Rose Point Of View
Zoals elke ochtend, word ik naakt naast Niall wakker. Gisteravond toen hij in slaap viel, heeft hij zijn rug naar me toe gedraaid, waardoor ik tevreden tegen hem aankroop. Een keer me echt goed tegen hem aan nestelen, dat voelde fijn.
Zijn zachte snurkjes vullen de kamer en ik open mijn ogen. Voor het eerst in weken, hoor ik naast Niall zijn snurkjes, de regen tegen de ruiten aan tikken. Zou de zomer dan nu al over zijn?
Ik wrijf met mijn hand over Niall zijn middel en kruip nog een keer goed tegen hem aan. Zijn haren kietelen tegen mijn neus en ik snuif een keer goed zijn geur op. Met hem word ik oud, ik weet het zeker.
Hij bromt als ik mijn hand over zijn borst laat gaan, maar dan snurkt hij weer vrolijk verder. Ik kijk naar hem en zie zijn mond een stukje open liggen. Hij slaapt wel erg vast en lang, wat me verbaast. Normaal is hij wel ongeveer tegelijk wakker met mij, meestal eerder.
Ik probeer naar zijn gezicht te kijken maar het lukt me niet zo goed. Zo voorzichtig mogelijk, kruip ik over zijn lichaam heen en ga ik tegenover hem liggen. Hij bromt en mompelt, waarna ik mijn hand in zijn haren klem.
"Sh..." fluister ik, waarna hij zijn ene oog opent. Ik grinnik en hij draait zich brommend om. Zo veel moeite gedaan..
Ik zucht en kruip dan weer over hem heen, maar besluit dan dat het beter is als ik gewoon op hem blijf liggen. Hij bromt weer en ik druk kusjes tegen zijn bovenarm.
"Niall.." fluister ik liefjes. "Wakker worden, baby."
Hij fronst zijn wenkbrauwen en knijpt zijn ogen dicht. Ik druk kusjes tussen zijn haren en over zijn wang. Hij kijkt naar me, zijn gezicht vermoeid samen geknepen tegen het licht.
"Hey baby." Ik geef hem een lange kus en zie zijn gezicht ontspannen zijn, zijn lippen opgekruld in een kleine glimlach.
"Hi sweetheart." Ik kruip weer van hem af en ga tegenover hem liggen.
"Heb je lekker geslapen?" vraag ik. Hij laat zijn ogen dicht zakken en knikt dan voorzichtig. Ik laat hem eventjes rustig wakker worden, terwijl ik met mijn vingertoppen alsnog zijn gezicht onderzoek.
"Jij ook?" bromt hij dan na een paar minuutjes. Ik knik en hij kijkt naar me. "Mooi," glimlacht hij dan als hij zijn handen om mijn heupen legt en me stevig tegen hem aan trekt. Ik kus zijn lippen tevreden en voel hem ook mijn lichaam verkennen.
"Het is zo fijn wakker worden naast je," bromt hij als hij zijn neus tegen mijn nek drukt. Ik klem mijn handen in zijn haren en mijn been om zijn middel.
Als hij zoiets zegt, weet ik nooit goed wat ik moet doen. Ik hou hem dat altijd gewoon extra goed vast en geef hem kusjes.
Na een paar minuutjes daar liggen en niks zeggen, hebben we daarna besloten dat we vandaag niks gaan doen. Het is nog steeds zomervakantie en ik heb geen idee wat ik nu zou moeten doen. Het is trouwens ook veel te warm om iets te doen.
Ik kus Niall zijn lippen lang en sta dan op uit bed, waarna ik naar mijn kast ren en er kleren uit pak. Niall grinnikt achter me en ik kijk dan trots glimlachend naar mezelf in de spiegel.
Terwijl ik mijn poeder op mijn gezicht doe, pakt Niall zijn telefoon.
"Huh?" mompelt hij dan zacht. Ik kijk even achterom en hij gaat rechtop zitten, kijkend naar zijn telefoon. Als hij verder niks zegt, ga ik verder met mijn make-up.
"Mama heeft me super vaak gebeld," zegt hij dan. Fronsend kijkt hij verder en ik kijk ook nog even naar hem.
"Wat is er?" vraag ik. Hij staat op en kleedt zich aan.
JE LEEST
Irish « N.H. & B.W.
FanfictionRose is gelukkig, ze geniet van het studentenleven en van haar vriendje: Niall. Ook samen zijn ze super gelukkig, maar er zijn veel problemen. Ruzie en onrust ruist om hun heen. Brooklyn komt op Rose haar pad. Hij is een vrolijke en zorgeloze jongen...