen onder mijn shirt laat gaan en dan mijn shirt uit trekt. Ik sluit mijn ogen en laat mijn adem ontsnappen, omdat ik het allemaal spannend vind. Niall is de enige jongen waarmee ik dit wil doen, maar tot die paar keer hiervoor, was het super lang geleden.

Ik zie hem naar me kijken en glimlach dan trots. Hij vindt het mooi. Ik ga rechtop zitten en trek het uit, waardoor ik alleen nog mijn onderbroek aanheb. Hij slikt zichtbaar en kijkt naar mijn ogen.

"Ik heb zo veel geluk," zegt hij als hij ons omdraait en op me komt zitten. Het eerste wat hij doet, is zijn shirt uit trekken. Ik leg mijn handen om zijn torso, terwijl hij over me heen komt hangen.

Een klein en lief kusje wordt tegen mijn lippen geplaatst, terwijl zijn heupen zich gaan bewegen. Ik sluit mijn ogen en geef me over aan het gevoel.

"Niall," mompel ik.

Irish « N.H. & B.W.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu