Ennek nem szabadott volna megtörténnie. Muszáj minél hamarabb a koleszba érnem, mielőtt Jace utánam jön. Át kell gondolnom ezt az egészet. Még nem tudtam eldönteni, hogy mit is érzek iránta. Ezzel a csókkal pedig mégjobban összezavart. Nemcsak hogy az elsőt, de még a második csókom is tőle kaptam.
Ki löktem az ajtót, majd gyors léptekben haladtam a kollégium felé. Hirtelen lefékeztem. Talán mégsem kéne a koliba mennem. Ha Sara vagy Noora vagy esetleg mindketten meglátják az arcom akkor tudni fogják, hogy valami történt. Még mindig nem akartam, hogy tudjanak erről az egészről, mert mégjobban összezavarnának ők is. Az egyetlen személy, akinek beszélhetek erről az csakis Daniel vagy Magnus. Viszont a boszorkánymester New Yorkban van, és nem szeretném zavarni, Danielnek pedig órája van. Akkor mégis hova menjek? A tóhoz? Ahhoz át kéne öltöznöm. Jó akkor a terv a következő: felmegyek a szobába, és hátha lesz annyi szerencsém, hogy nem lesz ott senki, majd gyorsan átöltözök, aztán pedig elindulok a tóhoz.
Miután megbeszéltem magamban mindent folytattam tovább az utamat az épület elé. Amint felértem az ajtóhoz nagy levegőt vettem, majd a kilincset lenyomva beléptem a szobánkba. Megnyugodva indultam meg a szekrényem felé, mivel senki sem volt bent. Lefejtettem magamról az egyenruhám, majd felkaptam egy fekete farmert, s egy bordó pólót. Felhúztam a bakancsom, aztán felvettem a bőrkabátom. A szekrényből kivettem a tőröm, majd a bakancsomba csúsztattam.
Mikor leértem az épület elé, az erdő felé vettem az irányt. Magányosan kullogtam a fák között, és már alig vártam, hogy a tóhoz érjek. Közben gondolataim ezrei cikáztak a fejemben. Amikor odaértem leültem a tópartra, felhúztam a lábam, majd a fejemet megtámasztva rajta átkulcsoltam a kezemmel. Magam elé bámultam, miközben a bál, és a mai nap eseményein gondolkodtam. Vajon adjak egy esélyt Jace-nek vagy inkább hallgassak a bátyámra? Egyáltalán mit is érzek iránta? Ez szerelem vagy csak egy kis fellángolás? Még sosem voltam szerelmes. Viszont még sosem éreztem olyat, mint amikor Jace megcsókolt vagy, mikor csak szimplán a közelébe vagyok.
A gondolkozásomban a felém közeledő léptek zavartak meg...
YOU ARE READING
Árnyvadászként Az Élet II. [•JAVÍTÁS ALATT•]
Fantasy1. Évad Bizony, nem csak a mondénok járnak iskolába, hanem az árnyvadászok is. S ennek a bizonyos intézménynek a neve nem más, mint Az Árnyvadász Akadémia. Alec Lightwood, az egyik kiemelkedő akadémiai diák húga, Hope is megkezdi tanulmányait itt. V...