Niall Point Of View «
Haar blij maken is mijn taak. Ik weet dat ze het met heel veel dingen moeilijk heeft, ook al laat ze dat niet merken. Haar broertje, de meiden die om me heen hangen, haar ouders, mijn ouders, ik die moeilijk doet over Brooklyn. Het is allemaal niet niks en daarom wil haar weer even verwennen.
Ik had haar nog een berichtje gestuurd dat we bij mijn auto af zouden spreken en daar zie ik haar dan ook staan. Ze bekijkt me wanneer ik dichterbij haar kom. Ik ben het gewend dat ze me bekijkt en ze heeft het de meest van de tijd niet eens door.
"Kun je het zien?" vraag ik glimlachend wanneer ik mijn armen om haar middel vouw.
"Hm..." mompelt ze tevreden tegen mijn borst. "Je ziet er goed uit."
Ik kijk naar haar, waardoor ze mij ook terug aankijkt. Zacht geef ik haar een kus en vouwen haar handen zich om mijn nek. De drang naar haar wordt alleen maar meer, dat ik er wel op moet reageren. Ik open voorzichtig mijn mond, maar dan trekt ze terug.
"Op school?" fluistert ze, waardoor ik mijn schouders op haal en haar voorzichtig tegen de zijkant van mijn auto duw. Ze sluit haar ogen weer als ik mijn lippen tegen die van haar leg. Haar vingers spelen met mijn haren en haar mond opent zich dan wel als ik dat ook doe. Ik leg mijn handen langzaam onder haar shirt en ze giechelt.
"We moeten tijd opvullen als we niet om 5 uur al bij het restaurant willen zijn," glimlach ik als ik terug trek en mijn voorhoofd tegen dat van haar leg.
"Hm..." zegt ze als ze haar lippen likt. Ik kijk ernaar en kan mezelf niet tegenhouden van haar nog een keer een kus geven.
"Kom," zeg ik en ik open haar deur voor haar. Ze glimlacht en gaat zitten. Ik kruip aan de andere kant in de auto en kijk dan naar Rose.
"Je bent prachtig," zeg ik terwijl ik de auto start.
"Ahw, Niall," bloost ze. Daarvoor doe ik het, om haar gelukkig te maken. Ze is prachtig, maar het dan ook hardop zeggen maakt haar zelfverzekerd.
Ik pak haar hand en parkeer de auto na zo'n 5 minuutjes in de parkeergarage. We stappen uit en ik pak haar hand.
"Welk restaurant wil je naartoe gaan?" vraagt ze en ze kijkt op naar me.
"Houd ik nog even geheim," glimlach ik. "Stuur je moeder nog wel een berichtje dat je vanavond bij mij slaapt," zeg ik en ze knikt, voordat ze meteen haar telefoon pakt.
We lopen de parkeergarage uit, recht het park in. Rose heeft haar aandacht weer op mij en haar omgeving gericht, waardoor ze glimlacht. Ik druk kusjes tegen haar voorhoofd en dan komt ze heel stevig tegen me aan lopen. Rustig lopen we door het park heen, samen. Ik hou haar het liefst zo dicht mogelijk bij me als dat dat kan.
"Wilde je ergens anders eten zodat we niet bij jouw thuis hoeven te eten?" vraagt ze en ze kijkt op naar me.
"Nee, ik ging je sowieso al mee uit eten nemen na gister," zeg ik en ze glimlacht tevreden. Dat is het antwoord dat ze wilde horen en dat was ook het antwoord wat al uren in mijn hoofd zat. Ik wil haar gelukkig zien door met haar leuke dingen te doen, ook al wil ik haar ook beschermen voor mijn familie thuis. Zo kort mogelijk wil ik met ze in 1 kamer zitten.
"Babe," zeg ik als ik stil ga staan. Ze komt tegenover me staan en ik haak een plukje haar achter haar oor. "Ben je soms jaloers?" vraag ik zacht.
"Ik probeer het niet te zijn," giechelt ze.
"Maar je bent het wel?" glimlach ik, terwijl ik mijn handen om haar heupen leg en haar tegen me aan trek. Ze knikt voorzichtig en kijkt langs me heen.
JE LEEST
Irish « N.H. & B.W.
FanfictionRose is gelukkig, ze geniet van het studentenleven en van haar vriendje: Niall. Ook samen zijn ze super gelukkig, maar er zijn veel problemen. Ruzie en onrust ruist om hun heen. Brooklyn komt op Rose haar pad. Hij is een vrolijke en zorgeloze jongen...