43

8K 852 1.6K
                                    

mozecie pominac bo to tylko q&a// nie edytowałam tego jakoś szczególnie bo to i tak nie ma zbytniego wpływu na ff, that two chapters are purely for fun :]

odpowiadam na wasze pytanka z okazji 90 tysięcy subskrybcji! (1/2) | closetbunny

Opublikowano: 13.01.2015 (a/n teraz się skapnęłam że to moje urodziny XDXD)

Wyświetlenia: 114 612

Subskrybcje: 90 004

87 426 Podoba Mi Się 81 Nie podoba mi się

----------

- Hejka ziemniaczki! Dzisiaj taki mały specjal z okazji tych dziewięćdziesięciu tysięcy. Zaczynajmy już lepiej, bo pytań jest na prawdę masa!

- Od lettaebby: Nagrasz cover jakiś piosenki, albo coś z Tae? Ps. PIERWSZA

- Cieszę się, że jesteś pierwsza, haha. Co do piosenki to nie jestem pewien, bo jak już mówiłem mój głos wcale nie jest najlepszy, ale skoro tak prosicie, to spoko, mogę cię ośmieszyć w internecie - zaśmiał się. - A z Taehyungiem planowałem nagrać jakiegoś vlogaska, ale on jeszcze o tym nie wie, ale teraz się dowiedział, bo ogląda to na pewno.

- Od xSHATUx: Wiesz, że ci nie wierzę, że się tniesz Kook?

- Wierzcie w co chcecie, ale ja wam mówię prawdę. Nie rozumiem ludzi, którzy się krzywdzą, ale na prawdę im współczuję.

- Jak ci się układa z Tae?

- A jak ma mi się układać? Został moim najlepszym przyjacielem i się dogadujemy.

- Nagrasz pokemony? A wiecie, że odcinek się teraz renderuje?

- Co sądzisz o piosence sexmasterki noony rak?

- Nazywają mnie rakiem, ale ja jestem sobą~! - krzyknął. - Pomachałbym cyckami, ale nie mam.

- Od SzatanEQ_ ; Jak to się stało, że zacząłeś nagrywać?

- Zawsze podobała mi się wizja rozbawiania ludzi, żeby się uśmiechnęli chociażby na ułamek sekundy.

- Na pewno się nie tniesz?

- Tak, Boże, pokażę wam nawet ręce - jęknął zirytowany, podwijając rękawy i pokazując czyste ręce. Oprócz oczywiście jednej ranki. - Tą jedną wam tłumaczyłem, że bawiłem się z kotkiem noony i mnie podrapał jak miałem w dłoni jego zabawkę.

- Co jest twoim największym marzeniem? Żeby ważne dla mnie osoby cały czas się uśmiechały i nie miały zmartwień, nawet jeśli miałoby to oznaczać, że ich problemy przejdą na mnie.

- Od Kornelka22122: Czy zarabiasz na pracy youtubera?

- Nie.

- Czy mógłbyś poczuć coś do swojego przyjaciela/przyjaciółki, pod względem romantycznym?

- Myślę, że tak.

- Czy masz jakieś problemy?

- Każdy ma problemy ziemniaczki, mniejsze lub większe i niestety nie da się od tego uciec.

- Od SugarrJamm: Twoja orientacja?

-

-

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
closetbunny | taekookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz