Miután kicsengettek, és a maradék óráim is lementek, Alec társaságában léptem ki az akadémia ajtaján.
Nem történt semmi érdekes aznap. Olyan volt, mint minden átlagos nap a suliban, jártam óráról órára. Bár igaz még csak a második napom volt.
Elterveztük, hogy a mai délutánt együtt töltjük, holnap délelőtt pedig jön Magnus.Az elmélkedésemből Alec zökkentett ki.
– Kérdezhetek valamit? – rúgott bele az egyik kavicsba, ami pár méterrel arrébb gurult. Válaszképp csak bólintottam egyet.
– Ugye nem fogsz bedőlni Jace-nek? – nézett rám.– Hát nem terveztem, miért? – pillantottam rá.
– Biztos? Csak ki akar használni téged, mint a többi lányt. Nem akarom, hogy te legyél a következő áldozata, aztán meg eldobjon, mint valami rongybabát – fürkészte aggodalommal telve az arcomat.
– Biztos – bólintottam. – Utálom őt. Egyébbként is te hogy tudsz vele barátkozni?
– Úgy, hogy tudom, hogy miken ment keresztül, és igazából ő nem ilyen. Ez a seggfej stílus csak egy álarc számára, hogy ne engedjen senkit közel magához, s nehogy megint csalódás érje őt – bólintott. Nem szóltam semmit, csak tovább sétálgattunk az Akadémia területén.
– Na és, várod, hogy holnap jöjjön Magnus? – szólaltam meg egy kis idő múlva, majd a fiúra néztem.
– Nagyon – mosolyodott el a boszorkánymester neve hallatára. A bátyám boldogságát látva nekem is mosolyra görbült az ajkam.
Ezek után még rengeteget beszélgettünk és sétáltunk. Amimt elhatároztuk, hogy mostmár ideje lenne a koliba menni és eltenni magunkat a holnapi napra, el is indultunk az épület felé.
Mikor a szobám elé értünk megálltunk az ajtó előtt és felnéztem a bátyámra.
– Hát akkor jó éjt – öleltem meg a fiút. Viszonozta a gesztusomat, aztán egy puszit nyomott a homlokomra.– Jó éjt – engedett el, én pedig kinyitottam az ajtót és beléptem a szobámba.
Csak Sara volt bent, aki egy könyv felett aludt el az ágyán hasalva. Betakartam a lányt, majd a fürdőbe érve vetkőzni kezdtem. Ezt követően beléptem a zuhany alá és engedni kezdtem magamra a jó meleg vizet.
Azután, hogy végeztem, megtörölköztem, s magamra kaptam a pizsamám.
A helyiségből kilépve bedőltem az ágyamba, majd percek múlva már álomba is szenderültem...
KAMU SEDANG MEMBACA
Árnyvadászként Az Élet II. [•JAVÍTÁS ALATT•]
Fantasi1. Évad Bizony, nem csak a mondénok járnak iskolába, hanem az árnyvadászok is. S ennek a bizonyos intézménynek a neve nem más, mint Az Árnyvadász Akadémia. Alec Lightwood, az egyik kiemelkedő akadémiai diák húga, Hope is megkezdi tanulmányait itt. V...