42. (O kadın..)

1.5K 100 5
                                    

   Sandalyeme oturunca gülümsedim ve derin bir nefes aldım. Köy havası gibisi yoktu. Küçük çocuklar etrafta koşuştururken köyün merkezinde olduğumuzu fark ettim. Cem korkuyla dışarıya çıktı ve etrafına baktı. "Eiiy! Benum oglim gelmişdur!" Kısa boylu tombul kadın yanımıza geldi heyecanla. Üstündeki şalvar onu daha da kısa gösterirken gülümsedim. "Anne.. Babam nerede?" Dedi korkuyla etrafına bakarken cem. Ama bu kadın.. bu kadın seval teyze değildi.

"Anne?" Dedim sorar gibi. "Ben anasuyum onin. Sen arkadaşi misun?" Dedi kadın ve bana baktı. Durumumu görünce yüzü düştü. Gülümsedim. "Annem nerede?" Dedi cem ve gözlerini kapattı. Şu an kafam karmakarışıktı. Kenan amca iki kere mi evlenmişti? "Ne yüzle buraya gelirsin hergele!" Kenan amca kahveden hışımla çıktı ve cem'in önüne geldi. Herkes olayı izlerken cem'in yüzüne yumruk attı sertçe. Korkuyla "Cem!" Diye bağırdım. Cem sendeledi ve arabaya tutundu. Sessizce doğrulurken babam devreye girdi.

"Kenan!" Dedi babam cem'in yanına ilerlerken. "Doruk.." dedi kenan amca afallarken. Ecrin korkuyla elimi sıktı. Elinin üzerine elimi koydum. "Vurma birdaha evladuma kenan bey." Kısa kadın sinirle konuşmuştu. "Doruk.. sen buradaysan.. fatih? Fatih nerede?" Dedi Kenan amca kadını takmadan. Etrafına baktı hızla. Elimi kaldırdım. Gözlerimiz kesişince afalladı. "Buradayım." Dedim ve gülümsemeye çalıştım. O kadar zordu ki benim için şu anki durum.

"Ne oldu sana fatih?" Dedi hızla yanıma gelirken. Ecrin elimi bırakmaya çalıştı. Ona döndüm ve gülümsedim. "Anlatırım sonra." Dedim kenan amcaya. Cem'in yanına sürdü sandalyemi ecrin. "Cem.. iyi misin kardeşim." Dedim ve yüzünü görmek için eğildim. Gülümsüyordu. Afalladım anında. "Hak ettim." Dedi ve doğruldu. "Namus düşmanı!" Dedi Kenan amca ve üzerine yürüdü. Babam kolunu tuttu kenan amcanın.

"O kadın nerede?" Dedi cem. "Karundur senun o." Dedi kadın. Herkes dondu kaldı. Cem evli miydi?! "Yalan." Dedi sedat şaşkınca. Uyanmış olmalıydı onca gürültüye. "Değuldur. Aha orada bekler kocasuni." Dedi kadın küçük evi gösterirken. "O kadın benim karım falan değil anne." Diye tısladı cem. "Sana saygımdan anne diyorum!" Diye ekledi. "Kes sesini cem!" Diye gürledi kenan amca. "Düğünden sonra neden kaçtım sanıyorsun baba?! Ben o kadını sevmiyorum!" Diye kükredi cem.

Hepimiz nefesimizi tutmuş olanları izliyorduk. Cem'in 11 yıl diye bahsettiği şey evliliği miydi? Evliliğinin sebebi neydi? "Babam geldi! Ana!" Cem'e çok benzeyen küçük çocuk ile iki kat afalladım. "Cem.." diye fısıldadım. Bana baktı ve burukça gülümsedi. "Evlilik berbat birşey diye boşuna demiyordum." Dedi.

"Evli olduğunu neden bize söylemedin?" Diye fısıldadı vedat ilk defa konuşarak. "Nedenini soracaktınız.. duyunca da aramız bozulacaktı." Dedi cem vedat'a dönerek. "Neden?" Diye fısıldadım. "Çünkü bu hergele o kızcağıza tecavüz edip hamile bıraktı! Evlendiği günden bir gün sonra da kaçtı!" Dedi Kenan amca sinirle. Kanım anında çekilirken Filiz elini ağzına kapattı şaşkınlıkla. Cem bir kıza tecavüz mü etmişti?! Daha ne kadar şaşıracaktım bilmiyordum.

"Sarhoştum." Dedi ve başını öne eğdi. O sırada bir kadın yaklaştı bize. "Beyim.." diye fısıldadı ve başını eğdi kadın. Esmer olan kadın onun eşi olmalıydı. "Esra.." dedi cem başını kaldırıp. Kaşlarımı kaldırdım. Esmer kadın onun eşiydi gerçekten. "Merak ettim seni.. iyisindir inşallah." Dedi esra başını yerden kaldırmadan. "Değişmişsin.." diye fısıldadı cem. "Büyüdük beyim.." dedi Esra. "Ege.. geç sen bakem içeruya." Dedi kadın küçük çocuğa. "Ama nene! Babam geldi ilk defa. Göreyim babamı." Dedi ege hızla.

Cem'in yaptığı birçok hata vardı burada. Neden gelmek istemediğini anlamıştım. Annesi burada diye gelmek istemişti zorla da olsa. Cem diz çöktü ve kollarını açtı. Ege'nin çenesi titredi ilk başta. Vakit kaybetmek istemiyormuş gibi koştu ve sarıldı babasına. Cem esra'ya baktı. Esra ile bir süre bakıştılar. Esra gözlerini kaçırdı. Gözlerinin dolduğunu gördük hepimiz. Hızla arkasını dönüp içeriye koştu. Cem yıkılmışlıkla gözlerini kapattı.

BUZDAN KALP 2 (gerçek hayat!) (Mafyanın aşkı.) -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin