Rose Point Of View «
"Kom, kopje thee bij mij thuis," glimlacht Brooklyn breed. Het is maandag, dus we zijn om 4 uur in de middag al gesloten. Gister heb ik heel de dag met hem gewerkt en hebben we gepraat over hoe leuk het was om uit te gaan.
"Ah Brooklyn, dat zou ik gezellig vinden, maar Niall heeft me hier afgezet en ik heb geen fiets," zeg ik en ik kijk naar hem.
"Je kan bij mij achterop. Hoe had je anders gedacht dat je terug naar huis zou komen?" zegt hij en hij spoelt nog snel een doekje om, daarna is alles klaar.
"Bus," zeg ik en ik haal mijn schouders op. Hij knikt even.
"Nou, je gaat gezellig met mij mee." Hij wrijft ruw over mijn haren en pakt zijn spullen dan. Ik pak ook mijn spullen en we lopen samen naar Brooklyn's fiets, waar hij op stapt. "Je kan opspringen, toch?" vraagt hij en ik knik.
Hij rijdt een stukje en ik spring bij hem achterop, waardoor hij lacht. Ik grinnik ook en stuur Niall snel een berichtje dat ik bij Brooklyn ben. Ik vertrouw Brooklyn als hij fietst, maar dat was een grote fout.
"Kut auto," scheldt hij als hij een slinger maakt. Ik zucht hard en hou me even vast aan zijn middel, omdat ik anders achterover van deze fiets af flikker.
Hij grinnikt daarna en fietst door rood, waardoor ik nog verbaasder ben. "Brooklyn!" zeg ik verbaast.
"Joh, er komt hier nooit iemand en als we gaan, dan gaan we samen." Ik rol mijn ogen.
"Ik ga liever niet," grinnik ik en ik reageer even op Niall.
Rose: 'Ik ben met Brooklyn mee naar zijn huis, zie ik je morgen op school? :)'
Niall ♥: 'Is goed, niks doen wat ik ook niet zou doen he?'
Rose: 'Komt goed, Niall. Wat denk je wel niet van me'
Niall ♥: 'Niks, was een grapje. Veel plezier x'
Ik stuur glimlachend nog een bedankje en kijk dan om me heen. Ik ken de buurt hier niet meer, ook al is Essex niet super groot.
"Ik ben nog nooit bij je ouders thuis geweest," zeg ik als ik van Brooklyn's bagagedrager afspring. Ik weet dat dit zijn huis is want hier hadden we hem afgezet.
"Klopt. Maakt het wat uit?" grinnikt hij en ik schud mijn hoofd. Ik denk even aan Niall en meteen komt in me op dat hij alleen thuis is met zijn ouders, daarom stuur ik hem een berichtje.
"Sorry Brook, dit is echt het laatste," zeg ik als ik typ.
Rose: 'Alles goed thuis?'
Ik zucht, omdat ik me niet fijn voel tegenover Niall. Hij heeft het misschien wel niet fijn thuis en ik ga doodleuk met Brooklyn mee. Ik schud de gedachten van me af, omdat ik niet zo'n stelletje wil zijn wat helemaal niet zonder elkaar kan.
Brooklyn opent de deur van zijn huis en glimlacht naar me. Ik stap achter hem het huis in en hang mijn jas op.
"Mam," zegt Brooklyn en hij loopt de woonkamer in. "Rose is erbij."
Hij klinkt zo vrolijk en dat maakt mij ook vrolijk. Ik negeer even mijn telefoon die trilt als ik de woonkamer inloop. Zijn moeder glimlacht en geeft me een hand. Van haar heeft Brooklyn dus die glimlach.
Brooklyn heeft intussen zijn jas opgehangen als ik me heb voorgesteld. Hij komt weer naast me staan en kijkt naar zijn moeder en mij.
"Ik heb veel van je gehoord, Rose. Brooklyn heeft het heel erg naar zijn zin door jou op het werk," zegt ze en Brooklyn knikt.
JE LEEST
Irish « N.H. & B.W.
FanfictionRose is gelukkig, ze geniet van het studentenleven en van haar vriendje: Niall. Ook samen zijn ze super gelukkig, maar er zijn veel problemen. Ruzie en onrust ruist om hun heen. Brooklyn komt op Rose haar pad. Hij is een vrolijke en zorgeloze jongen...