26. Rész

392 24 2
                                    

Mikor reggel kinyitottam a szemeim egyből vissza is csuktam. A reggeli napfény besütött az ablakon ezzel kis híján megvakítva engem. Amint sikerült megszoknom a fényt az engem bámuló fiú felé fordultam.

– Mi az? – kérdeztem kómásan a szememet dörzsölve.

– Semmi, csak cuki vagy, ahogy alszol – vigyorgott.

– Ne nézz, miközben alszom – morogtam, s a fejemre húztam a takarót, mire elnevette magát.

– Mennyi az idő? – kukucskáltam ki a paplan alól, mire ő elvette az éjjeli szekrényről a telefonját.

– Tíz óra lesz kilenc perc múlva – olvasta le az időt a kijelzőről.

– Alec ki fog minket nyírni – kerekedtek ki barna íriszeim.

– Majd magamra vállalom az egészet és csak engem fog kinyírni – mosolygott rám, felállt és magára rángatta a földön heverő nadrágját. Szememmel végig kísértem tevékenységét, majd észbe kapva én is felkeltem az ágyból, s összeszedtem magam.

– Mehetünk? – húzta fel a bőrkabátja cipzárját.

– Igen – bólintottam, majd elindultunk az ajtó felé. Jace kilökte a faajtót, aztán engem előre engedve kiléptünk a faházból.

Előkapott a zsebéből egy  kulcsot majd az ajtóba helyezve elfordította azt.

– Gyakran szoktál ide jönni? – kérdeztem, ő pedig zsebre vágva a fémdarabot mellém lépett.

– Igen – bólintott, miközben egymás mellett kullogva elindultunk az akadémia felé.
– Amikor rád találtam a tónál akkor is onnan jöttem. Suli után mindig elmegyek oda vagy egyedül vagy valaki mással – ekkor egy pajkos vigyorral az arcán rámnézett.

– Aha, szóval te ott szoktad megfektetni a lányokat.

– Téged is ott foglak – cukkolt engem ugyanazzal a pajzán arckifejezéssel az arcán.

A legrosszabb az volt ebben az egészben, hogy abban az ágyba aludtam, amelybe ő megfektetett már kitudja hány lányt. Azután meg valószínűleg eldobta őket, mint valami megunt játékot.

– Na arra várhatsz!

– Fogok is – mosolygott.

Minnél közelebb kerültünk az akadémiához, annál jobban féltem, hogy Alec mit fog mondani. Biztos halálra aggódja magát. Nem kellett volna az erdőbe mennem. Inkább maradtam volna a lányokkal és néztünk volna valami uncsi filmet. De ez ellen már nem tehettem semmit. Nem tudom visszatekerni az időt. Inkább beletörődtem, majd időközben beléptünk az akadémia már ismert területére...

Árnyvadászként Az Élet II. [•JAVÍTÁS ALATT•] Kde žijí příběhy. Začni objevovat