Rose Point Of View
Ik kus Niall zijn lippen lang en hoor hem dan brommen. "Baby," zeg ik en hij wrijf in zijn ogen. "Goeiemorgen."
Hij kijkt naar me en geeft me dan een klein kusje. "Goeiemorgen, lekker geslapen?" bromt zijn stem. Ik glimlach en knik dan, terwijl ik mijn hoofd tegen zijn schouder laat leunen.
"Heb je zin in vandaag?" vraag ik en ik wrijf over zijn borst.
"Heel erg veel. Het is lang geleden dat we een dag samen vrij hebben gehad en deden wat wij wilden," zegt hij en ik knik. Zijn stem is nog steeds zo hees van het slapen, dat het me kippenvel geeft.
"Dat is zo. Het wordt super. Wat wil je gaan doen?" vraag ik en ik kijk op naar hem.
"Is een kleine verrassing," mompelt hij. "Maar het wordt wel koud, dus kleed je goed warm aan."
"Is het buiten?" vraag ik nieuwsgierig. Hij bekijkt mijn gezicht en knikt dan.
"Deels," zegt hij als hij een hand door zijn haar haalt. Ik kijk naar hem en druk dan een paar kusjes tegen zijn kin.
"Oké, ik heb er zin in," zeg ik tevreden.
"Je bent super opgewekt," grinnikt hij.
"Tuurlijk." Hij glimlacht en wrijft over mijn wang.
"Gelukkig. Ik ook. Ik ben blij dat we weer wat samen kunnen doen."
"Komop, laten we het dan gaan doen," zeg ik als ik rechtop ga zitten, maar hij houdt me tegen.
"Ho, stop. Jij blijft nog eventjes liggen en ik maak een ontbijtje voor je," zegt hij als hij zelf rechtop gaat zitten en dan opstaat. Ik kijk hem na als hij een sportbroekje aantrekt en dan weer naar me toeloopt. "Tot zo," glimlacht hij trots als hij me een kusje geeft. Ik kruip verlegen onder de dekens en zie hem dan weg lopen.
Terwijl ik naar het plafond staar, luister ik naar zijn gemompel in de keuken. Het lijkt op een mix van zang en nadenken. Het is perfect.
Dit is dan wel niet zijn huis, maar het is wel zijn thuis. Bij mij is zijn thuis en in dit huis weet hij ook alles te staan.
Ik kijk een beetje op mijn telefoon en bedenk me wat Niall voor ons gepland heeft. Na een kwartiertje, gaat de slaapkamerdeur open en komt mijn lieve vriendje binnen met een dienblad vol eten. Hij glimlacht naar me en ik ga rechtop zitten op het bed.
"Kijk eens," zegt hij als hij het dienblad neer zet op mijn schoot en dan naast me komt zitten. Ik kijk naar de borden, waar op elk bord een half stokbrood ligt met gesmolten kaas en ham. Het komt net uit de oven. "Met je favoriete thee," zegt hij dan en hij zet een kus tegen mijn wang.
Ik glimlach en kijk naar hem. "Bedankt, Niall," zeg ik en ik druk een lange kus tegen zijn lippen. "Het ziet er heerlijk uit."
Hij glimlacht trots en pakt zijn eigen broodje dan. Ik pak die van mij ook en neem er dan tevreden een hap van. Het is zo simpel maar zo lekker. Dat Niall het voor me heeft gemaakt maakt het alleen maar beter.
Ik blijf even naar hem kijken en leg tegelijk mijn vrije hand op zijn bovenbeen. Vlinders fladderen in mijn buik als ik aan zijn zachte huid voel, die tussen de haren doorkomen.
Zachtjes leg ik mijn hoofd tegen zijn schouder en geniet ik van het moment. Hij geniet volgens mij net zo erg.
"Zo lekker," mompel ik zachtjes. Hij grinnikt en legt zijn vrije hand om die van mij heen. "Niet het broodje, jij."
Ik kijk op naar hem en hij lacht hardop, waardoor ik trots mijn neus tegen zijn nek leg. Hij kust mijn voorhoofd dan.
"Ik maakte geen grapje," zeg ik.
JE LEEST
Irish « N.H. & B.W.
FanficRose is gelukkig, ze geniet van het studentenleven en van haar vriendje: Niall. Ook samen zijn ze super gelukkig, maar er zijn veel problemen. Ruzie en onrust ruist om hun heen. Brooklyn komt op Rose haar pad. Hij is een vrolijke en zorgeloze jongen...