Gözlerimi açtım ve Sedat'ın yanına yattım. "Bu silahın adı Bora 12. Keskin nişancı tüfeğidir kendisi. 1200 metreden 1,5 saniyede hedefi indirirsin." Dedim. Başını salladı anlamış gibi. "Şimdi. Nefesini tutup nişan al. Çünkü nefes aldığın sırada hedefi şaşarsın ve seni erken fark etmelerini sağlarsın. Kimseyi öldüremeden fark edilirsin. Ama vurduktan sonra nefes almayı unutma. Bunun nedeni ise nefessiz kalan insan bedeni titremeye başlar. Bu da atışını engeller." Dedim. Çok dikkatli dinliyorlardı beni. Hoşuma gitmişti.
"Yeşim ne oldu manzara çok mu hoşuna gitti? Dudağını ısırmışsın.. bir dakika.. sen.. sen manzaraya bakmıyorsun." Dedi cem inanamayarak. Ona döndüm hızla. Sedat'a bakıyordu dudağını ısırmış, büyük bir keyifle. Nereye bakıyordu? Sırtını süzdüm. Birşey yo- gözlerimi kapattım sinirle. İçimden 10'a kadar sayıp tekrar açtım. "Fatih? Neden durdun?" Dedi sedat bana dönüp. Sedat'ın beli açılmıştı, belindeki gamzelere ve Çince yazan dövmeye yiyecekmiş gibi bakıyordu yeşim. "Bakma şu çocuğa artık!" Dedim sinirle. "Neye bakıyor?" Dedi sedat. "Belin açılmış." Dedim ve belini kapattım. "Çince 'kalbim hak edene açılacak!' yazıyor. Dövmen hoşuma gitti." Dedi yeşim keyifle. Yumruklarımı sıktım. Beni rezil etmese olmuyordu sanki!
Sedat rahatsızca yerinde kıpırdadı. "Yeşim benden sana tavsiye sus. Fatih seni birazdan vuracak." Dedi cem. "Gerçekleri söylüyorum ağabey." Dedi yeşim bana bakıp. "Sedat ben yeşim adına özür dilerim." Dedim sedat'a dönüp. Gergince gülümsedi sedat. "Ben konuşabiliyorum!" Dedi yeşim sinirle. Hızla ona döndüm. "Ama boş." Dedim ve önüme döndüm tekrar. "Evet. Dürbünle hedefi kolayca bulursun. Buna silah ve dürbün arasındaki mesafeyi ekleyerek nişan al. Ama kurban menzilinden çıkmasın." Dedim ve yana kaydım. "Peki.." dedi ve yavaşça nefesini tuttu. Ardından silahın o ince sesi.
"Cem. Bak nereden vurmuş." Dedim cem'e dönüp. Dürbünü kaldırdı ve taşa doğru baktı. "Alnının tam ortasından!" Dedi cem gülerek. Sedat'ta nefesini bırakıp başını eğdi gülerek. "Çok iyi." Dedim ve sırtını sıvazladım. "Sıra vedat'ta." Dedi cem. "Cem gel." Dedim sedat kalkarken. "Niye lan! (Bize ilerledi.) Bana garezi var! Diyeyim." Dedi sedat'ın kolunu tutup. Sedat kahkaha attı ve Vedat'ın yanına geçti. Yanıma yattı hışımla. "Silahı kavra." Dedim gülerek. Silahı aldı ve hedefe yöneldi. "Her silah farklı kullanılır." Diye fısıldadı ve derin bir nefes aldı. Nefesi geri verdi ve nefesini tuttu. Silah sesi ile yanımdaki dürbünü kaldırıp baktım.
"Boynundan." Dedim ve dürbünü yerine bıraktım. Cem kalktı ve vedat geldi bu sefer. "Kardeşin solak. Nasıl hissediyorsun?" Dedim ve güldüm. "Üvey." Dedi gülerek. Kahkaha attım. "Vururum umarım." Dedi ve hedefe yöneldi. Silah sesi ile dürbünü aldım. "Göz." Dedim. Vedat gülerek doğruldu. "Herkes aşağıya." Dedim ve silahı kaldırıp sedat'a uzattım. Silahı tekrar aynı şekilde sırtına koydu. Ardından hepimiz aşağıya indik. Eski bulunduğumuz yere varınca durdum. "Aranızda yumruk yeteneği olan varmı? Sorumu düzelteyim. Kaç kere yumruklu tekmeli kavgaya girdiniz?" Dedim bizimkilere dönüp.
"Sedat sen eğitim aldın. Sana demiyorum." Dedim sedat elini kaldırınca. "Nerde eğitim aldın?" Diye atladı yeşim hızla. "Yeşim sus.." dedim sinirle. "Saymadım." Dedi cem. "Baya olmuştur." Dedi vedat'ta. "O zaman silahsız kalınca ne yapacağınızı biliyorsunuz?" Diye sordum. "Ben yapabilirim." Dedi cem. "Bende." Dedi vedat. "Ben yapamam. Yakın dövüşte kötüyüm." Dedi yeşim. "Sedat yardımcı olsun sana. İyidir." Dedi cem sedat'ın omzunu tutup. Sedat hızla gerildi. "Ben de yapa-" dememe kalmadan sözümü kesti vedat. "Sedat göstersin. Hem bizde birşey öğreniriz belki." Dedi. Başımı salladım. Sedat'ı çok zorluyorlardı.
Sedat silahı çıkardı ve bana uzattı. Silahı alıp sırtıma koydum. Yeşim heyecanla karşısına geçti. "Seninki aşık mı oldu?" Dedi cem kulağıma. "Yeşim erkekleri kullan at bezi olarak görür. Sedat onunla konuşmak istemediği için Yeşim'in dikkatini çekti." Dedim onun kulağına. "Kardeşime birşey yapmasında.." dedi vedat ikisini izlerken. "Çok gurur yapar sedat. Bilirsin." Dedi cem. Başımı salladım. Sedat bağlanınca asla bırakmazdı. O da benim gibiydi. Şimdiye kadar kimseyi bu yüzden bulamamıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZDAN KALP 2 (gerçek hayat!) (Mafyanın aşkı.) -TAMAMLANDI-
Romance(Buzdan kalp serisi 2) Genç kızın yattığı hastane odası, Genç adamın peşinde dolaşan geçmişi, '644' numaralı odanın dışındaki büyük sırlar.. Ecrin hayatın gerçeği ile yüzleşirken; fatih peşinde dolaşan geçmişi ile çırpınıyordu. Ecrin'in gerçeğe yeni...