Part 42

138 17 0
                                    

Rose Point Of View «

Helemaal opgekruld tegen Brooklyn wakker worden, is verschrikkelijk fijn. Zelfs als je slaap wordt verstoord door een wekker.

Brooklyn kreunt kwaad en tikt wel 20 keer op zijn telefoonscherm om de wekker af te krijgen. "For god's sake," mompelt hij, voordat hij eindelijk de wekker uit krijgt.

"Schelden werkt altijd," mompel ik en ik duw mijn neus in zijn nek. "Ook goeiemorgen."

"Hey babe," zegt hij en hij trekt de deken hoog op tot zijn kin. Ik kus zijn lippen voor een lange tijd en voel zijn handen tevreden over mijn rug wrijven.

Voorzichtig trekt hij zich terug en kijkt hij me glimlachend aan. "Heb je lekker geslapen?" vraagt hij, waarna ik knik en met mijn duim over zijn gezicht wrijf.

"Jij ook?" Ook hij knikt, wat me blij maakt.

"Lekker knuffelen," glimlacht hij. Ik knik en zucht eventjes, omdat het allemaal te mooi lijkt.

We staan uiteindelijk op, want we moeten naar school. Ik kleed me aan in een zwarte skinnyjeans en een wit shirt. Het is simpel maar veel meer uitgesproken kleed ik me niet.

Brooklyn aan de andere kant, trekt een fel rood shirt aan. Ik glimlach en ga tegenover hem staan, waarna ik mijn handen om zijn middel vouw en een kusje tegen zijn lippen geef.

Verliefde kriebels nemen mijn buik over, terwijl ik mijn handen over zijn middel laat wrijven.

"Hey babe," zegt hij grinnikend. Ik glimlach en laat hem dan los, waarna ik mijn make-up doe. Ik heb hem niet verteld dat ik dit nog moet doen en er altijd vrij lang mee bezig ben, maar hij wacht gewoon rustig af.

Uiteindelijk draai ik me om en zie ik Brooklyn naar me kijken, zittend op het bed. Ik glimlach en pak zijn hand.

"Kom, we gaan wat eten."

Na een uurtje, loop ik de school binnen. Brooklyn ging ook naar school toe en thuis zijn onze wegen gescheiden. De eerste die ik tegenkom, is Ruby. Ze glimlacht en geeft me een lange knuffel.

"Hey meid, hoe is het?" vraagt ze en ze kijkt me aan. Er waren net veel mensen die weer achter mijn rug praatten en dat doet me totaal geen goed.

"Uhm," zeg ik nadenkend en ik kijk haar aan. Het gaat top met Brooklyn en Niall, maar hier op school heb ik het totaal niet fijn. "Naar omstandigheden goed," zeg ik glimlachend, waarna ze knikt. "Met jou?"

"Met mij gaat het goed." Ik glimlach nog breder en loop met haar naar een bankje, waar we samen op gaan zitten. Het is nog eventjes voordat onze les begint en zo strak zijn die tijdschema's niet.

We praten samen nog wat over hoe het op school gaat en wat mensen over me zeggen.

"Niall zei ook al dat hij heftige dingen heeft gehoord," zeg ik zacht en ze knikt. Nu we het over hem hebben, komt hij binnen. Hoe doet hij dat toch telkens?

"Hey," glimlacht hij, wanneer hij me ziet. Ik sta op en geef hem een knuffel. "Hoe is het?" vraagt hij en ik knik tevreden. Het gaat allemaal prima met de twee jongens waar ik het meest om geef, dus dan is mijn leven compleet.

"Met jou?" vraag ik als ik weer op het bankje ga zitten. Hij knikt eventjes tevreden en kijkt op me neer.

"Zeg, luister eens," zegt hij vrij serieus, waardoor ik frons. "Wat zouden jullie ervan vinden om deze vrijdag uit te gaan?"

Hij kijkt van mij naar Ruby en weer terug. "Ik... heb met Brooklyn afgesproken," zeg ik zachtjes.

"Wat gaan jullie doen?" vraagt hij zacht.

Irish « N.H. & B.W.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu