Başımı hafifçe yana eğdim. "Nereye? Çok eğleneceğiz.." dedim yüzümdeki korkutucu gülümseme ile. Arkadaşlarım beni uyarmıştı. Hepsi. İstediğini elde edene kadar bizimle kalırlardı. Sonra.. yüzüne yumruğumu geçirdim hızla. Filiz korkuyla çığlık attı. Adam geriye doğru sendeledi. Kanlar fışkıran burnunu tuttu bağırarak. Burnunu kırmıştım. Güzel. "Eğlendiğini hissedemiyorum!" Dedim ve karnına geçirdim bu sefer. Öne doğru eğildi öğürerek. "Vedat yapma!" Diye çığlık attı Filiz.Ona dönmeden konuştum. "Kes sesini!" Diye tısladım ve herifin sırtına dirseğimi geçirdim. Hızla yere düştü. "Kimin karısıyla yattığını bil." Dedim adamın üzerine eğilip. "Yemin ederim o bana yavşadı ağabey.." diyerek yalvarmaya başlayınca cem'e bakıp güldüm. Cem de kahkaha attı. "Yaşın kaç?" Dedim gülerek. "25 ağabey." Dedi korkuyla. Ayağa kalktım kahkaha atarak.
"Ne o kaltak? Ben yetmedim mi sana? Benden 1 yaş büyük lan. Unutmuşum.." dedim Filiz'in gözleri hızla büyürken. İçimdeki sinir arttıkça arttı. "Her sürtük malzemenin büyüğünü arar!" Diye kükredim. Filiz ellerini ağzına kapattı hızla. Silahı çıkartıp adama yönelttim nefretle. Bir eliyle burnunu tutuyordu. Boştaki elini kaldırdı. "Seni vursam ne değişecek?" Dedim kendi kendime. "Öldürdüklerimin listesine ekleneceksin sende." Dedim. Korkuyla başını iki yana salladı. "Oyalanmayalım vedat. Bırak şu bebeyi. Defolsun gitsin. Sedat, yeşim ve Fatih bekliyor." Dedi cem.
Silahı belime koydum. "Doğru. Şimdi siktir git!" Dedim adama dönüp. Adam bunu bekliyormuş gibi kalktı ve topallayarak koşmaya başladı. Arabaya yöneldim. "Bu arada.." dedim binmeden önce. İşaret parmağımı tehdit ile önünde salladım. "2 hafta. 2 hafta sonra seni boşuyorum. Sen benden, ben senden kurtuluyoruz. Sen 'sağdınç' olmayı hak etmiyorsun!" Diye tısladım. Korkuyla başını salladı. "Vedat.. elin." Dedi cem endişe ile. Dikişi patlatmış olmalıydım ki kan sargı bezine yayılıyordu. Filiz elimi tuttu hızla. Nefretle elimi savurdum. Arabaya çarptı.
"Dokunma!" Dedim sinirle. Başını salladı titrerken. "Eline pansuman yaparız. Gidelim." Dedi cem ve arabaya bindi. Yan koltuğa geçtim. Filiz de arkaya bindi. Bacaklarına bakıyordu. Yapması gereken de buydu. Kaltak! Yumruğumu sıktım içimdeki nefret ile. "Körfeze gidelim." Dedim hızla. "Körfez?" Diye sordu Filiz. "Kes sesini! Seni fatih ve sedat istedi diye alıyorum. Konuşman sadece midemi bulandırıyor! Cem biliyormusun?" Dedim sakin kalmaya çalışarak. Gözünü yoldan ayırmadan 'neymiş?' Der gibi başını salladı. "Bir plan yapmıştım.. sizi ekip karımla ilgilenecektim sürekli." Dedim itiraf edip.
Cem kahkaha attı. Sustum. Başka birşey söyleyemedim. Boğazımdaki yumru beni rahatsız ederken başımı cama çevirdim. Boşanmak istiyordu zaten. Nasıl isterse öyle olsundu. "Yol boş." Dedi cem ve hızı arttırdı. Gözlerimi kapattım. Yol adeta işkenceydi bana. Filiz'i ilk olarak 19'umda görmüştüm. Arkadaşları ile sohbet ediyordu. Benden 1 yaş küçüktü Filiz. Çok güzeldi. O an ona tutulmuştum. Sonra ilk başta arkadaşlık olarak başladığımız sohbeti evlilik ile sürdürmüştüm.
21 yaşıma kadar ona evlilik teklifi etmiştim. Ailesiyle bile konuşmuştum. Onu çok istiyordum. En sonunda kabul etmişti. Evlendik. Benim olmuştu o gece. Sonra birdaha hiç dokunmadım. Çok pasiftim dedikleri gibi. Ezik. Sümsük. Korkak. Filiz evli kaldığımız 3 yıl boyunca hep beni ezdi. Ben aptaldım. Onun beni ezmesine rağmen herşeyi yaptım onun için. Hayatımı 3 yılda mahvetmiştim. "Geldik." Kolumun dürtülmesi ile kendime geldim. Cem'e kısa bir bakış atıp arabadan indim. Eve baktım. Işıklar adeta süslüyordu evi. Kapıyı sertçe kapattım.
Fatih'in bizi kaçırdığı o günden beri kendimi tanımaya başlamıştım. Ben o korkak değildim. Ben vedat sağdınç'tım. Ben cesaretliydim. Ellerimi cebime koydum. Eve ilerledim. Tek elimi çıkartıp kapıyı çaldım. Kapı bir süre sonra açıldı. Yeşim sırıttı. Ben yaşadığım şey yüzünden gülemiyordum. Yeşim birşeyler olduğunu sezince yüzü düştü. "Ne oldu ağabey?" Dedi endişe ile. "İçeride konuşalım." Dedi cem ve yanımdan geçip içeriye girdi. Filiz'de arkasından girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZDAN KALP 2 (gerçek hayat!) (Mafyanın aşkı.) -TAMAMLANDI-
Romance(Buzdan kalp serisi 2) Genç kızın yattığı hastane odası, Genç adamın peşinde dolaşan geçmişi, '644' numaralı odanın dışındaki büyük sırlar.. Ecrin hayatın gerçeği ile yüzleşirken; fatih peşinde dolaşan geçmişi ile çırpınıyordu. Ecrin'in gerçeğe yeni...