57. (Çocuk için..)

1.6K 87 5
                                    

       Zor da olsa ayrıldım sedat'tan. "Benimle evlenmek zorundasın bu sefer kesinlikle.." dedim. Güldü. Başını salladı. Belime dokundu. Cüzdanımı aldım yerden. Birlikte eve ilerledik. "Aileye tekrar hoşgeldin." Dedi ağabeyim. Sevinçle güldüm. "Benimsin artık ha!" Dedim tehdit eder gibi ona işaret parmağımı sallayarak. "Evet tamam.. öyle olsun bari.." dedi sedat bıkmış bir sesle.

Gözlerim doldu. Sedat yüzüme bakınca afalladı. "Öküz!" Dedim ve misafir odalarından birisine daldım. Topuklu botlarımı çıkardım. Ayrı kenarlara fırlattım ikisini de. Dudağıma dokundum gülümsemem genişlerken. Artık benimdi! Çığlık attım mutlulukla. Sedat içeriye daldı. Korkuyla etrafına baktı. Yengem elindeki birkaç kıyafeti bana uzattı gülümseyerek. Bende gülümsedim ve elinden aldım.

"Yeşim'in haberi varmı sedat?" Dedi yengem. Sedat kaşlarını yukarıya kaldırdı hızla "Neyden?" Dedim gözlerimi kısarken. "Anlat hadi! Sabaha anca çıkarsın!" Dedi ve Sedat'ı itti önüme. "Ecrin!" Dedi sedat sinirle. Kapıdan gelen kilit sesi ile afalladım. Yengemden beklenecek bir harekettir aslında. "Anlat." Dedim gözlerimi kısarak. "İlk olarak.." dedi ve yutkundu. "Soyunabilir miyim?" Dedi ve elini ensesine attı. "Soyunurken söylersin.." dedim gözlerimi kısarak. Kaçmaya çalıştığını hissediyordum.

Yutkundu ve ceketini çıkardı. "Ben 2 aydır hastaneye gidiyorum." Ardından papyonunu çıkardı. "Doktor bana durumumun iyi olduğunu.." Sonra gömleğinin düğmelerini açtı. "Hatta tamamen iyileştiğimi söyledi." Gömleği kenara attı. "Ben kısırlık için tedavi oluyordum." 1 yılda ne kadar da gelişmişti vücudu?! Bir dakika.. "Ne?!" Dedim ayağa kalkarken.

Sevinçten ne yapacağımı şaşırmıştım. Kucağına atladım sevinçle. Belimi sardı. "Çok mutlu oldum aşkım!" Dedim ve güldüm. Yürümeye başladı. Beni yatırınca aklıma gelen şey ile gözlerim hafifçe açıldı. Yanaklarım alev aldı. "Ben de dedim ki.. ilk sende mi denesem?" Dedi ve karnımda işaret parmağını gezdirdi. Derin bir nefes aldım. Elini tenimden çekmeden enseme kadar çıkarttı. Beni aniden kaldırıp dudaklarıma yapıştı. Gözlerimi kapattım heyecanla.

Sırtımdaki fermuarı indirince kalbim hızlandı. Elbiseyi sıyırdı yavaşça. Kenara fırlattı hızla. Derin nefesler alırken gözlerine baktım. Gülümsedi ve yanıma attı kendini. Ona döndüm şaşkınca. "Kendimi çok zor tutuyorum yeşim.. çabuk ışığı kapat." Dedi boğuk sesiyle. İlk defa duyduğum ses tonu ile başımı salladım ve ışığı kapatıp yanına yattım. "Neden dantel?" Dedi beni sararken. "Seni etkilemek için." Dedim doğruyu söylerken. Boğuk sesiyle güldü.

"Başardın da.." dedi boynuma yüzünü gömerek. "Uzun süre sonra rahat uyuyabilirim artık." Dedi sedat mutlulukla. Koca bir aptaldım! Onu bırakmamalıydım! İç çektim. Kokusu uykumu getirirken gözlerim bağımsızca kapandı. Derin nefesleri eşliğinde uykuya daldım..

____________________ ____________________

Gözlerimi araladım yavaşça. Karşımdaki bir çift mavi göz ile kalbim hızlandı. "Çok güzel uyuyorsun.." dedi ve dudaklarıma yaklaştı. Gözlerimi kapattım ve dudaklarını kabul ettim. Ne kadar öpüştük bilmiyorum. Ne kadar süre geçti.. ellerimi göğsüne yasladım ve zor da olsa ayrıldım. Alınlarımızı birleştirdik. "Seni babandan istemem mi gerekiyor?" Dedi gülerek. Başımı salladım gülümseyerek.

"Doruk amca verir mi seni bana?" Dedi. "Vermezse kaçır beni." Kahkaha attı. "Sonra da fatih asit banyosu yaptırsın bana.." dedi gülerek. "Nereden biliyorsun sen asit banyosunu?" Dedim korkuyla. "Bizi geçen ay küçük bir iş gezisine çıkardı." Dedi. "İzletti mi?" Dedim endişe ile. Ben bile gördüğüm zaman kusmuştum. "En ön koltukta hemde." "Öldüreceğim onu!" Dedim ve yataktan kalktım hışımla kapıya doğru ilerledim.

Kapıyı açacağım sırada arkamdan yaslanan beden ile afalladım. Beni kapıyla arasına kıstırdı sedat. Boynuma yöneldi. Kalbim hızlanırken gözlerimi kapattım. "Nereye?" Diye fısıldadı. Nereye gidiyordum? Ben bile unutmuştum. "Şeye.." diyebildim nefesi boynuma vururken. "Bu üstündekilerle.." dedi bacağımda parmağını dolaştırırken. Daha sert yaslandı. Hissettiğim baskı ile nefesim kesildi.

BUZDAN KALP 2 (gerçek hayat!) (Mafyanın aşkı.) -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin