Bölüm 22

12K 760 65
                                    


   "Alo baba, neredesin?"

"Yemekteyim kızım, ne oldu?"

"Enis Amca'yla mı?"

"Hımm... Sema da yanımızda... hayrola?"

"Babacığım gelebilir misiniz? Semih elini bardakla kesti de..."

Telefondan geriye çekilen bir sandalyenin sesi geldi ve merak eden sesler...

"Semih iyi mi?"

"Evet, şimdi dikiş atacaklar. Ama benim size ihtiyacım var."

"Tamam kızım, merak etme... Neredesiniz şimdi?" Senem adresi verdi ve gülerek telefonu kapattı.

"Bu da neydi şimdi?" diye sordu Semih. "Babamın ne kadar telaşlı olduğunu biliyorsun. Kızını kendisinden kurtaracak tek adam hakkında nasıl bu yalanı uydurdun böyle ayak üstü..?"

"Demek öyle..." dedi Senem fettan bir gülüşle."Dua et mutlu bir anımdayım. Yoksa bu sözünün acısını fena çıkarırdım."

"Söylesene, diyelim ki acısını çıkarmaya niyetlendin. Nasıl yapardın? Merak ettim şimdi."

Senem gözlerinde garip bir bakışla cevap verdi. "Dur, unutmadan bir yere yazayım bunu." diye fısıldadı genç adam birden boğuklaşan sesiyle. "Bir ara dediğini yaparsın belki."

"Belki..." dedi genç kız gözleri alev alırken.

Nerede olduklarını unutmak üzere olan iki genç arasında adeta kıvılcımlar uçuştu. Semih bakışlarıyla genç kızı okşarken nefesleri hızlanmıştı. Neyse ki aldıkları haberle koşarak gelen 'kurtarma ekibi'nin tamamı onları rezil olmaktan son anda kurtardı.

Arif nefes nefese dururken "Vay canına..." diye bağırdı. "Rallideydik sanki. Gelirken resmen trafiğin canına okuduk." Heyecanla etrafına bakınırken sordu. "Eee... Neredeler?"

"Nerede olacak..?" diye güldü Semih. "Doğum odasında... Sizi bekleyeceklerini mi sandınız yoksa?"

"Ayrıntılar lütfen. Her şeyi bilmek istiyoruz." diye araya girdi Hayati.

Hep bir ağızdan heyecanla konuşan topluluk sonunda durulup gelecek haberi beklemeye başladığında Ethem Baydar da telaşla içeri girmişti.

"Senem." deyip kızına sarıldı. Sonra biraz ilerde dikilen Semih'i görüp aceleyle yanına gitti. "Şükürler olsun, ayaktasın. Ben de gelene kadar kurup durdum... Bakayım eline."

Semih iki elini birden teslim olmuş gibi kaldırırken "Ben iyiyim baba" dedi.

"Ama Senem telefonda dedi ki..." Yaşlı adam şaşırarak baktı kızına. Enis Güney ve sevgili eşi de gelmiş olanlara anlam vermeye çalışıyordu.

Mutlu bir şekilde gülümsemeye devam eden Senem'e bakan Semih "Neden öyle dediğini ona sorun." dedi. "Fikir ondan çıktı."

"Ne..?" diyebildi Ethem. Sonra Güney çiftini selamlayan gençleri tanıdı. "Çocuklar..?" dedi kaşları kuşkuyla havalanırken.

"Baba, Enis Amca, Sema Teyze... Lütfen oturun." dedi bekleme salonunu gösterirken. "Size bir haberim var."

"Bize mi?" dedi Semanur. Yüzü heyecandan hafifçe solmuştu.

"Evet." dedi gururla Senem. "Neva'yı bulduk."

"Ne..?" diye herkesin adına konuştu Enis. "Demir nerde peki?" Önünde sırıtarak dikilen gençlere göz atınca geldiğinden beri aklına takılan tuhaflığın farkına vardı birden. Oğlu yoktu aralarında... Oysa gözleri onları hep bir arada görmeye alışmıştı.

Soğuk Ateş - Neva (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin