49. (Ceset kadar..)

2K 89 8
                                    


Müziği dinlemenizi tavsiye ederim.. ilk defa müzik koydum ^×^.. iyi okumalar..

Dansımız sona erince müziği kapattı ecrin. "Şimdi?" Dedi umutla. "Uyuyalım." Dedim ve gerindim. "Hayır! Bu kadar erken olmaz!" Dedi telaşla. Güldüm. "Saat gece 3 ecrin." Dedim keyifle. Ölümden korkmuyordum. Aksine heyecanlıydım. Bunu ecrin'in iyiliği için yapacağımdan dolayı heyecanlıydım. Şu ana kadar sürekli ecrin için birşeyler yapmıştım. Son görevimin onun için öleceğim olduğunu bilmeden..

Ecrin'den;

Fatih'in duruşuna baktım. Korkmuyordu. Çok mutluydu. Öleceği için değil.. bana annemi geri kazandıracağı için mutluydu. "Saat 3 se ne olmuş yani?" Dedim sinirle. Yüzüklü eli ile ensesini kaşıdı. "Uykum da var ha." Dedi kendi kendine. "Film!" Dedim hızla. "Hayır. Sen anında uyuyorsun." Dedim ardından. "Yarın sonsuz bir uykuya yatacağım zaten. Şimdi uyusam ne olur ki? Uyuyalım ecrin.. bundan kaçamayız." dedi ve bana elini uzattı. Elini tuttum keyifsizce. Eğer uyursak daha hızlı yaklaşırdı ölüme.

Odamıza çıktık. Üzerinde en sevdiği t-şört'ü vardı. Yutkundum. Yatağa uzandı ve yanına vurdu iki kere. Karanlıkta dikkat ederek yanına yattım. Bana sıkıca sarıldı. Çarşafları yıkamaya atmıştım. Örtüyü çekti üzerimize. Göğsüne yaslandım ve kahve kokusunu içime çektim. "İyi geceler sevgilim.." dedi uykulu bir sesle. "İyi geceler aşkım." Dedim titreyen sesimle. Düzenli nefes alış-verişini duydum bir süre sonra. Bende gözlerimi kapattım ve kocamın göğsünde uyuya kaldım.

Fatih'ten;

Silah sesi ve kalbimde oluşan ani acı ile hızla gözlerimi açtım. Yanımdaki ecrin'e döndüm. Bir elini ağzına kapamış, silahı kalbime tutmuş, dehşetle göğsüme bakıyordu. Gözlerimi göğsüme indirdim. "Hadi ya.. yine kalbimden vurdun beni." dedim ve zorlukla doğruldum. "Özür dilerim.." dedi hıçkırırken. Ellerini tuttum. Nefesim kesilirken başım dönüyordu. "Git ecrin.." dedim ve geriye yığıldım.

Ecrin hızla yanımda diz çöktü. Elimi yanağına yasladım. Acı hücrelerime yayılırken gözlerine baktım. Pişmanlık ve endişe tüm yüzüne yayılmıştı. "Kaç ecrin.. koş. Arkana asla bakma. Kimseye haber verme. Sadece koş. Uzaklaş buradan.." Dedim zorlukla. "Fatih!" Diye çığlık attı gözlerim kararırken. "Seni seviyorum.." diye fısıldadım son nefesimde. Bir anda karanlığa gömüldüm. Ölüyordum. Sevdiğim kadın tarafından öldürülmüştüm. Vücudum anında hissizleşirken mutluydum. Ailem güvendeydi.. ecrin hayattaydı..

Ecrin'den;

Eli yanağımdan kayarken çığlık attım pişmanlıkla. "Fatih!" Diye çığlık attım. Bedeni soğuktu. Ceset kadar.. Hayalimdeki gibi mavi gözleri boş bir şekilde tavana bakıyordu. Yüzüklü elini yaranın üzerine koymuştu. 'Koş..' fatih'in söylediği şey ile hıçkırarak ayağa kalktım. Onu öldürmüştüm. Koşmaya başladım. Kalbim yerinden sökülürken sadece koşuyordum. Son umutla evden çıkarken çığlık attım. Birkaç kişi bana dönerken kimseyi umursamadan koşmaya devam ettim.

'Seni seviyorum..' kulağımda yankılanan fısıltısı beni ard-arda vururken koşuyordum. Babam arabanın yanında duruyordu. Beni görünce gözleri hafifçe açıldı. Babam.. ağlıyordu. Beni arabaya bindirdi hızla. Çığlık attım acıyla. "Fatih!" Dedim nefesimi tükenene kadar. Öldürmüştüm. Kocamı, ilk ve son aşkımı, kokusuna doyamadığım adamı, arkadaşımı.. herşeyimi..

Babam hıçkırarak ağlarken sadece pişmanlıktan kıvranıyordum. Fatih'in gülüşü yankılandı kulağımda. 'Teşekkür ederim.. herşey için..' fatih'in fısıltısı ile ruhum ezildi anında. Kalbimi tuttum ve haykırdım. Bedenim acıyla kıvranıyordu. Öldüğünü hissetmiştim. Çığlık attım tekrar. Gözlerim kararırken sadece fatih'i düşünüyordum..

BUZDAN KALP 2 (gerçek hayat!) (Mafyanın aşkı.) -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin