32. (fatih'in suçları!)

1.7K 104 4
                                    

       

         Yeşim'den;

   Başıma saplanan ağrı ile elimi başıma götürmeye çalıştım. Neden çalıştım? Gözlerim korkuyla açıldı. Üşüyordum! Elimi bedenimde gezdirdim. ÇIPLAKTIM! arkamdaki şahıs da öyle. Sedat.. aklıma sedat gelince irkildim. Çıplak olduğum tekrar aklıma gelince çığlık attım. Kıyafetlerim kenardaydı. Sedat beni orada bırakmışmıydı?! Sonrada bir başkası gelip beni.. arkamdaki şahıs irkildi ve yataktan düştü. Örtüyü üzerime çektim gözlerim dolarken.

Yerden kalkan kişiyi görünce dilim tutuldu. Sedat.. üzerinde sadece boxer vardı. Yüzünü ovdu ve esnedi. Yumruklarımı sıktım. Yoksa sedat ben baygınken bana.. "Ne yaptın bana.." dedim titreyen sesimle. Şaşkınca bana baktı. "Hiçbirşey. Sadece.." dedi ve durdu. Çenem titremeye başladı. "Sadece ne?!" Dedim hızla. Üzerimizde sadece iç çamaşırlarımız varken pek düzgün şeyler düşünemiyordum. Çarşafa bakmaya da korkuyordum zaten! "Üzerindekiler kurusun diye çıkarttım. Sana dokunmak gibi bir amacım yok." Dedi ve tekrar yatağa girdi.

Derin bir nefes aldım. Rahatlamıştım. "Çok uykum var. Saat daha beş. Ne olur uyuyalım. Son kez." Dedi ve rahat bir pozisyon aldı. Aklıma dank etti. Doğru ya. Biz ayrılmıştık. Yanına uzandım. Göğsüne gömüldüm sessizce ağlarken. Son kez. Benden ayrılmamalıydın sedat.. ben bunu hak etmemiştim. Gidecektim. Tam burnunun dibinde olacaktım. Ama göremeyecekti beni. Korkacaktı.. öldüğümü düşünecekti.. benimle evlenmesi için ona herşeyi yapacaktım. Bu gün başlayacaktım!

Şimdi uyumam gerekiyordu.. yorgundum.. Bende kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.

      Fatih'ten;

   
     Başıma giren ağrıyla küfür savurdum. Gözlerimi açmaya çalıştım. Nerede yatıyordum? Koltuk. Yanımdaki küçük beden kime aitti? "Uyandın sonunda." Yiğit neden buradaydı? Gözlerimi açabildiğim zaman göğsüme yaslı küçük bedene baktım. Ecrin. Dün ne olmuştu da bunlar benim evimdeydi? Ecrin huzurla uyuyordu. "Ne oldu lan bana?" Dedim ağrıyan başımı tutarken. "Hatırlamıyor musun?" Dedi yiğit kaşlarını kaldırıp. Kahveyi yudumladı ve geriye yaslandı.

Düşündüm. Oyun oynuyordum en son.. sonrası kesik kesik geliyordu. Düşündüğüm anda başıma ağrı girdi. "İnternete attığın videoyu da mı?" Dedi şaşkınca. Başımı iki yana salladım. Ne videosuydu? "En son oyundaydım.." dedim pürüzlü sesimle. "Sen kazandın ve herkese görevler verip birisini öldürdün." Dedi yiğit. "Kimi öldürdüm?" Dedim sakince. Bana göre normaldi. Ama neden öldürmüştüm? "Sana sesini yükseltti diye bir oyuncunun boğazını kestin." Dedi ve tekrar kahvesini yudumladı.

"Hatırlamıyorum." Diye mırıldandım. "Sadece 1 bardak içtin." Dedi yiğit hayretle. "Ne yaptım başka?" Dedim yorgun çıkan sesimle. "Vedat'a filizle bir gece geçirmesini söyledin." Dedi yiğit. "Hadi lan!" Dedim inanamayarak. "Rüzgar'a garson kızla randevuya çıkmasını söyledin." Dedi. Afalladım. Çok küçük bir kısmını hatırlıyordum bunların. Filiz ve Vedat'ın gidişini. Rüzgar'ın masadan kalktığı o anı. Adamın gözlerinin yavaşça kapandığını. "Sedat ve yeşim'e gezmelerini ama Yeşim'in hayır diyemeyeceğini söyledin." Dedi ve keyifle kahvesini yudumladı.

"Hadi ya.." dedim telaşla. Yeşim beni öldürecekti! Ben ne yapmıştım?! Sedat'ın başını salladığını hatırlıyordum.. ikisinin masadan kalktığını. "Doruğa birşeyler söyledin ama anlamadım." Dedi yiğit. "Annemle ilgili birşeyler söylediğimi hatırlıyorum." Dedim düşünceli bir şekilde halıda gözlerimi gezdirirken. "Sonra ecrin'den 2 şey istediğini ama bunları sonradan söyleyeceğini söyledin." Dedi yiğit sinirle. Ecrin'e baktım. Huzurla uyuyordu.

"Sana ne dedim?" Dedim gözlerimi kısıp. "Evlilik sözleşmesi imzalattın." Dedi yiğit gözleri öfke ile parlarken. Güldüm. Başarmıştım demek.. "Sonrada biz seni eve bırakırken video çektin. Tüm medya seni konuşuyor şu anda." Dedi yiğit. "Ne?!" Dedim korkuyla. Televizyonu açtı. Magazin programındaki video ile dilim tutuldu. Gözlerim ardına kadar açıldı. Video görüntüsü geldi ekrana. Videoda dilim dönüyordu konuşurken. "Eccriin!" Dedim gevşek bir şekilde. Bana döndü korkuyla. Araba çok hızlı gidiyordu. "Çoğk güzzel değil mii?" Dedim gevşek gevşek gülerken.

BUZDAN KALP 2 (gerçek hayat!) (Mafyanın aşkı.) -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin