57. Rész

294 20 0
                                    

Miután a harmadik órám is lement, izgatottan léptem ki a teremből. Ez a hosszú szünet, ami azt jelentette, hogy most fogok találkozni a könyvtárban Jace-szel. Gyors léptekben indultam meg a lépcső felé. Mikor felértem, befordultam a jobb oldali folyosóra, ami a uticélom felé vezetett. Útközben többször is a hátam mögé néztem, nehogy valaki meglásson. Az ajtóhoz érve megálltam, majd egy nagy levegő vétel után lenyomtam a kilincset. Belöktem magam előtt, majd a hatalmas faajtó nyekeregve nyílt ki.  A küszöböt átlépve, körbenéztem a hatalmas teremben. Az egészet könyvespolcok telítették be. Az egyik oldalt egy lépcső vezetett fel a galériába, ahol mégtöbb polc foglalt helyet. Az egyik sarokban ott volt az információs pult, ami mögött egy ötvenes éveiben járó hölgy állt.  Ruhája alól kilátszódott a maradandó rúnák fekete vonalai. Haja feszes kontyban helyezkedett el feje búbján. A pult mellett pedig egy hatalmas asztal volt, körülötte székekkel. Beljebb léptem a helyiségben. Lépteim visszhangot vertek. A nő rám kapta a fejét. Aranyosan elmosolyodott, majd csak biccentett egyet az egyik polcsor felé. Bólintással megköszöntem neki egy mosoly kíséretében, aztán elindultam arra. Odaérve befordultam a két könyvespolc közé, ahol már ott várt a szőkeség. A földön ült a polcnak támasztva a hátát. Egyből rám terelődött  a tekintete. Egy másodperccel később már talpon is volt. A száját nagy mosolyra húzta és úgy indult meg felém. Mikor már csak centik választottak el egymástól hozzám hajolt, majd egy szenvedélyes csókban fortak össze ajkaink. Mohón faltuk egymás ajkát, közben Jace a karjaiba zárt. Kezeimet tarkójára csúsztattam. Viszont sajnos a levegő hiányában hamar szétváltunk.
– Gondolkodtam ezen a barátnős dolgon – felelte halkan szinte már suttogva, miközben egy tincset tűrt a fülem mögé. Az érintésétől borzongás járta végig minden porcikám. Kíváncsian néztem rá, ezzel jelezve, hogy mondja tovább a mondandóját. – Szeretném, ha a barátnőm lennél. Szóval megtisztelnél, azzal Hope Lightwood, hogy a barátnőm leszel? – kérdezte, majd elmosolyodott...

Árnyvadászként Az Élet II. [•JAVÍTÁS ALATT•] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin