14 Şubat özel bölümü yazacağım arkadaşlar.. bilginize :)Filiz'den;
Gözlerimi araladım yavaşça. Belimi sarmış kaslı kolları izledim bir süre. Arkamdaki beden, elma kokulu sevdiğimden başkasına ait değildi. Enseme değen düzenli nefesleri ile gülümsedim. Dün gece hiç tanımadığım bir vedat'la tanışmıştım. 3 yıldır hiç hissetmediğim. Kasıklarımdaki ağrı dün gecenin ne kadar ağır geçtiğini hatırlatıyordu bana. Yüzümdeki sırıtmayı silmeye çalışmadım. Çünkü dün fark etmiştim. Ben vedat'a aşık olmuştum şu üç günde. Masmavi elmas kadar parlak gözleri.. bana 3 yıldır aşkla bakıyordu.
Yumuşacık saçları.. benim saçlarımı çok sevdiğini söylerdi. Asıl ben onunkileri sevmiştim şu 3 günde. Hele o dudakları.. ince ama şekilli dudakları beni benden alıyordu. Çok yakışıklıydı benim vedat'ım. Ona aşık olduğum dün aklıma dank etse de birşey demedim. Kaslarına diyecek söz bulamıyordum zaten. Sedat ile başladığı dövüş kursu, vücudunu da geliştirmesini sağlamış olmalıydı.
Dün bana dokunan o nasırlı, sert elleri.. dudağımı ısırdım. Hırlayışları hala kulağımda yankılanıyordu sanki. Umarım hamile kalırdım. Sonrada vedat benim olurdu! Belkide kafayı yiyiyordum. Umrumda değildi. Vedat'ı kimseye yedirmezdim. Kusura bakmasınlardı. Yüzüklü eli dikkatimi çekti. Dün fark etmiştim yüzüğünü de. Hala takması içime bir tane daha umut tohumu ekmişti. Aşık olduğum adama döndüm. Ne de güzel uyuyordu sevdiğim. Onu seviyordum. Kimseye onu vermezdim. Gerekirse kaçırırdım onu. Kendimi öldürürdüm yine de vermezdim onu.
3 yılda yapamadığımı 3 günde yapmıştım. Hem onu tanımış, onun özelini öğrenmiş ve onunla birlikte olmuştum. Heyecanla derin bir nefes aldım. Uzun kirpikleri elmacık kemiklerini ne kadarda güzel süslüyordu. Dudağına uzandım. Küçük bir öpücük kondurdum ve göğsüne yaslandım tekrar. Çok güzeldi! Kalbimin hızlı atmasının, heyecanlanmamın ve sürekli onu görme isteğimin nedenini anlamıştım şimdi. ONA AŞIKTIM! Dün yaptığımız şeyler o kadar güzeldi ki. Ellerimi bir an olsun bırakmamıştı. Bendeki yerini bulmuştum onun. O benim kalbimdi. Onsuz yaşayamazdım.
Gözlerini yavaşça araladı. Gözüne ışık gelince rahatsız olmuş olmalı ki tekrar gözünü kapattı. Elimi gözünün önüne getirip gölge yaptım. Gülümsedi. Yüzünde oluşan kırışıklığı görünce heyecanlandım birden. Aşık olduğum mavilerini gördüm sonra. Açık mavi. Dün lacivert, simdi ise masmavi gözlerini bana indirdi. Gülümsemesi genişlerken kalbimin artan hızı ile sırıtmıştım bende. "Günaydın kadınım.." dedi ve dudaklarıma öpücük kondurdu. Gözlerimi kapattım heyecanla. BANA.KADINIM.DEDİ! Kısa süren öpücükten sonra ayrıldık.
"Günaydın aşkım.." dedim ve gülümsedim. Dediğim şey taş misali kafama dank edince yanaklarım alev aldı. AŞKIM?! Vedat kaşlarını kaldırdı şaşkınlıkla. "Ne?" Dedi anlamaya çalışır gibi. Yutkundum. "Aşkım diyemez miyim?" Dedim kalbim daha da hızlanırken. "Diyebilirsin.. ilk defa duyuyorum da." Dedi ve alnıma öpücük kondurdu. Yüzüm düştü tekrar. Aşağılık bir kadın olduğum sürekli yüzüme çarpıyordu şu 3 günde.
Onun durumunu bilmeden önce ona eziyet ederken şimdi pişmanlıktan kıvranıyordum. Nasırlı elini çenemde hissettim. Çocukken çalıştırıldığı için nasır tutmuş olmalıydı elleri. Yüzlerimizi aynı hizaya getirdi. "Seni seviyorum." Dedi ve gülümsedi. Gözlerim irileşirken canım yanıyordu. "Sen sevmiyorsun. Ama bugün benim doğum günüm. İstediğimi yapacağım. İlk olarak seni ne kadar sevdiğimi anlatacağım sana." Dedi ve dudaklarıma öpücük kondurdu. Ruhum işkence çekerken gözlerim doldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZDAN KALP 2 (gerçek hayat!) (Mafyanın aşkı.) -TAMAMLANDI-
Storie d'amore(Buzdan kalp serisi 2) Genç kızın yattığı hastane odası, Genç adamın peşinde dolaşan geçmişi, '644' numaralı odanın dışındaki büyük sırlar.. Ecrin hayatın gerçeği ile yüzleşirken; fatih peşinde dolaşan geçmişi ile çırpınıyordu. Ecrin'in gerçeğe yeni...