sceny pomiędzy 🎥🎥 - sceny nie ujrzane przez widzów
🔴🔴 - cięcie i next scenaboyfriend tag! | closetbunny
Opublikowano: 23.07.2015
Wyświetlenia: 686 287
Subskrybcje: 267 425
Podoba mi się: 203 286 Nie podoba mi się: 100 286
------
- Hej ziemniaczki! Więc, um, coś, co zapowiedziałem wczoraj wieczorem, a mianowicie boyfriend tag z moim chłopakiem. Będą go dwie części, w tej będziemy odpowiadać na pytania typowo dla tego tagu, a w drugiej to wy będziecie autorami pytań, bo wiem, że po tym, jak dowiecie się kto to, będziecie mieli ich bardzo dużo - zaśmiał się, patrząc nad obiektyw, gdzie stał Taehyung, patrzący, czy ostrość jest dobra. - Chodź, TT, bo im dłużej będziemy zwlekać, tym bardziej będę nerwowy - uśmiechnął się i podrapał się po karku.
Kim usiadł obok niego, machając do kamery, a serca niektórych widzów stanęły, powodując zatrzymanie filmiku i odtwarzanie go jeszcze raz, jakby to piksele źle się ułożyły.
- Przedstaw się, czy coś, n-nie wiem - spojrzał się na niego ze śmiechem.
- Ah, więc, witam wszystkich zgromadzonych, dla tych którzy nie wiedzą, nazywam się Kim Taehyung - spojrzał się na młodszego. - Mogę już zostać youtuberem jak ty? Umiem się witać!
- T-tak, możesz - znów się zaśmiał.
🎥🎥🎥🎥
- Aishh, stresuję się, zwłaszcza, że nie przeglądałem tych pytań - oparł głowę o jego ramię, wpisując w wyszukiwarkę „pytania do boyfriend tag".
- Buba, hej, spójrz na mnie - powiedział, a gdy twórca to uczynił, pocałował go. - Wszystko będzie w porządku kwiatuszku - cmoknął go jeszcze w czoło.
🎥🎥🎥🎥
- Gdzie się poznaliśmy? Eh, to proste!
- Zgadzam się, przecież przez to, że napisałem do ciebie na początkach twojego kanału przyjaźniliśmy się na odległość, ile, dziesięć miesięcy?
- Nie~ Poznaliśmy się w kwietniu zeszłego roku, a w lutym zaczęliśmy być razem, czyli po jedenastu! Ale taki fun fact, nadal się przyjaźnimy, bo nawet jak się kogoś kocha nie powinno się rezygnować z bycia przyjaciółmi - spojrzał na niego, a ten szybko cmoknął go w usta.
- Mój chłopak bardzo dobrze gada, polać mu.
- Tae!
🔴🔴🔴
- Jak długo jesteśmy razem?
- Od lutego, dwa dni po tym jak miałem wypadek, ale nie pamiętam dokładnie, wybacz!
- Nie martw się, ja sam nie pamiętam, za chwilę sprawdzę na jakimś artykule kiedy miałeś wypadek to się dowiemy - zaśmiał się. - Dwudziesty trzeci miałeś wypadek, czyli od dwudziestego piątego jesteśmy razem.
- Nie chce mi się bawić w matematykę, więc nie policzę dokładnie, ale chyba w takim razie jakieś pięć miesięcy? Ty czekaj, to my za dwa dni mamy pięć miesięcy!
- Zamówimy pizzę i maka, proszę~? - wydął wargę, chcąc, by starszy przystał na jego prośbę.
- Za to cię kocham, Jungkookie, cieszą cię takie najprostsze rzeczy - zaśmiał się, szybko go całując w czubek nosa, na co ten zachichotał. - Na pół roku cię gdzieś zabiorę.
🔴🔴🔴
- Gdzie była nasza pierwsza randka? Ej, Tae, my w ogóle chodzimy na randki?
- Wiesz, jesteśmy zbyt leniwi, więc uznajmy nasz cały związek, za randkę.
CZYTASZ
closetbunny | taekook
أدب الهواةgdzie jeongguk jest youtuberem, a taehyung jest jego wiernym widzem. start: 02022018 end: 09092018 opublikowane po 4 letniej przerwie i wielu załamaniach nerwowych: 27082022 tw! self harm mentions okładka mojego autorstwa #1 w au ( już kilka razy ) ...