Part 20

260 17 0
                                    

Rose Point Of View «

Ik kruip ruw op zijn lichaam en kijk naar zijn ogen als ik over hem heen hang. Ze staan woedend, net als die van mij, en het liefst sla ik hem in elkaar.

"Je gaat niet meer met hem afspreken," maakt hij me duidelijk. Ik grom en raak met mijn vlakke hand zijn wang. Hij pakt allebei mijn bovenarmen vast en knijpt ze fijn.

"Asshole," sis ik, terwijl tranen zich in mijn ogen vormen. "Ik haat je."

Ik probeer me los te wringen, maar eigenlijk wil ik het niet. Ik wil dicht bij hem blijven. Hij moet me vasthouden en zeggen dat alles goed komt.

"Ik haat je, Niall," zeg ik en tranen rollen vanuit mijn ogen op zijn gezicht. "Je doet me pijn."

Hij laat mijn bovenarmen los en rolt ons om, zodat ik alsnog nergens heen kan. "Alles wat je wil is toch seks," zegt hij, terwijl tranen zich sneller gaan vormen.

"Ik wil weg," snik ik.

"Door dit? Alsjeblieft zeg. Ik laat zo'n ventje mijn relatie niet verpesten," lacht hij zacht en hij bekijkt me, terwijl ik langs hem staar.

"Je hebt het al gedaan. Laat me gaan." Ik sluit mijn ogen en voel zijn adem dichterbij komen.

"Ik ben je man, Rose. Dat zal ik altijd zijn. Ik zal de man van je leven zijn." Ik knijp mijn ogen dicht en dan zetten zijn lippen zich in mijn nek. Happend naar adem, laat ik mijn handen over zijn nek gaan. Ik ben ruwer als normaal, omdat er nog steeds zo veel woede in mijn lichaam zit.

"Niall," zeg ik en ik duw tegen zijn schouders. Hij bromt en wrijft met zijn neus langs die van mij, waardoor ik alles kan voelen, behalve zijn lippen tegen die van mij.

Zijn heupen schuren tegen die van mij, waardoor ik voel hoe opgewonden hij al is.

"Je maakt me zo opgewonden als je boos bent. Uiteindelijk zal je toch bij mij in bed liggen," mompelt hij en hij kijkt naar me. Ik kan alleen staren. "Ineens niet zo'n grote mond meer?"

"Dat is wat je wil, dat ik stil ben," zeg ik. Zijn heupen zijn inmiddels gestopt met bewegen, maar dat maakt het niet minder intens.

"Ik wil dat je je gezeik voor je houdt, je mag best geluid maken. Als je mijn naam maar schreeuwt." Ik voel mijn buik zich samen trekken en besluit dan om hem nog te plagen, want hij geeft mij de schuld van alles, terwijl hij niet per se er een probleem van hoeft te maken dat ik met Brooklyn wat leuks doe.

"Ik ben ongesteld," zeg ik met bedenkelijke ogen. Hij proest en legt zijn hand om mijn kin.

"Je hebt geen puistjes, ook al zou het wel goed verklaren waarom je zo doet," mompelt hij en hij kijkt naar me. "Maar ik geloof je niet."

Ik kijk naar zijn ogen en voel hem grijnzend zijn boner tegen me aan duwen.

"Let's have some fun," mompelt hij, terwijl hij mijn shirt uittrekt. Zijn lippen drukken kusjes tussen mijn borsten, terwijl zijn handen overal te voelen zijn. Ik blijf naar hem kijken, maar laat hem niet merken hoe fijn ik het vind. Ik ben nog steeds kwaad en ik wil hem dat plezier van kreunen niet geven.

De gedachte aan seks, laat me het willen. Ik trek aan Niall's haren en dan grinnikt hij trots.

"Ik vind je verschrikkelijk irritant," zeg ik en hij kijkt naar me.

"Dat is maar voor heel even." Hij trekt zijn shirt uit, waardoor ik eindelijk weer een keer kan zien hoe al zijn spieren samenwerken onder zijn huid. Ik kijk mijn ogen uit en dat ziet hij ook.

"Is het al wat minder?" grinnikt hij. Ik kijk naar zijn ogen en schud mijn hoofd.

"Het is er nog."

Irish « N.H. & B.W.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu