Rose Point Of View «
"Hou recht, for god's sake!" roep ik naar Brooklyn, die nog snel de emmer recht houdt met zijn voet. Ik zucht en leg mijn hoofd in mijn handen. We hadden bijna opnieuw moeten beginnen.
"Was de bedoeling. Komop, dacht je dat ik die echt liet vallen?" Ik kijk diep serieus naar hem en ga dan verder met dweilen. "Ja dus," lacht hij, waarna ik knik.
"Het zal niet de eerste keer zijn geweest," zeg ik, waarna ik hem weer serieus aankijk.
"Ook niet de laatste," mompelt hij. Hij kijkt naar me en lacht dan. "Grapje."
"Jaja, niet." Hij haalt zijn schouders op en wiebelt met zijn wenkbrauwen, waardoor ik genoeg weet.
We maken alles nog snel af en dan sluiten we de winkel. "Ga je mee wat gezelligs doen?" vraagt Brooklyn met een grijns.
"Ik ga naar Niall," zeg ik en ik glimlach naar hem.
"Please, voor maar een half uurtje," zegt hij en ik kijk zuchtend naar hem.
"Starbucks?" vraag ik hoopvol. Ik hou van die zaak en het doet me denken aan Niall, waardoor ik er nog liever naartoe wil.
Brooklyn haalt zijn schouders op en knikt. "Daarna zet ik je bij Niall af, komt allemaal goed," zegt hij en ik knik. Ik stuur nog wel een berichtje naar Niall:
Rose: 'Ik ben wat later bij je, want ik ga nog met Brooklyn wat doen. Zie je straks x'
Dan stop ik mijn telefoon weg en rij ik achter Brooklyn aan. Hij glimlacht wanneer ik naast hem kom rijden.
"Starbucks," zegt hij tevreden, waarna ik trots knik. Hij rijdt flink door, waardoor het niet lang is totdat we er zijn.
"Je rijdt een stuk sneller wanneer ik niet bij je achterop zit," zeg ik grijnzend.
"Ja, je bent zwaar," zegt hij serieus, terwijl hij zijn fiets neerzet.
"Weet ik." Hij glimlacht en dan lopen we samen de Starbucks in. Het voelt gek, want ik kom hier altijd met Niall. Nu ik met Brooklyn omga in plaats van naar Niall te gaan, voelt dat slecht. En vooral omdat we bij de Starbucks zitten.
Het voelt al helemaal gek als ik mijn eigen drinken moet bestellen, omdat Brooklyn natuurlijk niet weet wat ik wil.
"Ik betaal. Cadeautje," zegt hij trots en ik rol mijn ogen.
"Ik heb mijn eigen geld," mompel ik.
"En ik ook." Hij betaalt het drinken en dan gaan we aan een tafeltje zitten. Het is nu half 6 en ik hoop om half 7 bij Niall te staan, want dan gaan ze meestal eten.
Ik kijk op mijn telefoon en zie dat ik geen bericht heb van Niall, hij heeft het wel gelezen. Snel stop ik mijn telefoon weg, voordat ik er meer achter ga zoeken.
Ik praat met Brooklyn over van alles en nogwat. Het is super gezellig, maar ik blijf wel denken aan Niall en hoe mijn telefoon nog steeds niet heeft getrild.
Als mijn drinken op is, kijk ik naar mijn telefoon. Nog steeds niks. Waar maak ik me zorgen om?
Ik kijk nog tevreden toe hoe Brooklyn alles opdrinkt en dan pakken we onze spullen. Het is 6 uur en dan zal ik goed op tijd zijn bij Niall thuis.
Brooklyn en ik geven elkaar al een korte knuffel wanneer we op onze fiets stappen, want elkaar een knuffel geven wanneer we fietsen is niet echt handig.
"We moeten nog een keer uit gaan," zegt hij blij en ik knik.
"Ik zal het er met Niall over hebben," zeg ik en hij glimlacht. We fietsen richting Niall's huis, waar Brooklyn dan doorfietst.
JE LEEST
Irish « N.H. & B.W.
FanfictionRose is gelukkig, ze geniet van het studentenleven en van haar vriendje: Niall. Ook samen zijn ze super gelukkig, maar er zijn veel problemen. Ruzie en onrust ruist om hun heen. Brooklyn komt op Rose haar pad. Hij is een vrolijke en zorgeloze jongen...