Part 77

71 1 0
                                    

Niall Point Of View

Misschien niet de romantischste date die we hebben gehad, in een pizzeria, zij nog steeds in haar werkkleren en ik ook in een kloffie, doordat ik voor mijn werk niet mijn goede kleren aantrek.

Maar ze is hier met me en dat is het belangrijkste. Ik bekijk haar gezichtje en zie haar wangetjes lichtelijk rood gekleurd zijn.

"Heb je het warm?" vraag ik glimlachend, terwijl ik met mijn duim over haar wang wrijf.

"Nogal, ik sta uren lang boven een ijskoude vitrine en hier is de temperatuur normaal," zegt ze en ze kijkt me grinnikend aan.

"Het is wel schattig." Ze rolt haar ogen en ik pak haar hand. "Je bent schattig," zeg ik dan vertroeteld.

"Niall," giechelt ze, terwijl ze om zich heen kijkt. Ik wrijf nog een keer over haar wang en neem dan een slok van mijn drinken.

"Wat? Ik vertel de waarheid. Mama heeft me altijd geleerd dat ik niet mag liegen, dus dat doe ik dan ook niet." Ze pakt mijn handen en kijkt er zuchtend naar.

"Ja... je moeder," fronst ze.

"Maak je geen zorgen, we gaan zo naar haar toe." Ze knikt voorzichtig, maar ik weet dat ze het lastig vindt. Mijn moeder houdt van haar en zij houdt van mijn moeder, zo makkelijk is het. Ik ben super blij dat ze het zo goed kunnen vinden want het is verschrikkelijk speciaal.

"Ik hoop gewoon dat alles oké is, want als je aangifte moet doen, komen al die gevoelens weer naar boven." Ik knik even en voel haar duimen over mijn vingers bewegen.

"Dat is ook zo." Ze kijkt me aan en ik kijk van haar weg. Ze kan zo door mijn ziel kijken en zien hoe moeilijk ik het ermee heb.

"Lieverd," zegt ze en ik kijk zuchtend naar haar.

"Ik wil zo graag een knuffel," zucht ik. Het is altijd moeilijk te vragen in een restaurant, maar op dit moment heb ik het erg nodig.

Ze staat op zonder een moment te twijfelen en loopt naar me toe. Ik leg mijn armen om haar heen en druk mijn neus tegen haar nek. Ze haalt haar handen door mijn haar en drukt kusjes tegen mijn voorhoofd.

"Ze leeft nog, ze blijft bij ons," fluistert ze zacht. Ik knik en kijk naar haar. "We gaan zo naar haar toe en dan kan ze het je zelf vertellen."

Ik kijk naar haar en wrijft over haar haren, omdat ik me besef hoe speciaal het is als iemand dit voor je doet. Als iemand je zo erg steunt en van je houdt.

"Bedankt," zeg ik zacht. Ze glimlacht en geeft me een lange kus, voordat ze weer tegenover me gaat zitten en me bekijkt. Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk weg hier om naar mijn moeder te kunnen gaan. Ja, Rose had gelijk. Naar een restaurant gaan was niet ideaal.

Maar toch, heb ik een romantisch momentje met mijn vriendinnetje.

Ze houdt mijn hand vast, terwijl we wachten op ons eten. Ik ben haar steeds meer gaan waarderen en zij mij volgens mij ook.

"Ik hoop dat het lekker is," zegt ze en ze glimlacht naar me.

"Vast wel," zeg ik en ik speel met haar nagels, die voor nu licht blauw zijn. Ze doet alsof ze tegelijk ook naar mijn nagels wil kijken en elke keer haar haalt ze haar vingers dus weg. Ik glimlach en kijk naar haar. Ik hou van dit meisje.

"Brooklyn zit officieel in die band," zegt ze dan zachtjes.

"Mooi, goed voor hem," zeg ik en ik meen het oprecht. Ik wil dat haar vrienden gelukkig zijn, ook al is het dan haar ex.

"Ze gaan binnenkort touren en ik wil er wel naartoe." Ik kijk naar haar en knik dan.

"Je vraagt nu mijn toestemming?" grinnik ik en ze knikt langzaam. "Dat hoef je echt niet te vragen, babe. Als jij wil gaan, dan ga je."

Irish « N.H. & B.W.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu