Part 7

277 22 1
                                    

Rose Point Of View «

"Ga douchen," mompel ik, terwijl ik mijn handen over Niall's lichaam laat glijden.

"Ik ben net twee seconden wakker," protesteert hij.

"Ik wil mijn project afhebben voordat ik naar mijn werk ga en dat gaat niet als je naast me ligt," brom ik en ik kus zijn lippen.

"Ga weg, kus me, dit is niet duidelijk, liefje," zegt hij en hij wrijft met zijn duim over mijn wang. Ik brom verward en kruip op hem, waarna ik mijn lichaam tegen dat van hem klem.

"Ik help je," fluistert hij, terwijl hij kusjes tegen mijn haren zet.

"Heel je lichaam zit onder de lippenstift, Niall," brom ik terug en ik wrijf mijn neus tegen zijn borst aan. Mijn ogen sluiten zich bij de vertrouwde geur.

"Je moet met me mee," fluistert hij. Het aanbod is verschrikkelijk verleidelijk, maar het kan nu echt niet.

"Nee. Ik moet aan school werken," zeg ik als ik rechtop ga zitten en naar hem kijk. Hij grijnst en legt zijn hand om mijn borst, waardoor ik mijn armen erom leg en vinnig opsta.

"Het is prachtig, kom terug!" roept hij en hij rent naar me toe. Ik wring tegen zijn handen op mijn lichaam. Laat me nou eens aan school werken, Niall!

Zijn kusjes zijn sterker als mijn gedachten, waardoor ik stop met wringen en mijn ogen genietend sluit. Hij kneedt mijn borsten opnieuw en bijt zachtjes op de huid van mijn nek. Ik kreun zachtjes en voel zijn ene hand over mijn buik glijden. Mijn mond wordt droog van het hijgen.

"Rustig.." mompelt hij zacht. "Maak je hoofd leeg.."

Ik doe wat hij vraagt en wanneer ik weer opnieuw ga denken, is hij de eerste die terug komt in mijn hoofd. Ik leg mijn handen voorzichtig om zijn nek en kijk naar hem. Zijn lippen kussen die van mij voorzichtig, waarbij zijn hand voorzichtig tussen mijn benen verdwijnt. Ik voel mijn benen langzaam verslappen en draai me om, zodat ik met mijn buik tegen die van hem sta en me beter kan vasthouden.

Zijn sterke schouders moeten me wel kunnen helpen. Ik sluit mijn ogen en geniet van het gevoel wat Niall me geeft. Hij drukt kusjes over mijn nek, sleutelbeen en gezicht.

Langzaam openen mijn ogen zich en kijk ik recht in de spiegel, die voor me hangt. Ik zie Niall's rug en mijn eigen ogen, die net boven Niall's schouder uitkomen. Ik kan mijn eigen reactie zien op wat Niall met me doet, en dat ziet er heel erg speciaal uit.

Ook zie ik hoe Niall's spieren zich aanspannen terwijl zijn vingers in en uit me bewegen, wat het moment nog specialer maakt. Ik grinnik zacht en kijk naar zijn billen, terwijl ik erin knijp. Hij mag trots zijn op zijn billetjes.

Niall kijkt even naar me, waardoor ik hem zoen. We blijven dat doen, totdat ik mijn orgasme krijg. Ik krul mijn tenen, terwijl ik me vasthoudt aan Niall's lichaam. Hij kust mijn wang trots en bekijkt me dan.

"Prachtig," zegt hij en hij wrijft over mijn voorhoofd. Ik sluit mijn ogen en laat een zucht los, mijn hoofd tegen zijn borst. "Ga je mee?"

Ik knik, wat heb ik verder nog te verliezen? Hij grijnst trots en tilt me op. Hij loopt naar de kast en pakt daar een onderbroek voor zichzelf uit, daarna kijkt hij tussen mijn ondergoed. Ik vertrouw hem, dus ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en sluit mijn ogen, genietend van zijn zachte huid.

Hij zet me uiteindelijk neer en trekt zijn onderbroek aan, waarna ik hetzelfde doe met een zwart slipje en witte, kante beha. Ik kijk even naar Niall en zie hem tevreden knikken. Grinnikend pak ik zijn hand en ren ik met hem naar de badkamer, die niet ver weg is. Daar kleden we ons weer uit en zetten we de douche aan.

Irish « N.H. & B.W.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu