Part 23

228 16 0
                                    

Rose Point Of View «

In de ochtend is dat gevoel vervlogen. Ik moet me snel aankleden en mijn make-up doen, zodat ik op tijd op school kan komen. Niall ligt altijd nog even te soezen, terwijl ik druk bezig ben.

Wanneer ik mijn wenkbrauwen lichtjes bijteken, zie ik Niall achter me rechtop gaan zitten en naar de rand van het bed kruipen. Hij blijft er even op stil zitten en staart slaperig naar de vloer voor hem. Ik glimlach vertroeteld als hij zijn haren door elkaar schudt en in zijn ogen wrijft.

Hij kijkt dan om zich heen, waardoor ik snel verder ga met waar ik mee bezig was. Via de spiegel kan ik wel perfect zien wat hij allemaal doet, hoe hij het setje met kleren oppakt wat ik heb uitgezocht en het dan aantrekt. Hij wordt op een bepaalde manier toch wel verwend door me.

Dan loopt hij naar me toe en plaatst hij zijn lippen in mijn nek. Ik glimlach, want dit is de manier waarop ik verwend wordt.

"Goodmorning, my pretty princess," fluistert hij zacht, zijn stem is nog wat hees en zijn adem is warm tegen mijn nek. Ik voel mijn glimlach nog groter worden en dat ziet hij ook.

"Goodmorning, baby," zeg ik en ik geef hem een lange kus.

"Doe maar rustig, ik maak wat boterhammen." Hij wrijft over mijn heupen en ik knik.

"Okay, ik kom zo," zeg ik en ik geef hem nog een zacht kusje. Dan vertrekt hij naar beneden, waardoor ik me bedenk ofdat hij zijn haar niet had moeten doen. Naja, zal wel goed zijn.

Ik maak mezelf nog verder klaar en loop dan naar beneden, waar Niall al zit. Hij wijst naar het bordje tegenover dat van hem, waar een boterham op ligt en een glas melk naast staat.

"Bedankt," zeg ik glimlachend als ik hem een kus en een aai door zijn warrige haren geef. Hij glimlacht tevreden en samen eten we het ontbijt wat Niall voor ons heeft gemaakt.

Na een kwartiertje staan we op school. Niall deed te lang over eten, waardoor hij inderdaad niet meer zijn haar kon doen. Het boeide hem totaal niet en ik vind het hem wel schattig staan, dus mij hoor je ook niet klagen.

Ik hou zijn hand vast wanneer we de school inlopen. Mensen kijken om, sommige dan meteen weer weg. Andere geven mij een arrogante blik omdat ik met Niall heb, dan kijk ik ze net zo arrogant terug aan. Ik ben gelukkig.

Niall zakt op een bankje bij zijn vrienden neer en kijkt dan op naar me. Ik haal mijn hand door zijn haren en zie hem zijn ogen dicht knijpen. Hij glimlacht dan tevreden, waardoor ik grinnik.

2 armen worden om mijn middel geslagen, waardoor ik naar mijn middel kijk en het leren jasje van Ruby zie. Tevreden draai ik me om en knuffel ik haar. Ik heb haar al eventjes niet meer gezien, want gister lag ze met een kater op bed.

"Hey meid," zegt ze en ze zucht eventjes. "Alles goed?" vraagt ze en ze kijkt me ernstig aan.

"Ja, goed," zeg ik en ik denk even aan Niall. "Met jou ook?"

"Top," glimlacht ze en ze knuffelt me weer, dan trekt ze terug en kijkt ze naar Niall.

"Hey Niall," zegt ze en ze woelt door zijn haar. "Geen tijd om je haar te doen vanwege morningseks?" grinnikt ze en Niall grijnst. We weten allebei dat het niet zo is, maar iedereen hier weet ook dat we seks hebben. Een beetje opscheppen kan geen kwaad toch?

Niall laat het bij zijn grijns en daardoor denkt Ruby dat het echt zo is. "Kom babe," zegt Niall als hij opstaat en naar me toe loopt. Ik geef hem een zacht kusje en pak dan zijn hand.

We lopen samen naar ons lokaal, met Ruby naast ons. Ze praat over haar wilde avond van een paar dagen geleden en ik heb medelijden met Niall dat hij dit moet aanhoren, maar volgens mij vindt hij het wel gezellig.

Irish « N.H. & B.W.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu