-FİNAL- 80. (Mutlu sonlarda yaşamak..) -FİNAL-

4.3K 93 26
                                    


İyi okuyun lütfen.. 😢

Bir saat sonra;

Öylece yere bakıyorduk. Yaklaşık yarım saat önce ayılmıştım. Hepimiz sahnenin merdivenine dizilmiş yere bakıyorduk. "Adam gitti kadın bitti.." diye fısıldadım pürüzlü çıkan sesimle. Çünkü uyandığım zaman 10 dakikacık (!) bir kriz geçirmiştim de.. o yüzden attığım çığlıklardan dolayı boğazım ağrımıştı. Çakıl taşlarından gelen seslere aldırmadım. "Adam çok seviyordu.." Bu ses.. başımı kaldırdım hızla. "Kadınının geleceği onun geçmişi ile kirlenecekti diye korktu.." Diye fısıldadı. Ayağa kalktım yavaşça. Mia koluma dokundu destek olurcasına. "Git yesim." Dedi.

Ben ise donmuş bir halde sedat'ın yüzüne bakıyordum. "Kadın çok masumdu.." diye fısıldadı. Kendime geldim. "Adamı çok seviyordu." Diye ekledim titrek çıkan sesimle. İç çekti. Gözlerini gözlerime odakladı. Devam ettim. "Kadının umrunda bile değildi adamının geçmişi!" Diye bağırdım. Boğazım ağrımıştı. Umursamadım. Burukça gülümsedi. "Adam kadını çok seviyordu.. geri geldi. Peki kadın adamı kabul edecek mi?" Diye sordu.

Burnumu çektim. Koşmaya başladım. Kollarını açtığı anda üzerine atladım. Belimi sardı. Hıçkırarak ağlıyordum. Boynuma öpücükler kondurdu. Her öpücüğünün arasında 'özür dilerim.' Diyordu. Bir süre bekledim. "A-aa! Emirhan ve Aysu'nun adı silinmiş ilk!" Dedi filiz yengem hiçbirşey olmamış gibi. Geriye çekildim. Güldük. Vedat ağabeyim buruk bir gülümseme ile elini yengemin beline attı.

"Bu gece güzel geçti he!" Dedi cem ellerini ensesine koyarken. "Sen nereden anlıyorsun kız ilk silindiğini?" Dedi yengem ilgiyle. Kahkaha attım. "Bak kız kenarına.. baak. Şurası daha çok silinmiş. Bizim kız çarpık basıyor." Dedi Filiz yengem. Yengem 'anladım..' Der gibi kaşlarını kaldırdı. "Kız esra! Gel kız seninki de silinmiş!" Dedi yengem sevinçle. Esra, bebeklerin yanından ayrıldı ve yanlarına gitti. Üçü birden dedikoduya daldılar. Sedat'a dönemiyordum. Yutkundum.

Islık çalarak uzaklaştım ondan. Beni kucağına aldığı anda çığlık attım. Arabaya koşmaya başladı. Kahkaha attım.. hayatımın güzelleştiğini hissediyordum. Bu geceyi en derinden yaşayacaktım.

Emindim!

Fatih'ten; (21 yıl sonra..)

"Ecrin.." dedim aşkla. İç çekti. Bana döndü gülümseyerek. "Fatih.." dedi huzurla. Kalabalığa döndüm. Efecan Aysu'nun saçını çekti gülerek. Bizim çocuklarımız en yakın arkadaş olmuşlardı. Yeşim ve sedat'ın kızı; Elif sağdınç, ecrin'in ve benim çocuklarım olan; efecan-ceren-eren kor, vedat'ın ve filiz'in oğulları; emirhan sağdınç, cem ve esra'nın çocukları; ege-aysu ardaloğlu artık bir hikaye yazacaklardı. Hayatımızı yaşamıştık. Hepimizin hayatı dopdolu geçmişti.

"Baba.." dedi efecan. Oğluma döndüm. "Şimdi ne olacak?" Diye sordu. Gülümsedim. "Anlattığım hikayeyi dinlediniz.. şimdi kendi hayatınızı yaşayın.." dedim hepsinin gözlerine bakarak. "Bu hikaye gerçek mi?" Diye sordu aysu. Başımı salladım. "İnanmıyor musun bücür? Ben 11 yaşındaydım. Tabi sen.. (eliyle ufak hareketi yaptı.) Şu boylardaydın. O yüzden hatırlamazsın." Dedi ege keyifle. Aysu sinirle ofladı. Güldük.

Ecrin elini koluma koydu. Karıma döndüm. "Bir arkadaşlığın aşka dönüştüğü hikayeydi bizimki." Dedi ecrin. İç çektim. "Bir deli ve mafyanın inanılmaz aşkı.." diye fısıldadım. "Fatih.. çocuklar burada." Dedi ecrin uyarır tonda. Çocuklara döndüm. "Hadi herkes evlerine! Hikaye bu kadardı!" Dedim sinirle. Ecrin gülerken efecan oflayarak dışarıya çıktı. Ardından ceren ve eren çıktılar dışarıya. Herkes evden çıktı. Karıma döndüm. Dudağına öpücük kondurdum gülümseyerek. "Gittiler mi?" Dedi vedat keyifle içeriye girerken. Başımı salladım.

"Şimdi onlarda sıra." Dedi cem. Onayladım. "Kızım! A-aa çantasını unuttu! Kız elif!" Dedi yeşim hayretle. Elif merdivenlerden indi yavaşça. Evde miydi?! "Görüşürüz.." dedi ruhsuzca ve yeşim'in elindeki çantayı alıp dışarıya çıktı. Kaşlarımı kaldırdım. Ardından hala hikayeyi okuyanlara döndüm.

"Hikaye bitti.." dedim gülerek. Ecrin ve diğerleri kahkaha attılar. Bu bizim hikayemizdi.. bitmişti. Şimdi biz mutlu sonlarda yaşayacaktık..

-Son..

Evet canlarım.. hepinizi çok seviyorum. Bir hikayenin daha sonuna geldik.. de.. benim sürprizim şu;

 benim sürprizim şu;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


'Takımız be abi!' İsimli kitaba başladım! Bu kitapta; buzdan kalp üyelerinin çocuklarının hikayeleri bulunuyor. Eğer isterseniz diğer kitaplarıma da bakabilir, hatta beni takip bile edebilirsiniz.. 😁

(AYRICA KESİNLİKLE ORTAK OLDUĞUM KİTABI ÖNERİRİM SİZE.. ADI; 'KOCAM MAFYA!' Yazarı ise aysemmert123)

sizinle buraya kadar gelmek çok mutluluk verici bir histi. Başka kitaplarda görüşmek üzere..

Hoşçakalın..

-NERGİS DEMİR..

BUZDAN KALP 2 (gerçek hayat!) (Mafyanın aşkı.) -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin