Egy hosszú folyosó tárult elénk, mely mentén csapatokra osztódva beszélgettek a diákok a szekrények mellett. Az egyik lányokból álló csapat felénk nézett, s összesúgtak.
– Gyere, keressük meg a szekrényeinket – indultam meg magabiztos léptekkel a folyosón, nem foglalkozva az összesúgó lányokkal. Sara utánam sietett.
– A tiéd hanyas? – pillantottam a már mellettem lépkedő lányra.
– Száznegyvenhatos, a tiéd? – nézett rám egy pillanatra, majd tovább kereste szemével saját szekrényét.
– Kétszáznyolcvanöt.
– Oh, itt is van – ment az egyik szekrényhez, amin ott volt a nem régiben említett szám.
– Oké, akkor megyek én is megkeresem az enyémet – mosolyogtam rá, s tovább folytattam az utamat a folyosón sétálva.
Nem sokkal később bekanyarodtam jobbra amerre folytatódott tovább a folyosó. Viszont ekkor végre megláttam a szekrényem számát. Odaléptem hozzá és az előre megadott kombináció segítségével kinyitottam. Ráérősen elkezdtem pakolászni bele, majd hirtelen egy kéz került a látókörömbe, ami megtámaszkodott a szekrényem ajtaján, ezzel becsukva azt.
A pulzusom az egekbe ugrott az ijedségtől. Gyorsan megfordultam, így szembe kerültem a kéz tulajdonosával.– Szia cica – incselkedett egy kaján vigyorral az arcán. Felemás szeme pajkosan csillogva mért végig engem. Szőke haja gondosan hátra volt nyalva fején.
Körülbelül egy fejjel volt tőlem magasabb.– Anyád a cica – vágtam rá kapásból, indulattal telve. Engem csak ne cicázzon senki, főleg nem ez a seggfej.
– Ohh és még harapós is. Szeretem a nehezen kapható lányokat – harapott a még nagyobb mosolyra húzódó ajkába.
Mielőtt megszólalhatam vagy akár esetleg felpofoztam volna, meghallottam a bátyám dühtől fortyogó hangját.
– Jace! Szállj le a húgomról! – mordult rá. A srác meglepődve fordult Alec felé. Talán még egy kicsit el is sápadt a már mellettünk állónak az erélyes hangjától.
– Ő a húgod? – nézett rám, majd vissza rá.
– Azt nem említetted, hogy ennyire dögös – vigyorodott el újból, mire a másik fiú válaszul nyakon vágta.– Tudom mi jár a fejedben és ne merészeld megfektetni a húgom, mert kinyírlak! – emelte fel a mutató ujját fenyegetően.
– Ő számodra tiltott terület, értetted?Hahó én is itt vagyok, szóval kérlek ne beszéljetek rólam, pláne nem úgy, mint valami tárgyról!
– Értettem, de akkor is jó a segge, főleg ebben a szoknyában – nyalta meg alsó ajkát, mire most tőlem kapott egy jó nagy nyakast.
– Jó le se tagadhatjátok, hogy tesók vagytok – dörzsölgette fájdalmas arccal a tarkóját...
YOU ARE READING
Árnyvadászként Az Élet II. [•JAVÍTÁS ALATT•]
Fantasy1. Évad Bizony, nem csak a mondénok járnak iskolába, hanem az árnyvadászok is. S ennek a bizonyos intézménynek a neve nem más, mint Az Árnyvadász Akadémia. Alec Lightwood, az egyik kiemelkedő akadémiai diák húga, Hope is megkezdi tanulmányait itt. V...