48. (Veda için..) (+18)

3.6K 96 3
                                    

       
Bugün bir sürpriz yaparak 2 bölüm yayınlayacağım :) iyi okumalar..

     "Ölme.." dedi sedat çaresizce. "Kusura bakma kardeşim.. tüm canlarımı kullandım." Dedim ve omzunu tutup sıktım. "Fatih.." dedi annem hıçkırarak ağlarken. "Bensiz ağlamak falan yok ha!" Dedim ve annemin yanaklarına elimi koydum. "Gidelim.." ecrin'in sesiyle herkes ecrin'e nefretle bakmaya başladı. "Gidelim." Dedim ve herkese arkamı dönerek ecrin'i takip etmeye başladım. "Fatih!.. fatih!.. fatih!" Duyduğum tezahürat ile ellerimi havaya kaldırdım. Ama onlara dönmedim. Dönemedim. Dönemezdim.

Fazlasını kaldıramazdım. Hızla çıktık alandan. Arabaya bindik. Şoför koltuğunda otururken güldüm. "Ne oldu?" Dedi ecrin. "Mutluyum." Dedim ve arabayı çalıştırdım. "Neden kimsenin seni öldürmesine izin vermezken bana izin verdin? Duyduğuma göre kız olanlar da seni öldürmeye çalışmış." Dedi ecrin merakla. "Çünkü onlar karşımdalar.. sende buradasın." Dedim ve kalbimi gösterdim.

"Çok seviyorum lan seni." Dedim yolda hızla ilerlerken. Eve vardık. Durdurdum arabayı. Ona döndüm. "Beni olacak mısın?" Dedim ve gülümsedim. Başını salladı yanakları kızarırken. Arabadan çıktım ve etrafından dolaştım arabanın. Kapısını açtım. Arabadan çıktığı anda kucağıma aldım ve eve girdim.

Arkamdan kapıyı kapattım ve ışıkları açtım. Yukarıya çıktım yavaşça. Boynuma dolaşmıştı kollarını. Beni izliyordu. Odama girdim gülümseyerek. "Sabahında ölü olacaksın." Dedi ecrin titreyen sesiyle. "Bu yüzden geceyi iyi yaşamalıyız." Dedim ve onu yere indirdim. Kapıyı kilitledim ve soyunmaya başladım.

(+18)

Üzerimdeki kıyafetlerden kurtuldum. Şu an üzerimde sadece boxerim vardı. Ecrin'e ilerledim. Heyecanla bana baktı. Gelinliğini çıkardım ve önüne geçtim. Gelinlik üzerinden kayarken vücudunu süzdüm. Elini tuttum ve gelinliğin içinden tamamen çıkardım onu. Dudaklarıma yaklaştı. Dudaklarımızı birleştirirken ecrin ağlıyordu. Bende öyle. Bu son gecemdi. Onunla yaşadığım son gece. Üzerindeki südyeni çıkardım. Geriye çekildim. İç çamaşırını çıkardı yavaşça.

Kalbim hızlanırken bende boxerimdan kurtuldum. Ecrin beni süzdü. "Oha ama ya!" Dedi hıçkırırken. "Asıl sana oha lan!" Dedim gözyaşlarım yüzümü ıslatırken. Böyle bir bedeni benden nasıl saklamıştı? Birbirimize ilerledik hızla. Dudaklarımız açlıkla birbiriyle kavga ederken ellerimiz birbirimizin üzerinde arsızca geziyordu. Kucağıma aldım ecrin'i. Yatağa yatırdım ve boynunu öpmeye başladım. Hıçkırarak ağlıyorduk. Teninde dudaklarımı gezdirirken sadece onu düşünüyordum. Ona ilk ve son kez sahip olmayı.

Göğsünde bir süre oyalanırken elleri saçlarımda geziniyordu. İstediğim ten buydu. Aradığım.. arzuladığım. Aşağılara indim yavaşça. Kadınlığına gelince bacaklarını iki yana açtı. Dilimi gezdirdim kadınlığında. Hıçkırdı tekrar. Bacaklarını tuttum ve daha sert dil darbeleri vurdum kadınlığına. Çığlık atmaya başlamıştı zevkten. "Fatih! Dilin.. çok güzel! Devam et!" Diye çığlık attı. İşime devam ettim gözlerimi kapatırken. İnlemeleri kulağımda dans ediyordu. İşimi daha da hızlandırdım. Saçlarımı kavradı.

Vücudu sarsıldı hızla. Beli yay gibi gerildi. Ağzı ve gözleri açıldı. "Fatih!" Diye büyük bir çığlık attı ecrin. Suyunu içtim gözyaşlarım bana eşlik ederken. Ecrin derin nefesler alırken doğruldum. "Sıra bende.." dedi ecrin nefes nefese. Gülümsedim zorlukla. Dizlerimin üzerinde yatağa çıktım. Aletimi tuttu yavaşça. İnledim. Yumuşak siyah saçlarını topladım. Dilini gezdirdi aletimde. Hırladım.

Ağzına aldı yavaşça. Başımı başka yöne çevirdim hızla. İçine köklememek için zor duruyordum. Git-gel yapmaya başladığı zaman ağzım açıldı hafifçe. Gözlerimi kapattım ilk defa aldığım zevkle. "D-daha hızlı!" Diye kükredim. Hızlandı. Saçını daha sıkı kavradım ve ağzında git-gel yapmaya başladım. "Öldürüyorsun beni!" Diye kükredim başımı arkaya atıp. Hızla yükselirken ecrin kalçamı tutup sıktı. Dudağımı ısırdım ve hızla ağzından çıktım.

BUZDAN KALP 2 (gerçek hayat!) (Mafyanın aşkı.) -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin