Rose Point Of View «
Wanneer je op de universiteit zit, zijn relaties niet echt een ding. Zeker niet als je allebei populair bent, dan is het veel stoerder om iedereen te zoenen die je wilt. Zo hou je een reputatie hoog, toch?
Fuck die reputatie, dachten Niall en ik. Het heeft maanden geduurd voordat we daarachter kwamen. Er zaten intussen al 4 maanden tussen onze eerste date en dat hij me verkering vroeg. Uiteindelijk is iedereen er toch wel achter dat je alleen maar met elkaar zoent en dan kan je maar beter bij elkaar komen. Je komt er niet meer onderuit.
Maar daardoor duurde het super lang voordat ik zijn ouders ontmoette. Niall kwam altijd naar mij toe, als hij of ik het moeilijk had. Mijn moeder had hem de eerste dag natuurlijk al gezien.
De dag waarop het gebeurde, wist ik nog heel erg goed.
25 juli 2016
"Ga je mee?" vroeg Niall, die op mijn bed lag. Ik mompelde en haalde een hand door mijn haar. Ik wist dat ik niet populair was door hoe ik deed of hoe ik me kleedde, maar door Ruby en nu door Niall. Dat maakte me best onzeker.Ik vond het zo asociaal om in een trui naar zijn ouders te gaan voor het eerst, maar ik had het nu al aan. Zuchtend trok ik toch de trui uit, waardoor Niall achter me zuchtte.
"Sorry," mompelde ik.
"Ik sluit mijn ogen nog even." Ik trok een wit shirt aan, met daarover een jasje. Vlug checkte ik mijn make-up en haar nog, voordat ik me omdraaide en naar Niall keek, die daadwerkelijk op mijn bed in slaap was gevallen.
Ik liep naar hem toe en kroop op hem, kusjes drukkend tegen zijn wangen. Hij mompelde en keek me toen grijnzend aan.
"Klaar?" fluisterde hij, waarna ik knikte en van hem af kroop. Hij hield me tegen en gaf me een lange kus. Daarna mocht ik van hem afkruipen en stond hij ook op. Vlug pakte ik nog wel een rode lippenstift, die ik opdeed.
Niall glimlachte en pakte mijn hand, waarna we samen naar beneden liepen. "Mam, we zijn weg," riep ik, waarna mijn moeder naar me toe liep en me een kus tegen mijn wang gaf.
"Veel plezier," glimlachte ze. Ik bedankte haar en stapte naast Niall in de auto. Hij hield mijn hand vast en keek even naar me, terwijl hij naar zijn huis reed.
"Heb je er wel zin in?" vroeg hij.
"Tuurlijk wel. Ik ben alleen een beetje bang," zei ik zachtjes.
"Nergens voor nodig." Hij drukte een kusje tegen mijn hand, waardoor ik glimlachte. Daarna hield hij mijn hand tegen zijn lippen rusten en kon ik niets anders dan me speciaal voelen.
Hij stopte zijn auto voor een klein huisje, waar hij samen met zijn vader, moeder en broer woonde.
"Kom," fluisterde hij, terwijl hij uitstapte. Ik veegde nog een keer goed over mijn kleren en keek naar mijn hand, die die van Niall pakte. Ik verwachtte hier veel te veel van en ik ben te bang om iets fout te doen.
Niall opende de deur en ik keek de hal rond. Ondanks dat Niall's ouders niet veel te besteden hadden, konden ze het wel gezellig maken in huis.
Het gezellige gevoel verdween, als er een jongen zich langs ons duwde en de trap opstormde. Ik keek naar Niall, die zijn hoofd teleurgesteld schudde.
"Greg!" riep hij hem na.
"Fuck off!" riep Greg terug. Ik keek naar de grond en voelde Niall over mijn onderrug wrijven.
"Niall," zei zijn moeder vanaf de woonkamer, waarna ze de hal inliep. Ze glimlachte naar me en stak haar hand uit, die ik schudde.
"Maura," stelde ze zich voor.
JE LEEST
Irish « N.H. & B.W.
FanfictionRose is gelukkig, ze geniet van het studentenleven en van haar vriendje: Niall. Ook samen zijn ze super gelukkig, maar er zijn veel problemen. Ruzie en onrust ruist om hun heen. Brooklyn komt op Rose haar pad. Hij is een vrolijke en zorgeloze jongen...