"Bunu görmüştüm!" Dedim heyecanla. Filiz başını salladı gülümseyerek. "O zaman yap." Dedi yeşim. Başımı salladım ve esra'nın yanına yürüdüm. "Dövecek gibi yürüme kız! Kıvırt acık!" Dedi Filiz. Başımı salladım. Geri geri yürüdüm. Yerime gelince derin bir nefes aldım. Karşımdaki esra'nın yerine fatih'i hayal ettim. Bedenim alev alırken yüzüme bir gülümseme yerleştirdim. Ona doğru ilerledim yavaşça.
Kendimden emin adımlarım ona daha da yaklaşmamı sağlarken; kalbim bedenime hükmediyordu adeta. "Oha!" Dedi yeşim hayretle. Fatih'in yanağına öpücük kondurdum ve ceketi aldım yavaşça. "Günün nasıl geçti?" Dedim tek kaşımı kaldırarak. "Yaptı!" Dedi Filiz hayretle. Önümdeki fatih anında esra'ya dönüştü. Gözlerimi kırpıştırdım şaşkınlıkla. "Kendini fazla kaptırma şu an bence.. ama çok iyiydin." Dedi esra gülerek.
Başımı salladım şaşkınca. Derken her taraf karanlığa büründü..
Fatih'ten;
Telefonuma gelen mesajlara cevap veriyordum. "Lan ben çıkacağım diyorum! Çıkmasana!" Dedi cem sinirle. "Bak.." dedi vedat 6 gelen zarı göstererek. "Çok saçma bir oyun lan bu!" Dedi cem sinirle. "Kızma birader güzeldir aslında." Dedi sedat. Yatakta yatıyordu. "Oynayabilene.." dedim gülerek. Yüzüme gelen yastıkla kahkaha attım. "Iynıyıbılını.." dedi cem. Vedat ile kahkaha attık.
Gelen mesajı okuduğum anda ruhum çekildi sanki. Bir fotoğraf.. kızlar zıplarken çekilen bir fotoğraf. Altında yazan yazı.. 'Mutlulukları kısa sürecek gibi.. .Y.' yazıyordu. Telaşla ayağa kalktığım anda elektrikler kesildi. Kızların çığlığı yükseldi yan odadan. Flaşı yaktım. Yandaki odaya daldım korkuyla. Elimdeki ışığı kızların üzerine tuttum teker teker. Ecrin kucağındaki Furkan ile yanıma koştu telaşla. Beline sarıldım.
Herkes eşlerini alırken camdaki siület çekti dikkatimi. O'nun olup olmadığına emin olmaya çalıştım. Gözlerimi kıstım. "Görmeyeli kör mü oldun fatih?" Bu ses.. inanamayarak güldüm. "Hadi lan.." Dedim gülerek. Işıklar yandı tekrar. Duvara yaslanmış, kollarını çaprazlamıştı. "Başkasını bekliyor gibisin kor." Dedi keyifle. Ecrin'den ayrıldım ve kollarımı açarak ona ilerledim. Dostça bir sarılmadan sonra omzunu tuttum.
"Sende görmeyeli gülmeyi öğrenmişsin Yücel." Dedim keyifle. "Hayatıma giren çilek kokusu kafa yaptı." Dedi. Yücel'de benim gibi karanlık bir mafya'ydı. Camdan içeriye girdi cenk. Onunla da selamlaştık. Korkudan titreyen ecrin'e döndüm. "Bu Yücel. Benim dostum olur." Dedim şaşkınca gülerken. Hala şaşkınlığımı kenara atamamıştım.
"Selam. Ben de cenk." Dedi cenk ve belini kütletti. "Şunun gibi tırmanamıyorum hala." Dedi keyifsizce. "Unutmadan.. bunlar da cem.. eşi esra, Vedat.. eşi Filiz, sedat.. sevgilisi yeşim. Yeşim aynı zamanda kız kardeşim olur." Dedim teker teker tanıştırırken. "Siyah saçlı da seninki mi?" Dedi. "Evet.. adı ecrin." Dedim. Gülümsedi. "Buraya tanışmaya gelmedim. Mesaj sana da geldi mi diye soracaktım. İtin teki olduğunu bildiğim için evini bastım." Dedi. Kahkaha attım. "İt olmakla ne alakası var?" Dedi ecrin kaşlarını çatıp.
"Şu it iki kere numarasını değiştirdi. Ulaşamadım herife." Dedi beni göstererek. "Ha.." dedim ve elimi enseme attım. "O mu?" Dedim gülerek. "Mesaj sana geldi mi?" Dedi Yücel ciddiyete bürünerek. "Evet." Dedim hızla ciddileşirken. "Canını birşey sıkmış." Dedim kollarımı çaprazlarken. "Mesaj sevgilime de gitmiş." Dedi. Kaşlarımı kaldırdım şaşkınca. "Sevgilin ne alaka?" Dedim şaşkınca. "Bana da geldi." Dedi ecrin elini kaldırarak. "Sen de mafyasın ecrin." Dedim ona dönerek.
Yeni aklına gelmiş gibi kaşlarını kaldırdı. "Ajan." Diye düzeltti. Başımı salladım. "Sevgilime neden mesaj gitti hala araştırıyorum." Dedi Yücel ve camı açtı. "Kolay gelsin." Dedim. Başını salladı ve tahta duvardaki desenlerden destek alarak aşağıya indi. "Ev güzelmiş.." dedi cenk. Güldüm. "Sağol." Dedim. Başını salladı ve o da pencereden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZDAN KALP 2 (gerçek hayat!) (Mafyanın aşkı.) -TAMAMLANDI-
Romance(Buzdan kalp serisi 2) Genç kızın yattığı hastane odası, Genç adamın peşinde dolaşan geçmişi, '644' numaralı odanın dışındaki büyük sırlar.. Ecrin hayatın gerçeği ile yüzleşirken; fatih peşinde dolaşan geçmişi ile çırpınıyordu. Ecrin'in gerçeğe yeni...