32. Rész

367 20 0
                                    

Már öt órán is túl voltam, aztán pedig következett az utolsó, ami az önvédelem volt. Sara-val beléptünk a lányöltöző ajtaján, majd az egyik padra ledobva a cuccunkat öltözni kezdtünk.
Amint átöltöztem a falon lógó tükörhöz léptem, és copfba fogtam a hajam. Egész nap nem találkoztam Jace-szel sőt még Alec-kel sem. Úgy látszik gondoskodott arról, hogy véletlenül se kerüljek a szőkeség közelébe. Viszont ezen az órán ezt nem tudja megakadályozni, mivel egy légtérbe leszek vele negyvenöt percig, és még a párom is a fiú. Elléptem a tükörtől, majd leültem Sara mellé, így várakoztunk míg be nem szólt Mr.Strakweather, hogy mehetünk.

A terembe belépve egyből kiszúrtam a szőkeséget, viszont ő nem vett észre, mivel háttal állt nekem és Alec-kel beszélgetett – aki természetesen a szöszivel ellentétben egyből észrevett engem.
Talán túlságosan is sokáig nézett a szigorú tekintetével, mert Jace hátrafordult, és egyenesen rám nézett, majd elmosolyodott. Már akkor éreztem, hogy egy jó órának nézünk elébe.

– Na gyerekek! Álljatok össze az eddigi párotokkal, és folytasátok ott, ahol abbahagytátok! – adta ki az utasítást a tanár.

– Mr.Strakweather esetleg nem lehetne párt cserélni?

– Sajnálom Alec, de már vagy ezerszer elmondtam, hogy ez miért nem lehetséges – rázta meg sajnálkozóan a fejét, majd leült és a kezében lévő füzetbe kezdett írkálni.

A szöszire néztem, aki a fejével bicentett, hogy kövessem.

– Most a változatosság kedvéért nem bottal fogunk gyakorolni. Remélem nem gond – mosolygott rám, mikor odaértem mellé, a szokásos helyünkre. Válaszként biccentettem egyet, majd mindketten elkezdtünk bemelegíteni.

– Na és fogsz menni a bálba? Van már párod? – Ezzel meg mi van? Olyan mintha kicserélték volna. Ne dölj be a kedvességének Hope! Csak azért csinálja, hogy az övé legyek, és hogy minnél hamarabb ágyba vigyen.

– Igen megyek, és van – válaszoltam, miközben csináltam pár karkörzést.

– Na és ki volt az a szerencsés, aki be mert engem előzni?

– Daniel.

– Hát akkor kénytelen leszek valaki mást elhívni. Mondjuk ez körülbelül egy percet fog igénybe venni, mivel az Akadémia összes lány diákja arra vágyik, hogy velem jöhessen el a bálba – és már vissza is tért a régi Jace...

Árnyvadászként Az Élet II. [•JAVÍTÁS ALATT•] Where stories live. Discover now