[Hope szemszöge]
*2 nappal később*
Már vége van az óráimnak. Magnus tegnap este visszament Brooklynba egy jó hosszú búcsúzkodás után. Nem nagyon akarta itt hagyni a bátyámat, viszont Alec se akarta, hogy elmenjen a boszorkánymester. De sajnos hívta a kötelesség és gondolom az akadémia vezetői se nézték volna jó szemmel, ha Magnus tovább marad itt.
Kiléptem a kollégium ajtaján azzal a szándékkal, hogy megint sétálok egyet. Lehet inkább a szobába kellett volna maradnom a lányokkal.
Az erdő felé vettem az irányt, ami szintén nem volt valami jó ötlet de egyedül akartam lenni. A kijárt ösvényen lépkedtem és már rég elhagytam az intézmény területét.– Már megint itt találkozunk? – hallottam meg az Ő hangját a hátam mögül. Hangneméből érzékeltem, hogy mosolyog.
Megfordultam a tengelyem körül, így megpillantottam a szőkeséget. Szokásos öltözetét viselte; fekete farmer, azonos színű póló, bőrkabát. Haja a szemébe lógott.
– Te követsz engem vagy mentél megetetni a kacsákat kacsapástétomal? – nevettem fel, mire ő is elkacagta magát. Olyan édes, ahogy nevet. Várj...mi? Mi ütött belém?
– Talán mindkettő – jelent meg egy kisfiús vigyor az arcán. Én csak kuncogva megráztam a fejem majd hátat fordítva neki folytattam az utamat.
– Most itt hagysz? Hát ez szép mondhatom – felelte sértődötten.
– Ha nem akarod, hogy itt hagyjalak akkor gyere – néztem hátra rá.
Jace azonnal megindult felém, majd mikor beért egymás mellett kullogtunk tovább.
– Na és nem félsz, hogy bármikor rád támadhat valami? Nem valami szerencsés dolog egyedül az erdőben mászkálni fegyver nélkül, főleg a múltkori eset után – fürkészte az arcomat, s én csak magam elé bámulva lépkedtem.
– De szerencséd, hogy akkor és most is itt vagyok és megvédlek – folytatta egy magabiztos mosoly kíséretében.– Nem kell megvédeni, de azért kösz – flegmáztam, amit azonnal egy kicsit meg is bántam. De annyira feltudd húzni azzal a beképzelt vigyorgásával.
Egy ideig csendben sétáltunk tovább, aztán elkezdtünk beszélgetni és csak mentünk egyre beljebb és beljebb az erdő mélyébe. Észre se vettük, hogy időközben már elkezdett besötétedni...
ESTÁS LEYENDO
Árnyvadászként Az Élet II. [•JAVÍTÁS ALATT•]
Fantasía1. Évad Bizony, nem csak a mondénok járnak iskolába, hanem az árnyvadászok is. S ennek a bizonyos intézménynek a neve nem más, mint Az Árnyvadász Akadémia. Alec Lightwood, az egyik kiemelkedő akadémiai diák húga, Hope is megkezdi tanulmányait itt. V...