70. Rész

276 18 0
                                    

Mikor kiléptem a kapuból, egyből az Akadémia öreg épületét pillantottam meg. Mélyet szipantottam a friss erdei levegőből, s íriszeimmel a szőkeséget kezdtem keresni. Egyből kiszúrtam a felém siető alakot. Látványától szívem szabálytalanul kalapálni kezdett, majd cuccomat ledobva futottam felé. Odaérve karjaiba vetettem magam, s miközben ő szorosan ölelt, én ajkamat az övére tapasztottam. Hasamban pillangók keltek életre.
– Ezt lehet fent kéne folytatnunk, nem gondolod? – mosolygott rám, miután csókunk abba maradt. Épp annyira távolodtunk el egymástól, hogy egymás szemébe tudjunk nézni. Testem szinte már remegett, attól tartottam, hogy összeesek kezeiben.
– Lehet – hámoztam ki magam karjai közül. Vissza mentem a táskámért, amit Jace azonnal ki is kapott a kezemből, amint visszaértem hozzá. – Tudom én is hozni, nem nehéz.
– Nem baj – fogta meg másik kezével az enyémet. Gyors léptekben indultunk meg az épület felé. Útközben beszélgettünk úgy mindenféléről, ami csak az eszünkbe jutott. A koliba viszont csendesebben folytattuk, s próbáltunk a lehető legóvatosabban felszökni a szobájába. Csak reménykedni tudtunk, hogy nem találkozunk össze Sara-val, vagy Noora-val.
Megkönnyebbülten fújtam ki a levegőt, mikor már a szoba előtt álltunk. A szöszi belökte az ajtót, majd előre engedett. Meglepődve konstatáltam, hogy teljes rend volt. Senki sem ezt a látványt várná el egy olyan szobától, melyben három fiú él.
Miután hallottam mögülem a fa tárgy bezárodását, a mögöttem lévő fiú elkapta a karom, s az ajtónak szorított. Aztán csókban forrtak össze ajkaink, mely egyre vadabbá vált. Nyaka köré vezettem kezeimet, majd az egyikkel simogatni kezdtem tarkóját. Ő kezeit combom alá vezette, hogy az ölébe tudjon venni. Automatikusan kulcsoltam dereka köré lábaimat, mikor már az ölében voltam. Hátrálni kezdett, s bedőltünk a frissen vetett ágyába, miközben egy pillanatra se hagytuk abba a csókot. Jace kezei útra indultak. A pólóm alá vezetve őket kezdte el simogatni az oldalam, mitől testem mégjobban remegni kezdett.
Mikor elkezdte lehúzni rólam a fekete ruhadarabot, ijedten gurultam le róla. Nem voltam felkészülve arra, hogy megtörténjen az, amit ő véghez akart vinni velem...

Árnyvadászként Az Élet II. [•JAVÍTÁS ALATT•] Where stories live. Discover now