to smut (tekst erotyczny bo duzo ludzi nie wie).
tutaj będą fetysze.
bo chciałam.
jeśli nie chcecie sobie psuć wyobrażenia jeongguka i taehyunga tutaj i chcielibyście, żeby pozostali fluffy
wróćcie na bonus 2, a później na epilog!
jest troszeczkę inspirowane ff 'our kink box' do znalezienia na ao3
lecimy
-------
- Hej, Tae - zagadnął, wtulając się bardziej głową w klatkę piersiową szarowłosego.
- Hm? - mruknął, leniwie bawiąc się różowymi kosmykami swojego chłopaka.
- Bo, uh, tak sobie myślałem, i... - zaciął się nabierając powietrza. - Nie, nie, to głupie, przepraszam - powiedział, chowając swoją czerwoną twarz w ramieniu starszego, podczas gdy ten przeniósł swoją dłoń z głowy na plecy licealisty.
- Hej, spokojnie buba, możesz mi powiedzieć przecież wszystko - powiedział głębokim głosem, który przyprawił Jeongguka o ciarki. - O co chodzi?
- Bo to, ugh, wstydzę się! - fuknął, wiercąc się chwilę w miejscu, a ten tylko się zaśmiał, przyciągając go bardziej do siebie, żeby przypadkiem nie spadł z łóżka ( co byłoby właściwie trudne ze względu na jego wielkość, ale Taehyung zawsze czuł poczucie wyjątkowej opieki nad zawstydzonym chłopakiem ).
- To może mnie nakieruj, a ja postaram się zgadnąć, hm? - zaproponował, a tamten delikatnie pokiwał głową.
- Tylko nie możesz się śmiać! Ani komentować, po prostu, ugh! Po prostu... porozmawiać? Ale nie w tym kontekście takim tym, tylko ta- - potok słów przerwały usta szarowłosego, chcąc trochę uspokoić osiemnastolatka.
- Już, spokojnie, obiecuję, że nie będę komentował, śmiał się, cokolwiek. Teraz już możesz powiedzieć?
- Chodzi o seks - mruknął, rumieniąc się.
- Okej, i co z seksem?
- Miałeś zgadywać!
- Dobrze, już, przepraszam kochanie. Nie wiem, antykoncepcja? Nie wiem czemu akurat to, bo nie jesteś dziewczyną ale okej. Mam przestać używać gumki?
- Nie o to chodzi - pokręcił głową zawstydzony.
- Nie wiem, masz HIV'a i mi nie powiedziałeś?
- Nie! Boże, nie! - podniósł głos, wykrzywijąc twarz w zniesmaczeniu.
- To nie wiem, o co jeszcze może chodzić - to nieprawda, wiedział doskonale, tylko nie chciał się przyznać.
- Chodzi o... o...ugh! - jęknął zrezygnowany, mocno wtulając się w starszego. - Chodzi o fetysze - wypuścił głośno powietrze w koszulkę chłopaka. - T-tak sobie myślałem, że chcia-chciałbym spróbować czegoś nowego, ale nie wiem co na to ty i tak w su-
- Csi - uciszył go, przykładając mu palec do ust. - Ja jestem otwarty na wszelkie propozycje, mały.
- Moglibyśmy zrobić takie pudełko z karteczkami? Os-ostatnio czytałem jakiegoś f-fanfika o tym...
- Cokolwiek zechcesz, słońce. Porozmawiamy o tym jutro, dobrze? Teraz chodź spać - pocałował go w czoło, w środku będąc rozczulonym przez zawstydzenie swojego chłopaka, a z drugiej cholernie się cieszył, że to Jeongguk zaczął tą rozmowę, bo on sam chciał porozmawiać na ten temat już od dłuższego czasu, ale bał się, jak młodszy zareaguje.
CZYTASZ
closetbunny | taekook
Fiksi Penggemargdzie jeongguk jest youtuberem, a taehyung jest jego wiernym widzem. start: 02022018 end: 09092018 opublikowane po 4 letniej przerwie i wielu załamaniach nerwowych: 27082022 tw! self harm mentions okładka mojego autorstwa #1 w au ( już kilka razy ) ...