17

7.9K 889 1.3K
                                    

(uwaga, notatka o 2 lata już starszej autorki;ten rozdział to trochę cringe ale zdecydowałam się go zachować bo ~wspomnienia~)

- Hejkaaaa, włączyło się? Piszcie, czy mnie widać, słychać i tym podobne.

Siedział przed komputerem, ustawiając kamerę kupioną za jego ciężko zarobione pieniądze w pracy letniej. Po kilku sekundach na czacie migały dziesiątki wiadomości o treści „hejka" „cześć" „melduje się" i inne o tym samym przekazie.

-Cześć, cześć, o, hejka Tae- uśmiechnął się szeroko, na widok nicku "gucci boi".

- Za jakąś godzinkę popykamy sobie w overwatcha, ale póki co macie czas na zadawanie mi pytanek, bo wiem, że każdy uwielbia wszystko wiedzieć - zaśmiał się delikatnie, poprawiając się na krześle.

- Candy458, jak się z tym czujesz, że wiem, w kim się zakochasz? - podrapał się po karku. - Przepraszam, co?

-Co cię nakłoniło do nagrywania na yt? Hmm... w sumie to sam nie wiem. Na początku to miały być tylko gry, ponieważ wiem, że nie wszystkich na gry stać, ja sam na overwatcha długo zbierałem, żeby ludzie po prostu mieli fun oglądając.

-Czy Jimin kiedykolwiek do ciebie zarywał? Uh, Jimin hyung... to była bardzo zabawna sytuacja, ale nie opowiem jej wam, bo jest zbyt prywatna, a poza tym, zmarłbym śmiercią tragiczną.

- Golisz się pod pachami? Um, tak? Irytują mnie włosy gdziekolwiek na moim ciele, oprócz oczywiście brwi, rzęs, i tych na głowie. Po prostu szlag mnie trafia.

- Co sądzisz o liczbie 69? Ile wy macie lat, Boże. Przerabiałem to w czwartej klasie podstawówki.

- Wiesz, kim jestem? Domyślam się, że jesteś piękną, młodą dziewczyną, która może osiągnąć w życiu co chce.

- Ile masz centymetrów? Sto siedemdziesiąt pięć jak ostatnio sprawdzałem.

- Wiesz, że jesteś gejem? Na chuj wam moja orientacja, Boże.

- X-box 360 czy x-box one? X-box one to gówno.

- Ps4 czy... nawet nie doczytuje pytania, oczywiście, że PS4!

- Kogo my tu teraz mamy, hobijestfajny. Brzmi trochę jakby jeden z moich hyungów był fajny, haha. Hoseok-hyung, wcale nie jesteś fajny!

- Lubisz pizzę? Umm... Nigdy nie jadłem pizzy. Tak wiem, to dziwne, ale po prostu z pewnym powodów nigdy nie miałem okazji

- Jak często chodzisz do maka? W maku też nigdy nie byłem.

- Jaki masz telefon? Ze względu na to, że kupowałem kamerę, sprzedałem iPhone'a piątkę, którego dostałem na święta, i mam teraz takiego małego soniacza, żeby mógł dzwonić, pisać, i mieć kakaotalk.

-Jaki jest twój ulubiony zapach? Wanilia albo goździki.

- Najlepsze zdrobnienie twojego imienia? Um, mój... mój przyjaciel nazywa mnie ggukie i to jest... to jest w sumie urocze - uśmiechnął się lekko odwracając głowę z lekkiego zażenowania.

- Masz zwierzątko? Tak jakby, miałem suczkę przez pięć lat, ale teraz jest u dziadków, bo mama twierdzi, że za bardzo ją rozpieszczałem z nooną.

- Seme czy uke? Chwila, co to znaczy? - uniósł brew. - Napiszcie mi, bo nie chce mi się googlać.

Nie musiał długo czekać na odpowiedź, na jego nieszczęście.

- Uke to bottom w seksie, a seme to top... I ja mam wybrać? Ale, że co, jak mam wybrać? Że kim jestem, czy co? Czy wszystko musi się sprowadzać do seksu, błagam was. - jego poliki płonęły, nie lubił takich pytań. Zwłaszcza, że był bardzo łatwo zawstydzany.

- Taehyung! Przestań do mnie pisać teraz, porozmawiam z tobą po live, ale nie o takich rzeczach! - powiedział, gdy zobaczył ikonkę wiadomości na telefonie, o treści nawiązującej do pytania. Przetarł twarz dłonią, czytając kolejne pytanie.

- Kim byś chciał być w przyszłym świecie? Przyszłym świecie? To znaczy? Chodzi o to, że w przyszłości? Jeśli tak, to chciałbym być tancerzem, albo idolem, ale nie mam talentu jeśli o śpiewanie chodzi, a moja morda też pozostawia wiele do życzenia - zaśmiał się. - Tak więc moje marzenia na sto procent się nie spełnią, czyli najprawdopodobniej będę stał w warzywniaku, czy gdzieś.

- Pozdrawiam! Pozdrawiam również, hobijestfajny.

- SugarrJamm, Shippujesz kogoś? Siebie z moim kraszem slesz kraszi, a co?

- Kim najczęściej grasz w overwatchu? Słuchajcie, różnie to bywa, ale ostatnio mam mega faze na granie Sombrą,sam nie wiem czemu.

- Jak ci się piszę z Taehyungiem? Taetae jest super, mam nadzieję, że nikt nas nie zhakuje, bo on wie trochę rzeczy o mnie, o których byście nawet nie pomyśleli, haha.

- xSHATUx, Do you know de wae? DO YOU KNOW DE WAE??? Kocham cię kobieto, really.

- Czy będzie więcej Jimina na kanale? Czekajcie - sięgnął po komórkę, i zadzwonił do swojego przyjaciela.

- Hey Kukson, co jest?

- Jimin hyung! Moi widzowie chcą ciebie więcej na kanale, jak myślisz?

- Ah, masz live, no tak. Pewnie, kiedyś nagram vlogaska, a gdy nie będzie patrzył wrzucę go na kanał, hihi.

----

Kontynuacja w next rozdziale!


closetbunny | taekookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz