(Müzik tavsiyesi için tekrar @duygusuz_200 e teşekkür ederim. ❤)
Başımı kaldırdım. Mavi gözleri beni içine çekiyordu. "Ecrin.." diye fısıldadı dudaklarıma. "Fatih.." dedim gözlerim kapanırken. "Ben senin için kimim?" Dedi çaresizce. Kupkuru kuruyan dudaklarımı araladım. Konuşmak için dudaklarımı yaladım. Dudağıma bastırdı işaret parmağını. "Arkadaş mı?" Dedi acıyla. Gözlerimi araladım. Mavi gözleri kırgınlıkla dalgalanıyordu. Başımı salladım. Aniden bir kasırga koptu gözlerinde.
"Ağabey?" Diye fısıldadı. Tekrar başımı salladım. Nefes almaya çalıştı. Sanki kendi denizinde boğuluyor gibiydi. "Bir eş?" Dedi çaresizce. Duraksadım. Eş olmayı daha bu gün öğrenmişken ona evet diyebilir miydim? Duraksadığım anda hayal kırıklığı ile benden uzaklaştı. Bir anda kendimi boşluktaymış gibi hissettim. Yine gidiyordu. Salonun kapısına yürüdü hızla. "Sen benim herşeyimsin.." dedim son anda çaresizce. Durdu. Yine benden uzak durmasına dayanamazdım.
"Kimi zaman ağabeyim.. kimi zaman arkadaşım.. kimi zaman da.." dedim ve durdum. "Aşık olduğum adamsın.." dedim televizyona dönerek. Hala öylece duruyordu. Onu kırmış olabilir miydim? Sadece gerçekleri söylemiştim. Kendi hislerimi. "Şu an kimim senin için?" Diye mırıldandı. "Aşık olduğum adam.." dedim. İç çekti. "Gel benimle.." dedi ve salondan çıktı. Ayağa kalktım. Koca cüssesini takip ettim. Sürekli kilitli kalan odanın önüne getirdi beni.
Efecan'a kısa bir bakış atıp kapıya döndü. Kenardaki küçük tuşlara yöneldi. '1993' kapıdan gelen 'clik' sesi ile kaşlarımı kaldırdım. Benim doğduğum yıldı şifre. "Bunca zamandır şifre bu muydu?" Dedim şaşkınlıkla. "Benim için özel.." diye mırıldandı. Kalbim, söylediği şey ile hızlanırken bana döndü. Kenardaki uzun siyah kumaşı aldı. Gözlerim hafifçe açıldı. "Yaa!" Diye yakardım. "Bak onlar da bağladı.." diyerek arkamı gösterdi. Bunlar.. bizim kızlardı. Gözleri bağlıydı hepsinin. Diğerleri eşlerinin yanında duruyorlardı.
Oflayarak gözlerimi kapattım. Kumaşı gözlerime bağladı. "Şimdi sıkıca tut oğlumuzu.." dedi gülerek. Başımı salladım. Daha sıkı kavradım oğlumuzu. Kapının açılma sesini duyduk. Belime dokunan el ile yürümeye başladım. Belimdeki baskı yok olunca durdum. "Fatih.. açayım mı?" Dedim merakla. "Açın.." dedi fatih. Hızla kumaşı çıkardım. Gördüğüm oda ile gözlerim doldu.
Etrafıma baktım. Duvarda çeşit çeşit oyuncaklar.. 3 tane beşik.. boştaki elimi ağzıma kapattım. Beyazlarla süslenmiş oda. Hıçkırdım. Çok güzeldi. "Çok güzel.." dedi Esra titreyen sesiyle. "Odayı dekore etmek saatlerimizi aldı lan." Dedi sedat keyifsizce. "Bu sığır odayı Fantezi alanına çevirmişti." Dedi vedat gülerek. Fatih elini ensesine attı. Gözlerini kaçırdı.
Ona doğru ilerledim. "Çok teşekkür ederim.." diye fısıldadım zorlukla. "Değiştirmese miydi acaba?" Dedi cem keyifle. Esra'ya sıkıca sarılmıştı. Esra gülerek göğsüne vurdu. Fatih'e döndüm. O an daha önce görmediğim bir ifade gördüm yüzünde.. yorgunluk. Ona baktığımı görünce kendini topladı hızla. Gülümsedi sanki hiç yorgun değilmiş gibi. 'Fatih bunca şeye nasıl dayandı?' Diyordum sürekli bende.
Dayanamıyordu. Sadece saklıyordu. Benim olayım.. cem'in.. sedat'ın.. vedat'ın.. Babamın.. annemin.. ve.. kendisinin olayını. Hepsine dayanmaya çalışıyordu tek başına. İç sesim uzun süre aradan sonra haykırdı. 'Bencil!' Gerçek yüzüme tokat misali çarptı. Ben bencildim. Sadece kendimi düşünüyordum. Evliliğin ne demek olduğunu bilip uygulamayan tek kadındım herhalde. 'Fatih'e layık değilsin!' Diye bağırdı bu sefer iç sesim.
Korkuyla irkildim. Hayır.. ben onun karısıydım. Benimle evlenmeyi o istemişti. Bana ait olmayı istemişti. 'Hala bencillik yapıyorsun.' Dedi iç sesim. "Ecrin?" Fatih gözümün önünde elini sallayınca diğerlerine döndüm. "Kızlar ve erkekler gecesi iptal." Dedim hızla. Hepsi afallarken fatih'e döndüm. Gözlerime baktığı anda gözlerindeki rahatlama.. İç çektim. "İyi misin prenses?" Dedi endişe ile. Başımı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZDAN KALP 2 (gerçek hayat!) (Mafyanın aşkı.) -TAMAMLANDI-
Romansa(Buzdan kalp serisi 2) Genç kızın yattığı hastane odası, Genç adamın peşinde dolaşan geçmişi, '644' numaralı odanın dışındaki büyük sırlar.. Ecrin hayatın gerçeği ile yüzleşirken; fatih peşinde dolaşan geçmişi ile çırpınıyordu. Ecrin'in gerçeğe yeni...