"Aşkım!" Ecrin'in sesi ile gözlerimi aralamaya çalıştım. "Hı?" Dedim yorgunca. Çok yorulmuştum dün. Ecrin'in benden daha yorgun olması gerekirken aksine çok enerjikti. "Bu gün arkadaşın gelmiyor muydu?" Dedi. Hatırladığım şey ile doğruldum. Gözlerimi araladım eseneyerek. Burnuma çarpan papatya kokusu ile gülümsedim. "Günaydın biscolata erkeğim." Dedi tatlı bir gülümseme ile.
Başımı salladım huzurla. Aklıma dank etti. "Biscolata erkeğin?" Dedim anlamayarak. Bir süre durdu. "Boşver aşkım. Hadi hazırlanalım. Çoktan yola çıkmışlardır." Dedi ecrin. 'Daha sonra düşüneceğim' diyerek kenara bıraktım konuyu. Yataktan kalktım. Banyoya girdim. İşlerimi hallettim ve çıktım. Dolaba ilerledim. Üzerime siyah t-şört geçirdim. Siyah pantolon ve siyah ayakkabımı da giydikten sonra ecrin'e döndüm.
Güzel olmuştu. Alnına öpücük kondurdum. Ellerini göğsüme yasladı huzurla. Belini tuttum ve kapıya yöneldik. Merdivenlerden indiğimiz zaman "Fatih!" Diye bir ses duyduk. Bu.. yücel'di. Tam da zamanında uyandırmıştı beni meleğim. Herkes yerini alırken kapıya yöneldim. Gülümseyerek yanlarına ilerledim. Ecrin'in arkamdan geldiğini biliyordum. Hepsi bizi süzerken ben de onları süzüyordum.
Yücel'in eşi olan nazlı'nın bakışları ecrin'i bulduğu anda, nazlı'nın dili tutulmuş gibiydi. Yücel ile selamlaştık. Ecrin'de nazlı'nın yanına gitmişti. Elini uzattı. "Merhaba.. benim adım ecrin. Fatih'in eşiyim." Dedi ecrin. Gülümsemem genişlerken nazlı'nın ağzı açık kalmıştı. Ecrin'in harika kahkahası yankılandı ormanda. "Yücel? Bu kadar güzel ve tatlı bir kadınla evli olduğunu düşünmemiştim." Dedi ecrin keyifle. Sırıttım. Nazlı'nın gülümsemesi yüzünü bulurken elini ecrin'in eline bıraktı.
Bir süre bekledi Nazlı. Aklına yeni gelmiş gibi duraksadı. "Merhaba.." dedi ecrin. Nazlı'nın gözünün önünde sallıyordu elini. Nazlı irkildi bir anda. "Nazlı? Bir sorun mu var?" Dedi Yücel. Başını iki yana salladı ecrin'den gözlerini ayırmadan. Şaşırmıştım. Neden böyle bakıyordu ki? "Yücel.. seninki transta şu an." Dedim yücel'e uzanıp. "Siz.. o televizyondaki katillersiniz.." dedi dehşetle. Ecrin onayladı. Yeni mi dank etmişti?
"Yücel de katil Nazlı." Dedim bıkmış bir ifade ile. Yücel'e döndü. Yüzü beyazlamıştı korkudan. Çok korkmuş olmalıydı ne düşündüyse. "Nazlı?" Dedi Yücel endişe ile. "Nazlı.." dedi ecrin ciddi bir sesle. Korkuyla ecrin'e döndü. "Elimi alsam mı acaba? O ele ihtiyacım oluyor da.." dedi ecrin gülerek. Korkuyla elini bıraktı. "Sen.. iyi misin?" Dedi Yücel nazlı'ya. Nazlı'nın belini tuttuğu zaman korkuyla yücel'e döndü.
"Nazlı?" Dedi nazlı'ya benzeyen adam yanımıza gelirken. O piç onu takip ediyordu. Ellerini yüzüne kapattı Nazlı telaşla. "Allahım mafyalar sardı dört bir yanımı!" Dedi tiz çıkan sesiyle. Afalladık.
Katil olduğumuz için onu öldüreceğimizi mi sanmıştı? Kahkaha attım. Diğerleri de bana katılırken ellerini yüzünden çekti. "Küçük kız.." dedim gülerek. Bana döndü korkuyla. "Yakın olduğumuz insanlara hiçbir zarar vermeyiz." Dedim keyifle. Yücel'in göğsüne sindi hızla. "Hadi içeriye geçelim." Dedi ecrin gülerek. Başını salladı.
"Hepimize yeter mi bu ev?" Dedi poyraz piçi. O kadar yüzsüzdü ki hala yanımızda durabiliyordu. "Sana özel bir oda hazırladım." Diye tısladım. Bu piçi kimse sevmiyordu. Nasıl o adam onun arkadaşı olurdu anlayamıyordum. "Hadi ya?" Dedi keyifle poyraz. "Depo bence senin için en ideali.." dedim tehditvari bir sesle. Poyraz afalladı. Yüzü beyazlarken kendimi daha fazla tutamadım. Bu piçi öldürecektim. Üzerine yürüdüm.
Yücel'in kolumu tutmasıyla durdum. Yücel ile çapraz duruyorduk. "Karımın.ağabeyinin.arkadaşı." Dedi Yücel uyarır gibi. Arkadaşı olan adama döndüm. "Yalnış kişilerle dostluk kuruyorsun. Benden sana tavsiye.." dedim o adama. Bir anda buz kesmiştim sanki. Boştaki elimi kaldırıp poyraz'ı işaret ettim. "Yakın zamanda siktiri çek şu piçe.." Dedim. Adam dudaklarını araladı. "Ağırladığınız için teşekkür ederim." Dedi sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZDAN KALP 2 (gerçek hayat!) (Mafyanın aşkı.) -TAMAMLANDI-
Storie d'amore(Buzdan kalp serisi 2) Genç kızın yattığı hastane odası, Genç adamın peşinde dolaşan geçmişi, '644' numaralı odanın dışındaki büyük sırlar.. Ecrin hayatın gerçeği ile yüzleşirken; fatih peşinde dolaşan geçmişi ile çırpınıyordu. Ecrin'in gerçeğe yeni...