23. (ayrılık.)

1.9K 102 0
                                    

     Geriye çekildim. Cebimden telefonumu çıkartıp ona uzattım. Önce telefona sona bana baktı. "Sevgilini ara. Rahat rahat sevişirsiniz. Çünkü senin artık saklanacak bir kocan yok." Diye fısıldadım. Ellerini kalbine çıkardı. Ona inanmıyordum artık.

"Aileni de ara. Vedat ile işimi bitirdim de. Boşanacağımızı söyle." Diye fısıldadım. Sesimin titremesi artık gram umrumda değildi. Telefonu aldı titreyen eliyle. Ekranı açınca gördüğü şey ile irkildi. "Sileceğim." Dedim ruh gibi çıkan sesimle. "Ş-şifre? Yazı var.." Dedi Filiz. "Filiz seni seviyorum." Diye fısıldadım. Bana baktı hızla. Gözlerine baktım. İşkence çekiyordum. Bugün gördüğüm o görüntü yüzünden gözlerimi bile oyabilirdim. Söylediğine göre ilk defa böyle birşeye kalkışmış.

Filiz önüne döndü ve şifreyi girdi. Açılınca gerildi. "Telefonu sıfırlamam gerekiyor." Diye fısıldadım. Heryerde onun fotoğrafı vardı. "Telefon girişi şifreli." Dedi Filiz zorlukla. "Düğün tarihimiz." Diye fısıldadım. Dondu. O an gerçek tekrar yüzüme çarptı. Daha evlendiğimiz günü bile bilmiyordu. Telefonu elinden aldım ve ezberimde olan şifreyi girdim. Filiz hızla yazdığım zaman afalladı. "Boşanma tarihimizi alnına yazarsın. İnsan en mutlu olduğu günü asla unutmaz." Dedim telefonu ona uzatıp.

Derin bir nefes aldı ve numarayı girdi. "Prensesimin annesi.." dedi sesli okuyarak. Duygusuzca gözlerine baktım. "Alo? Oğlum.." Annemin sesi kesik kesik geliyordu. "Dışarıya çık. Orada çekiyor." Dedim ve onu armada bırakıp odadan çıktım. Salona girdim. "Herşeyi duyduk." Dedi fatih. Başımı salladım. "Odama çıkmak istiyorum." Diye fısıldadım. Omuzlarım düşmüştü. Sedat başını salladı. Merdivenlere yöneldim. Yavaş yavaş çıktım merdivenleri. Odama girdim. Ceketi çıkardım ve kenara koydum. Ayakkabılarımdan da kurtulup örtünün içine girdim. Uykum vardı. Ama uyuyamıyordum. Yumruklarımı sıktım.

Bacaklarımı kendime çektim hafifçe. Ağzımdan kaçan hıçkırıkla ağladığımı fark ettim. Şu yaşımda aldatılmıştım. Kapı açıldı yavaşça. Sedat gelmişti büyük ihtimalle. "Işığı yakma." Diye fısıldadım. "T-telefonunu nereye koyayım?" Filiz'in sesi ile iç çektim. "Masaya bırak." Dedim. Adım sesleri duydum bir süre. Yatakta oluşan baskı ile gerildim. Üzerime eğilmişti. Ona döndüm. "Çok değişmişsin.." diye fısıldadı. "Sende." Dedim buz gibi çıkan sesimle. "Özür dilerim." Dedi üzüntüyle. Elimi yanağına koydum. Heyecanla bana yaklaşınca gözlerimi kapattım. Dudaklarının baskısı ile iç çektim. Dudaklarımı hareket ettirdim. Elini omzuma çıkardı. İleriye gitmeye çalışıyordu. Yavaşça ayrıldık. Veda öpücüğümüzdü bu.

Son bir kere öpmek istemiştim onu. Gözlerine baktım uzun uzun. "Seni asla affetmeyeceğim Filiz." Diye fısıldadım. Yüzündeki ifade yerini kırgınlığa verirken duygusuzca izledim onu. Geriye çekildi yavaşça. "Beni çok farklı öptün.." diye fısıldadı. "Veda öpücüğü bu.." dedim. Filiz'in gözleri açıldı yavaşça. "Anneme söyledim. 'Ne yap ne et al gönlünü' Dedi." Diyerek elimi tuttu Filiz. "Boşanma sebebimizi söyledin mi?" Dedim. Başını iki yana salladı. "Benimle evli olduğun andan beri hep pasif davrandın. Seni ezmeme müsaade ettin. Peki şimdi ne oldu da değiştin?" Dedi yanağımı okşayıp.

Onunla konuşmamam gerekiyordu. Ama yapamıyordum. "Gözüm açıldı. Sonrada hayat bana gerçeği gösterdi." Dedim aklıma gelen şeyle elimi yanağından çekerken. Gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. "Benim patronumun oğluydu." Dedi itiraf eder gibi. Kalbim olabilirmiş gibi daha da kasıldı. "Üzgünüm. Kendime hakim olamadım. Sadece 1 kere ilişki yaşayınca.." dedi ve utançla gözlerini kaçırdı. "Bana söyleseydin her an yapabilirdik." Diye fısıldadım kırgınlıkla. Kırgın çıkan sesimle bana döndü. "Sen çok.. yani sen.." dedi ve derin bir nefes aldı. "Eziktim değil mi?" Dedim. Başını salladı.

Tavana çevirdim gözlerimi. "Çok serseri tipi vardı onda. Sert çocuktu. İlgimi çekti. 2 aydır görüşüyorduk." Dedi elimle oynarken. Kaşlarım havaya kalktı. Buruk bir gülümseme peydah oldu yüzümde. "Evlilik dışı ilişki ha?" Diye fısıldadım. Başını salladı. "Bir aile kurmayı düşlediğim kadın, başkasıyla aile kurma yolunda ilerliyormuş." Dedim gülerek. "Özür dilerim." Diye fısıldadı. "Geçmedi." Dedim hala tavana bakarken. "Ne olacak şimdi?" Diye sordu. "1 hafta boyunca eğlenmene bak. Seni tatile getirdim bi nevi. 1 hafta sonra evine götürürüm seni." Dedim duygusuzca.

BUZDAN KALP 2 (gerçek hayat!) (Mafyanın aşkı.) -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin