10. Rész

501 30 0
                                    

A hang irányába fordultam, így szembe találtam magam egy seggfejjel, azaz Jace-szel.

- Ah, már csak te kellettél ide - forgattam meg íriszeim.

- Azért ennyire ne örülj nekem - vigyorgott, majd a szemét látványosan végigvezette rajtam.

- Tetszik a nadrágod, főleg hátulról - döntötte oldalra a fejét, miközben az alsó ajkába harapott.

Már szólásra nyitottam a szám, hogy valami frappáns mondattal visszavágjak neki, de Alec közbeszólt.

- Khm... Megbeszéltük, hogy békénhagyod a húgomat - lépett mellém megköszörülve a torkát.

- Csak megdicsértem a nadrágját - intézte Alecnek a szavait, miközben szemöldökét felhúzva ránézett. - Már az is baj?

- Ah, mindegy, hagyjuk - intette le a fiút.

- Na és te kivagy? - kérdezte Jace Sara-ra nézve, aki a falnak dőlve figyelte az eseményeket.

- Az, aki te nem, Kicsi nyak - lökte el magát a faltól, s elindult a tanár felé, aki épp akkor lépett be a terembe.

Jace-t kikerülve a lány után mentem.

- Mi? Milyen Kicsi nyak? Nem is kicsi a nyakam! Ugye, Alec? Mondd, hogy szerinted nem kicsi a nyakam! - sipákolt a szöszi, mire én halkan elkuncogtam magam.

Sara-val nem messze a tanártól álltunk meg, hogy minden lényeges infót hallhassunk.

- Nem, nem kicsi a nyakad, csak hagyd már abba a visítozást - jelentette ki Alec a fiú kérésére, majd Jace-t otthagyva elindult felénk.

Mellettem állt meg, és a férfira nézett, aki a kezében lévő papírt vizslatta.

- Várunk még valakire? - nézett fel, mire páran bekiabáltak egy "nem"-et.
- Oké, akkor kezdhetjük. Az újakat üdvözlöm, Hodge Starkweather vagyok, én fogom tartani nektek ezt az órát a tapasztaltabb diákok segítségével. Melegítsetek be, aztán elmondom, ki kivel lesz párban - felelte, mire mi Sara-val arébb vonultunk és elkezdtünk a tanár kérésére bemelegíteni, közben pedig a lány mesélt valamit.

Körbenéztem a teremben és akaratlanul is megakadt a szemem Jace-en. Valószínűleg megérezte, hogy nézem, mert egyből rámpillantott, - ennek következtében összetalálkozott a tekintetünk - s egy kaján vigyorra húzódott az ajka.

- Hope, figyelsz te rám egyáltalán? - kérdezte a lány, mire összerezzentem a hangjára.

- Öhm... Persze - hazudtam, miután rákaptam a fejem. Tudom nem szép dolog volt ez tőlem, de nem akartam megbántani.

- Aha, látom - duzzogva hagyott ott, de én bocsánatkérések közepette követtem őt.

Miután mindenki Mr.Starkweather köré gyűlt, elkezdte felolvasni a párokat.

Kérlek Raziel hadd legyek Aleckel, én csupán csak ennyit kérek semmi többet, légyszi.

- Hope Lightwood és Jace Herondale - olvasta, mire én nyomdafestéket nem tűrően, halkan elkáromkodtam magam...

Árnyvadászként Az Élet II. [•JAVÍTÁS ALATT•] Onde histórias criam vida. Descubra agora