72. Rész

253 17 0
                                    

– Jace, ki ez a lány? – fonta keresztbe a karját a vöröske, engem pedig fejen csapott a felismerés. Hát ez az a lány, akiről Jace mesélt. Az exe, aki a mondénok közt él, és megcsalta őt az állítólagos legjobb barátjával.
– Ahhoz neked semmi közöd! Mit keresel itt? – felelte feszülten, majd egy mozdulattal maga mögé taszított engem. Inkább semmit sem reagáltam tettére, hanem csendben figyeltem a történéseket.
– Felkértek, hogy tartsak itt előadást az emberek közti életről. Mikor megérkeztem mondták, hogy te is itt tanulsz úgyhogy gondoltam megkereslek mivel maradt egy-két lezáratlan ügyünk – mondta.
– Hát tudtommal nekünk nincs semmi lezáratlan ügyünk – s már zárta is volna rá az ajtót viszont ezt Clary megakadályozta.
– Jace, kérlek beszéljük meg! Utána esküszöm, hogy elmegyek és rád se nézek míg itt leszek – könyörgött.
– Mit lehet azon megbeszélni, hogy megcsaltál? Nem hiszem, hogy bármit is félre érthettem azon, mikor láttalak titeket csókolózni azzal a patkánnyal! Ne bolygassuk fel a múltat! Én már rég túlléptem rajtad és boldog vagyok mással – felelte némi nyugodsággal a hangjában, de még azért lehetett érezni rajta a feszültséget.
– Attól, hogy egyszer patkányá változtatták, még nem az – állt a barátja védelmébe Clary.
– Na látod most is őt véded! – vágta rá a fiú.
– Inkább ezt a beszélgetést folytassuk bent, négyszemközt – terelte a témát. Mondatában direkt kihangsúlyozta a négyszemközt szót, közben Jace válla fölött rámnézett.
– Nem, ennek a beszélgetésnek most véget vetek, és nagyon szépen megkérlek, hogy távozz. Nincs kedvem többet beszélgetni veled sem erről sem semmiről – mondta, majd rácsapta az ajtót. Ezután az ágyához ment és annak szélére ült. Kezeit térdeire támasztotta. Ideges tekintettel bámult maga elé. Meg nem tudtam volna állapítani, vajon mi járhatott akkor abban a percekben a fejében. Még egy ideig csak nézett maga elé, majd tenyereibe temette az arcát. Azt tartottam helyesnek, hogy inkább nem kérdezek rá az előbb történtekre, hanem odamentem hozzá és leültem mellé...

Árnyvadászként Az Élet II. [•JAVÍTÁS ALATT•] Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora