18

7.5K 945 889
                                    

- Podasz specyfikację kompa? Wstyd podawać, jak uzbieram na lepszego to wam dam.

- Jak nie zrobić z omleta jajecznicy? Bo zawsze mi nie wychodzi. Słuchaj, jak nie dodajesz mleka i mieszasz omleta na patelni jak pojebana to nic dziwnego. Jak inaczej może z tego wyjść jajecznica?

- SweetPanda666, oho mamy tutaj wyznanie satanistyczne, dobry wieczór, cokolwiek, Czy zrobisz filmik z Yoongim? Um... a kto to Yoongi? Nie wiem o kimś?

- Califoryah, jesteś gejem? Kurwa ludzie, ile jeszcze.

- Skąd pomysł na nazwę? Hmm... bunny, bo wiecie, mam królicze zęby według niektórych i wiecie, królik po angielsku to bunny, ja taki international playboy jestem. A closet, bo miałem kiedyś taką zajebistą białą szafę, ale się popsuła, meh.

- Masz innych przyjaciół poza Jiminem? Taehyunga-hyunga, Namjoona-hyunga i Jina hyunga.

- Umieścisz swój cover? Na przykład 2U od Justina Biebera? Nie, ponieważ mój głos nie nadaje się do śpiewania, haha.

- Masz ulubiony GirlsBand? Girls Generation, lowe.

- Farbujesz włosy? Nie, nie farbowałem jeszcze nigdy.

- snuki999, czym się podcierasz? Regina, polecam.

- Jaki jest twój ulubiony sklep? Internetowy, nie muszę się spotykać z ludźmi.

- Kiedy ostatnio płakałeś? Wczoraj - przekręcił głowę, odwracając wzrok. - Czy ja to powinienem mówić? Chyba nie. Cokolwiek, good vibes only - pokazał dzióbek i uniósł dwa palce na kształt "V".

- Kiedy ostatnio byłeś w szpitalu? Miesiąc temu.

- Ulubiony film? Pociąg do Busan.

- Pozdrawiam cię serdecznie, i życzę, żebyś za mnie wyszedł. No spoko, spotkamy się, to stanę ci za plecami i wyjdę za ciebie z pomieszczenia w którym będziemy, co ty na to?

- sugibugix, Kupisz królika? Są słodkie. Chciałbym bardzo, ale mama mi nie pozwala - wydąłem dolną wargę.

- gucci boi, czemu płakałeś? To nie jest wasz interes, Taehyung, twój też nie. Pora na overwatcha, bo za chwilę będą pytania o mój adres normalnie.

closetbunny | taekookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz