31

6.6K 870 356
                                    

get ready kids

otwieram wasze fan-maile! | closetbunny

Opublikowano: 29.10.2014

Wyświetlenia: 18 149

Subskrybcje: 15 104

14 420 Podoba Mi Się 294 Nie podoba mi się

------------

- Hey wszystkim! Wróciłem jakieś pół godziny temu z poczty i nie uwierzycie w jakim szoku byłem, gdy odebrałem wszystko. Musiałem dzwonić po noonę i Jimina, żeby pomogli mi to zanieść do domu! Jest tego tak dużo, że ten fan-mail rozłożę na dwie, lub trzy części. Z resztą, co ja się produkuję, zobaczcie sami - chłopak odwrócił kamerę w stronę sterty paczek, która zajmowała całe jego łóżko, i jeszcze trochę miejsca obok. - Naprawdę, wow. Dobra, nie przedłużając, przechodźmy do otwierania paczek!

- Okej, pierwsza paczka, którą otworzę w swojej youtubowej karierze jest od... Baekhyuna! Dobra, specjalnie się przygotowałem, mam nóż ceramiczny! Mam nadzieję, że nic nie uszkodzę - rozerwał górę paczki, wyjmując pierwszą rzecz, jaka w niej leżała. - Od: twójBAEk - przeczytał na głos. - Oh, to ty! Omg, byłeś ze mną od samiusieńkiego początku, dobrze, że to twoja paczka jest jedną z pierwszych - jako następne, wyjął z pudełka białą czekoladę z dopiskiem „zjedz na filmie". - Jeju, jak ja rzadko jem czekoladę, mam nadzieję, że nikt się nie dowie, haha. Jeśli są w niej jakieś narkotyki to będę miał przekichane później, ale yolo. O Boże, jakie to jest dobre! - odchylił głowę i wydał z siebie głośne "uuuhhhh". - Dziękuję z całego serduszka, zostawię sobie na później.

Po kilku drobiazgach w paczce od Baekhyuna przeszedł do następnej.

Po kolejnych dziesięciu paczkach, w których dostawał słodycze, breloki, pluszaki, listy i inne drobiazgi, zabrał się za największą paczkę.

- Ostatnia w tym odcinku paczka, ponieważ film trwa już dwadzieścia minut, haha - zaśmiał się. - O, Taehyung. Jestem ciekawy, co mi wysłałeś hyung.

Powoli rozciął papier chroniący karton i go otworzył. Zawartość była przykryta folią bąbelkową, na której była tylko karteczka „noś często i dbaj o to pod spodem". Chłopak zmarszczył brwi, a gdy podniósł folię, omal nie odskoczył.

- Żartujecie sobie ze mnie - pokręcił głową. - O kurwa mać - jeden z nielicznych momentów, w którym Jeongguk przeklinał. Nie pochwalał nigdy używania wulgarnego języka, czego na codzień nie robił, no chyba, że dana sytuacja prawie krzyczała, żeby użyć złych słów.

Brunet wyjął z kartonu bluzę, z doszytą do niej metką z logiem marki Gucci.

- Taehyung, przysięgam, zapierdole cię - położył dłoń na czole i oparł łokieć o swoje kolano, patrząc się z niedowierzaniem na paczkę, a w filmie zostało zrobione cięcie.

- Nie kupujcie mi takich drogich prezentów, nikt, bo błagam was, ja jestem tylko losowym typkiem z internetu, a wy wydajecie takie kolosalne pieniądze. Nie róbcie tego, bo czuję się źle - westchnął. - Dobra, ogarniamy się, nie będzie tam nic więcej takiego drogiego, lecimy dalej - spojrzał znowu do pudełka i wyjął z niego poduszkę z wizerunkiem Iron Man'a. - O jeju, dziękuje, super jest!

Kolejne spojrzenie w stronę pudełka spowodowało, że chłopak powiedział ciche „ja pierdole, Taehyung", a film w tym momencie został ucięty i pokazane było przejście do następnej paczki.

[Czego widzowie nie zobaczyli, był Jungkook sięgający po swój telefon i wybierający numer Taehyunga.

- Halo? - usłyszał po drugiej stronie.

- P-podaj mi swój adres.

- Po co? Coś się stało Jungkook?

- Tak kurwa, stało się. Masz mi dać swój adres, bo ci muszę odesłać kilka rzeczy idioto.

- Są dla ciebie, Kook. To nie jest wcale duży wydatek dla mnie.

- Wcale nie duży wydatek? Wcale nie duży wydatek?! Czy ty siebie słyszysz? Bluza Gucciego i telefon? Wcale nie kurwa duży wydatek! Wiesz co? Kiedyś mi w sumie podawałeś swój adres, więc skoro teraz go zapewne nie wyciągnę od ciebie, idę scrollować naszą konwersacje. Bez pozdrowień - rozłączył się i rzucił biednym urządzeniem opadając na podłogę. ]

--------------

Komentarze: 12 204

twójBAEk: omg nie dziękuj za czoko czoko ❤️

annyeonghaseyo fanka zza oceanów imnida: starałam się nad rysunkiem, dziękuję hah + omg koszulka od gucciego to już miłość

gucci boi: i tak to dostaniesz ^^

Introvertaes i ekipa : WYSŁAŁYŚMY CI SRAJTAŚMIE, CZEMU W TYM ODCINKU JESZCZE JEJ NIE MA (a/n pozdrawiam, nie zapomniałam o was spamerzy XDXD)

--
ta książka powinna się nazywać jak jeongguk znalazł sobie sugar daddy

^ mood

closetbunny | taekookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz