(Bir sürpriz yapayım dedim ve bugün buzdan kalp part'ını bitirdim.. :))"Evet.." dedim titreyen sesimle. "Güzel elini ödünç alabilirmiyim?" Dedi hafifçe başını yana eğip.
Titreyen elimi uzattım ona. Elimi tuttu ve nazikçe yüzüğü parmağıma taktı. "Korkma. Sana bir zarar vermek istemiyorum. İzin vermem de." Dedi huzurla. Mavi gözlerini gözlerime sundu. Evlendikten sonra göremeyeceğim gözlerine. Sonsuza kadar kapalı kalacak olan gözlere baktım. "Biri birşey mi dedi? Moralin bozulmuş gibi.. Ne oldu sana?" Dedi fatih endişe ile. Kucağına oturdum hıçkırarak.
Başımı göğsüne yasladım hıçkırıklarım şiddetlenirken. Sıkıca sardı beni. "Beni üzme ela gözlüm. Söyle bana." Dedi şefkatle. T-şört'ünü sıkıca kavradım. "Bilmiyorum.. çok mutluyum.." diyebildim. Yalan! Acıdan ölüyordum neredeyse! "Korktum bir an sana birşey oldu diye. Sana birşey olursa ben ne yaparım?" Dedi başıma öpücük kondurup. Bir süre bekledik.
"Düğünümüzü ayarladım sevgilim.." dedi huzurla. Ben ise hızlı atan kalbi ile vuruluyordum adeta. "Hayalindeki gelinliği de buldum!" Dedi yeni aklıma gelmiş gibi. Onu bile hatırlıyor muydu? "Şu kuğu desenli olan.." dedi kulağıma. Hıçkırıklarım daha da şiddetlendi. Herşeyi hatırlıyordu. "Senin hakkında birşeyi unutursam ölmüşüm demektir ela gözlüm." Dedi ve geriye çekildi. Mavi gözlerine baktım acıyla.
"Ağlama.." dedi zorlukla. "Ölme.." diye bir fısıltı kaçtı ağzımdan. "Sen istedin ya.. ölmem ne büyük söyliyim." Dedi gülerek. Ben gülemedim. Yutkunmaya çalıştım. Yerde kanlar içinde.. gözleri tavana boş bakıyor.. üzerindeki en sevdiği t-şört kana bulanmış.. bir eli yerdeyken; yüzüklü eli yaranın üzerinde.. gözlerimi sımsıkı kapattım ve fatih'e sarıldım hızla. Fatih'te bana sarıldı huzurla. Ne kadar bekledik bilmiyorum. Kahve kokusu ile sarhoş olmuştum.
"Eve gidelim mi prenses? Geç oldu." Dedi şefkatle. 'Prenses' kelimesi ruhumu ezdi. Nefes almaya çalıştım. Başımı salladım ardından. "Ben sürerim." Dedi babam yanımıza gelirken. Fatih ilk başta şaşırsa da sonradan gülümseyerek başını salladı. Birlikte eve giderken sadece fatih'in ölümünü düşünüyordum.
2 gün sonra;
Kınalı ellerime baktım. "Kıs! Sen fatih evladumla evlenmak istemeymisun?" Dedi yeliz hanım gözlerini kısarak. Başımı iki yana salladım. "Evlenmek istiyorum tabiki. Bilmediğiniz bir konu var ama." Dedim ve aynaya döndüm tekrar. İç çektim. Çok güzel olmuştum. Fatih benim istediğim herşeyi yapmıştı. Ben şimdi ne yapacaktım?
Fatih'ten; (düğünden sorna..)
"Şimdiden sırtına vursak olur mu?" Dedi cem gülerek. Kahkaha attım. "Sürprize ne kadar kaldı?" Dedi vedat gergince. "Bilmiyorum." Dedim bende gerilirken. "Ağabey germe fatih'i." Dedi sedat gülerek. "Germe lan beni." Dedim kolunu çekiştirip. Güldü ve kafama vurdu. Bacağına vurdum bende. "Boyun oraya yetiyor demek." Dedi vedat dalga geçerek. "İyiki bacağına vurdum." Dedim ve kaşlarımı kaldırdım. "Uuv!" Dedi vedat gergince. "Aha!" Dedi cem heyecanla. Şu an kontrol odasındaydık. Ecrin ile evlenmiştik. Sonra bir ilk gerçekleştirip ortamdan ayrılmıştım bizimkilerle. Dans için herkes oturmuş beni bekliyordu.
Kamera ile ortamı kontrol ediyorduk. Ecrin tek başına gergince gelip yerine oturmuştu. Herkes şaşırırken gülümsedim. "Şimdi başlayalım." Dedim ve sandalyemi oraya sürdüm. Sedat hızla sandalyemi ele aldı ve sürmeye devam etti. Alana girdiler ard-arda. Sandalyeyi kenara bıraktım ve ayağa kalkıp kapının önünde bekledim. "Fatih.." dedi cem mikrofona. İçeriye yürüyerek girdim. Herkes beni görünce ses kesildi aniden.
"Sanırım geç kaldım?" Dedim damatlığımın kol ucunu düzeltirken. Ecrin'in yüzündeki dehşet ve şok ifadesi herşeye değerdi. "Kusura bakmayın. İşim uzun sürdü." Dedim ve masaya kadar hızlı bir şekilde yürüdüm. Bana afallayarak bakan misafirlere döndüm. Elime mikrofonu aldım. "Müzik lütfen!" Dedim ve ecrin'e döndüm. "Sürpriz!" Dedim heyecanla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZDAN KALP 2 (gerçek hayat!) (Mafyanın aşkı.) -TAMAMLANDI-
Romance(Buzdan kalp serisi 2) Genç kızın yattığı hastane odası, Genç adamın peşinde dolaşan geçmişi, '644' numaralı odanın dışındaki büyük sırlar.. Ecrin hayatın gerçeği ile yüzleşirken; fatih peşinde dolaşan geçmişi ile çırpınıyordu. Ecrin'in gerçeğe yeni...