A lépcsőhőz érve levágtattunk a földszintre, s az ajtót kicsapva rohantunk az Akadémia felé. Odaérve felkocogtunk a lépcsőn és a kétszárnyú ajtón berontva beestünk az épületbe.
Minden szem ránkszegeződött.
Megnyugodva indultunk el együtt a matek terem felé, mint útközben kiderült mindannyiunknak ott lesz az első órája. A csengő megszólalt, mi pedig pont akkor értünk be a terembe. Még nem volt bent a tanár, aki a többiek szerint egy banya, szóval gyorsan elfoglaltunk Saraval egy padot, Danielék pedig mögöttünk foglaltak helyet, közben Noora lecseszte a fiút, hogy majdnem elkéstünk miatta. A tanárnő belépett, közben a szemét végigvezette a diákokon. Megakadt a szeme a mögöttem ülő fiún.
– Nocsak Daniel, maga tud időben is beérni az órára? – kérdezte enyhe gúnnyal a hangjában.
– Hát tanárnő ez azért van, mert én annyira imádom magát és a matematikát – kacsintott rá a fiú, mire a társaság felröhögött. A nő egy szemforgatással díjazta a hallottakat majd egy krétát felvéve írni kezdett a táblára.
Miután teleírta az egészet számomra kínai tűnő egyenletekkel, felénkfordult.
– Oldjátok meg a feladatokat majd óra végén adjátok be a füzeteiteket! Jegyet kaptok rá – foglalt helyet a tanári asztalnál.Az üres füzetemet kinyitva lemásoltam a feladatokat, majd csak bámultam őket, arra számítva, hogy hátha megoldódnak maguktól.
– Te tudod? – pillantottam a mellettem ülő lányra, aki kérdésemre válaszolva megrázta a fejét.
Hátranéztem Noora-ra, aki szorgalmasan oldotta meg a feladatokat, Daniel pedig próbálta lenézni a megoldásokat. A lány felnézett, s felénk csúsztatta a füzetet.
– Másoljátok le – mondta halkan, mi pedig a füzetet elvéve elkezdtük lemásolni a feladatok megoldásait.
– És velem mi lesz? – suttogta kétségbeesetten a fiú.
– Nyugi, te is leírhatod, de lányoké az elsőbbség – felelte csendesen, hogy meg ne hallja a tanárnő.
Azután, hogy lemásoltuk, hátraadtuk a füzetet Danielnek. Percek múlva a csengő jelezte, hogy vége van a órának.
– Na hozzátok ki a füzeteiteket, majd rakjátok le az asztalra! – utasított minket a tanár, miközben összepakolt.
Mindenki kivitte sorban a füzetét, aztán összepakoltunk és közösen elhagytuk a termet...
KAMU SEDANG MEMBACA
Árnyvadászként Az Élet II. [•JAVÍTÁS ALATT•]
Fantasi1. Évad Bizony, nem csak a mondénok járnak iskolába, hanem az árnyvadászok is. S ennek a bizonyos intézménynek a neve nem más, mint Az Árnyvadász Akadémia. Alec Lightwood, az egyik kiemelkedő akadémiai diák húga, Hope is megkezdi tanulmányait itt. V...