Már két nap telt el a bál óta. Azóta nem találkoztam se Jace-szel, se Aleckel, mivel a koli szobámban kuksoltam, és a lányokkal plusz Daniellel néztünk filmet, sorozatot, meg minden ilyesmivel ütöttük el az időt.
Viszont már hétfő volt, azaz tanítás.
Félve léptem be az akadémia ajtaján, jobbomon Sara-val. Noora nem tartott velünk, azzal az okkal, hogy ő megvárja Danielt, mert vele lesz az első órája. Viszont nekem törim lesz, mint ahogy a mellettem lépkedő szöszinek is.
Amint beléptünk a terembe a csengő pont abban a pillanatban megszólalt. Leültünk a szokásos helyünkre, és úgy vártuk a többi diákkal Mrs.Penhallowt.
– Jó reggelt gyerekek! – lépett be az előbb említett személy, majd a könyveit letéve leült a tanári asztalhoz. Mindenki kórusban visszaköszönt a nőnek, és el is kezdődött az óra.
– Valaki eltudná nekem pontosan mondani, hogy mi is az az árnyvadász, és annak a feladatai? – tette fel a kérdést a nő, amire még én is tudtam a választ. Ezt minden árnyvadásznak kötelező tudnia már kiskora óta. Viszont mielőtt felemeltem volna a kezem, hogy elmondjam a választ, egy tipikus stréber beelőzött.
– Nathaniel – szólította fel a fiút.
– Az árnyvadászok az angyaloktól származnak, nephilimeknek is nevezik őket. Az a feladatuk, hogy távol tartsák a démonokat a mondénok világától – mondta úgy, mintha a tankönyvből olvasta volna fel a szavakat. Mi, az árnyvadászok mondénoknak nevezzük az embereket, az már egy másik kérdés, hogy miért is.
– Ez egy nagyon jó, és egyben kitűnően pontos válasz volt, köszönöm – mosolygott rá Mrs.Penhallow.
– Most pedig elolvasom nektek, hogy mi is az első árnyvadász története – vette a kezébe a tankönyvet, s kinyitotta azt.
– Körülbelül ezer évvel ezelőtt démonok szállták meg a világot, mivel a mondénok nem tudtak ellenük védekezni, Jonathan Shadowhunter egy boszorkánymester segítségével, megidézte Raziel angyalt és arra kérte, hogy adjon az embereknek a véréből és ruházza fel őket olyan hatalommal, amelynek segítségével visszaverhetik a démonok támadását. Raziel engedett a kérésnek, a vérét egy kehelybe fogta fel, a Végzet kelyhébe és Jonathan Shadowhunter-nek adta, aki társaival együtt megitta, így megszülettek az első árnyvadászok – olvasta, miközben mi kishíján halálra untuk magunkat...
YOU ARE READING
Árnyvadászként Az Élet II. [•JAVÍTÁS ALATT•]
Fantasy1. Évad Bizony, nem csak a mondénok járnak iskolába, hanem az árnyvadászok is. S ennek a bizonyos intézménynek a neve nem más, mint Az Árnyvadász Akadémia. Alec Lightwood, az egyik kiemelkedő akadémiai diák húga, Hope is megkezdi tanulmányait itt. V...