Part 12

212 18 1
                                    

Ik ben 18 geworden! Gisteren was ik jarig! Happy birthday to meee!!

Daarom allebei mijn boeken een update vandaag :) over 2 dagen hier in Barcelona naar Niall ❤️ kan echt niet wachten..

« « « «

Rose Point Of View «

Twee weken later op donderdag, was het dan eindelijk zo ver: Brooklyn ging met mij, Ruby en Niall stappen. Brooklyn's vrienden waren bang om mee uit te gaan, omdat ze ons niet kenden en omdat ze zelf nog nooit waren geweest, net als Brooklyn zelf.

"Ik vind het nog steeds slap," zeg ik tegen Brooklyn, terwijl we onze fiets neerzetten en ik naar hem toe loop. Niall praat met Ruby.

"De echte reden is denk ik dat ze denken dat ik nog 10 keer zo irritant word als ik dronken ben," grinnikt hij en zijn ogen lachen terwijl zijn mond dat ook doet.

"Ze hebben je toch wel een keer zat gezien?" vraag ik en ik knikt.

"Alleen niet met muziek erbij. Zij denken dat ik ga twerken en dat soort dingen," grinnikt hij opnieuw, want hij weet zelf ook dat hij zo gaat zijn.

"Nou, we gaan het zien. Ben jezelf gewoon, Brookey," zeg ik en ik glimlach, terwijl ik een kroeg binnen loop. Ze laten mij wel binnen, maar vragen aan Brooklyn zijn ID.

"Hij is die vergeten, maar hij is mijn tweelingbroer," zegt Niall en hij knijpt ongezien in Brooklyn's arm, die snel knikt.

"Ja," zegt Brooklyn.

"We kunnen je niet binnen laten," zegt de security.

"Oh komop, het is toch duidelijk. Ze hebben zelfs dezelfde kapper," grinnikt Ruby, waardoor ik mijn schaterlach in moet houden. Ze heeft helemaal gelijk.

"Nee, wegwezen," zegt de security. Niall rolt zijn ogen en trekt me naar hem toe.

"Dan laten we deze mooie meid ook niet binnen," zegt Niall knorrig. "We proberen het zo nog wel een keer. Misschien bedenk je je nog."

Ik ga extra dicht tegen Niall lopen en pak Brooklyn zijn pols.

"Ben ik de rest van je avond mijn ID kwijt en jouw tweelingbroer?" grinnikt Brooklyn naar Niall, die knikt.

"Ja," glimlacht hij trots. "Je lijkt best op me. Zoals Ruby zei: het haar helpt heel erg."

Brooklyn knikt ook en dan keer ik me tot Niall, die naar me glimlacht. "Voor het geval dat: ik ben 13 september jarig," zegt Niall. "Voor als ze het vragen."

Brooklyn knikt opnieuw. "Dus," begint Ruby een gesprek met Brooklyn. Ze is altijd zo lekker direct en ze praat zo makkelijk met mensen, het helpt heel erg dat Brooklyn altijd enthousiast is.

Ik kijk naar Niall, die zijn arm stevig om me heen vouwt en me een lange kus geeft. Hij loopt de volgende kroeg binnen en houdt zijn arm stevig om me heen. Ik zwaai lief en kort naar de security en stap dan met Niall naar binnen.

Opnieuw wordt Brooklyn tegengehouden, waardoor ik zucht. Niet weer.

"Hij is mijn tweelingbroer," probeert Niall opnieuw.

"Ach man," lacht de security.

Weer gaan we opweg naar de volgende kroeg. "Gaat lekker vandaag," zucht Brooklyn. Ik wist dat hij er jong uit zou zien, maar dat het zo lastig zou zijn had niemand gedacht.

"Dit is 17+ dus hier kom je wel binnen, maar mag ik alleen alcohol halen," zegt Niall, waarna we samen naar binnen lopen. Brooklyn juicht even als hij binnen is en we lachen allemaal.

Irish « N.H. & B.W.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu