Mikor befejeztem a monológomat nem mondott semmit, hanem felpattant és engem otthagyva berohant az Akadémia ajtaján. Kétségbeesetten siettem a bátyám után.
Mire beértem egy hatalmas tömeg fogadott a folyosón, majd meghallottam a bátyám ordibálását.
– Mit műveltettek ti idióták? Meg nem mondtam, hogy hagyjatok őt békén?! – ordította. Hangjától összerezzentem, ami betöltötte az egész folyosót, ezáltal még több embert vonzott oda.
A sokkból feleszmélve gyorsan megindultam a tömeg felé, s átverekedttem magam rajta.
– Alec nincs semmi szükség erre – fogtam meg a karját.
– Gyere menjünk innen – próbáltam magam után húzni, de ő ugyanúgy állt ott, mintha hozzá se értem volna. Akaratlanul is a szőkeségre néztem a szemem sarkából, s megpillantottam engem bámuló tekintetét.
– Nehogy azt hidd, hogy ezt csak úgy szó nélkül fogom hagyni – rázta le rólam a karját, majd hirtelen a pólójánál fogva a szekrényre kente Jace-t.
– Hope félreértette ezt az egészet – felelte, s rám pillantott.
– És szeretem a hugodat, ha elfogadod ha nem – nézett újból a bátyámra. Ezután Alec ökle találkozott a szöszi arcával. A fiú feje a szekrénynek csapódott. Ijedten a szám elé kaptam kezemet, hogy elfojtsam feltörő sikolyomat.
– Mi történik itt? – hallottam meg Sara hangját, majd miután átverekedte magát a tömegen mellettem kötöttek ki Noora-val együtt.
– Úristen – felelte lesokkolódva Noora, mikor Jace eltaszította magától a bátyámat, s gyomorszájon rúgta. Alec megtántorodott egy pillanatra, de aztán újból a fiúnak támadt. Megindultam a két fiú felé, bár tudtam, hogy én kevés leszek ahhoz, hogy szétszedjem őket.
Odaérve megpróbáltam lerántani a Jace fölött magasodó Alec-et, de sikertelen volt a próbálkozásom.
– Gabriel csinálj már valamit! – kiáltottam rá a fiúra, aki azóta is ugyan ott állt és első sorból figyelte végig a műsort. Rám kapta a fejét, majd megindult a két fiú felé. S ekkor fordult a kocka, mivel már Jace magasodott a bátyám fölé és püffölte őt. Gabe odaérve hirtelen lerántotta a szőkeséget a Alec-ről. Nagyjából sikerült lefognia a fiút, viszont a drágalátos testvérem már megindult felé, hogy újabb ütést osszon neki...
KAMU SEDANG MEMBACA
Árnyvadászként Az Élet II. [•JAVÍTÁS ALATT•]
Fantasi1. Évad Bizony, nem csak a mondénok járnak iskolába, hanem az árnyvadászok is. S ennek a bizonyos intézménynek a neve nem más, mint Az Árnyvadász Akadémia. Alec Lightwood, az egyik kiemelkedő akadémiai diák húga, Hope is megkezdi tanulmányait itt. V...