Part 71

39 0 0
                                    

Niall Point Of View

"Fish and chips.." mompelt Rose, terwijl haar hoofd tegen mijn borst ligt en haar ogen dicht zijn. Ik knijp kort een paar keer in haar wang, dan steeds verder richting haar neus.

"Slaap je?" fluister ik, waarna ze mijn hand wegslaat en haar ogen samen knijpt.

"Nee," bevestigt ze dan mijn gedachtes.

"Ik dacht dat je over fish and chips droomde," zeg ik en ze opent haar ogen, kijkend naar mijn lichaam. Ze duwt de deken omlaag, tot aan mijn heupen, zodat ze mijn bovenlichaam goed kan zien.

"Nee... ik heb honger," zegt ze en ze haalt haar hoofd omhoog, daarna drukt ze kusjes tegen mijn kaak. Ik leg mijn hand om haar haren en haar bovenarm.

Beneden wordt de voordeur geopend, waardoor Rose rechtop schiet. Ik rek me uit en Rose sprint uit het bed, naar de kast.

"Fish and chips!" zegt ze blij.

"Je slaapwandelt," brom ik, terwijl ik in mijn ogen wrijf. Ik heb me net moeten inspannen en normaal kan ik nadat we seks hebben gehad weer in slaap vallen, maar nu dus niet. Ik wil gewoon slapen.

"Kom je?" vraagt Rose, die een shirtje over haar hoofd trekt en dan klaar is.

"Ja, ik kom." Ik had verwacht dat ze naar beneden zou stormen, maar dat doet ze niet. Ze kijkt in mijn kast en pakt er een boxer, korte broek en een wit shirt uit. Dit laat me zien dat ze voor me wil zorgen en met me wil zijn, in plaats van alleen aan zichzelf te denken en naar beneden rent. Iets wat ze een paar maanden geleden wel had gedaan.

Ik pak haar hand als ze het bij me neer legt en trek haar naar me toe. "Kusje," zeg ik glimlachend. Door mijn lach, wordt die van haar alleen maar groter. Ze geeft me een kus en loopt dan wel de trap af. Mijn moeder en Rose praten vrolijk met elkaar, terwijl ik me met een verliefd gevoel aan kleed. Ik hoef niet eens te eten, als ik eerlijk ben. Ik voel me verdoofd door liefde.

Na een paar minuutjes, loop ik naar beneden. Mijn moeder pakt het eten uit en Rose pakt borden uit de kast.

"Deze is voor Bobby, als hij straks thuis komt.." mompelt mijn moeder, terwijl ze een portie in de magnetron zet.

"Hey mam," zeg ik als ik mijn arm om haar heen leg en een kus tegen haar wang druk. Ik heb door hoe speciaal het is om een goede band met je ouders te hebben, dus daarom wil ik hem heel erg goed onderhouden.

"Hey liefje, heb je een fijne dag gehad?" Als ze dat vraagt, kijk ik naar Rose. Ze keek al naar mij en ik grijns, voordat ik knik. Mijn moeder ziet waar we mee bezig zijn, maar ze negeert het.

Ik ga achter Rose staan, terwijl zij al klaar zit om te kunnen eten. Mijn armen vouwen zich om haar nek en ik druk kusjes tegen haar haren. Ik zie mijn moeder naar ons kijken als ik opkijk. Rose kijkt ook naar mij en vraagt me dan om een kusje door haar lippen te tuiten, waarna ik haar een klein kusje geef.

"Lief," glimlacht ze tevreden. Ik ga naast haar zitten en kijk naar mijn bord, waar ik mijn fish and chips als zie liggen.

"Hm," mompel ik als ik wat beter aanschuif. Mijn moeder komt tegenover ons zitten en glimlacht naar ons.

"Eet smakelijk," zegt ze glimlachend. Ze ziet aan me hoe gelukkig ik ben nu Rose er weer is, want ik had er echt last van dat ze er niet was gister en vanochtend.

"Ik ben aangenomen," zeg ik dan tegen mijn moeder. Rose kijkt met een ruk op, wat speciaal is nu ze fish and chips aan het eten is.

"Dat heb je me nog niet verteld!" roept ze verbaast.

"Jij was te druk met seksen," mompel ik, waardoor ze me een tik tegen mijn borst geeft.

"Niall!" roept ze nóg verbaasder. Ik lach en kijk trots naar mijn moeder, die haar hoofd schudt.

Irish « N.H. & B.W.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu