NEW ORLEANSBAN
*Hope szemszöge*
Másnap reggel egy számomra ismeretlen szobában ébredtem.
Miután felültem az ágyon alaposan végig vezettem tekintetem a helyiség minden szegletén. Rengeteg elbűvölő festmény helyezkedett el a földön és a falakon is egyaránt. Emelett a szoba közepén helyet foglalt egy festőállvány rajta üres vászonnal. Amellett egy stoki, amin minden festéshez szükséges eszköz ott volt, amit csak el lehet képzelni. Mint például ecsetekkel teli üveg, festőpaletta és minden féle színű festék.– Jó reggelt Kedvesem – jelent meg az ajtóban Klaus, kezében egy pohár vizet tartott.
– Mit akarsz tőlem? – támadtam le azon nyomban.
– Milyen kis kíváncsi valaki – mosolyodott el, majd közelebb lépdelt hozzám. – Hamarosan mindenre választ kapsz, arról biztosíthatlak.
Ezután az állványhoz sétált, s lerakta az ecsetek mellé a vízzel teli üveget. Kezébe vette palettáját, majd több felé színű festéket nyomott rá. Miután végzett, a másik kezébe egy ecsetet vett, s el is kezdte a festést. Némán néztem rutinos mozdulatait. Eszméletlen látvány volt, hogy milyen könnyedséggel és beleéléssel húzta végig ecsetét a vásznon.
– Elmondanád végre, hogy mit szeretnél? – kaptam észbe, mivel még mindig nem kaptam meg a kérdéseimre a választ.
– Lenne hozzád egy ajánlatom – szólalt meg, miközben továbbra is alkotott.
– Mégis micsoda? – húztam fel kérdőn a szemöldököm.
– Ha itt maradsz New Orleansban és velünk éled a további életed akkor bármit megadok neked, amit csak szeretnél. Többek közt hatalmat is, s olyan lehetsz, mint az ikertestvéred – törölte meg egy ronggyal festékes kezét, miután letette a kezében lévő eszközöket.
– Mit szólsz?– Honnan veszed, hogy én vágyom arra, amit te megadhatsz nekem? – néztem a felém közeledő férfit.
– Sehonnan – vonta meg a vállát. – Na de mi a válaszod az ajánlatomra?
– Kösz az ajánlatot, de én nem kérek ebből. Csakis egy dologra vágyok per pillanat, ami az hogy visszamehessek a családomhoz New Yorkba. De gondolom ezt nem szeretnéd teljesíteni nekem – feleltem, miközben felvettem vele a szemkontaktust.
– Ez esetben tenni fogok azért, hogy megváltozzon a véleményed. S akkor mindennél jobban vágyni fogsz az ajánlatomra Hope Lightwood – húzta ördögi vigyorra ajkait...
ESTÁS LEYENDO
Árnyvadászként Az Élet II. [•JAVÍTÁS ALATT•]
Fantasía1. Évad Bizony, nem csak a mondénok járnak iskolába, hanem az árnyvadászok is. S ennek a bizonyos intézménynek a neve nem más, mint Az Árnyvadász Akadémia. Alec Lightwood, az egyik kiemelkedő akadémiai diák húga, Hope is megkezdi tanulmányait itt. V...