54. Rész

306 18 0
                                    

A kollégiumba belépve meleg levegő csapta meg az átfagyott arcomat. Már alig vártam, hogy felérjek a szobámba és beüljek egy kád jó meleg vízbe. A lépcsőn lépkedve a cipőnk tocsogó hangott adott ki. Mindkettőnk bőrkabátján esőcseppek gyöngyöződtek. A második emeletnél megálltunk és egymásra néztünk.
– Remélem tudod, hogy ezt egy ideig titokba kell tartanunk? Csak Daniel és Magnus tudja, hogy valami alakul közöttünk.
– Igen – bólintott, majd zsebredugta kezeit. – Nem szeretném, ha a bátyád kinyírna mondjuk előbb vagy utóbb úgyis kifog.
Mindketten felnevettünk. Egy gyors puszit nyomtam az arcára, majd jó éjszakát kívánva megindultam a folyosón. A folyosót boszorkányfények világították meg. Félve nyomtam le az ajtó kilincsét. Féltem a két lány reakciójára a kinézetemmel és Jace-szel kapcsolatban. Belépve Sara és Noora is rám kapta a fejét.
– Hát veled meg mi történt? – tette fel a kérdést a Vöröske.
– Picit elkenődött a sminked – mutatott a saját arcára Sara.
– Tisztában vagyok vele – nevetve rúgtam le a bakancsom, majd a fürdő felé vettem az irányt. Hallottam, ahogy a két lány összesúg mögöttem. Bezártam az ajtót, majd a tükörhöz ballagtam, hogy megnézem, hogy mennyire is nézhettek ki borzalmasan. Hátrahőkölve néztem a tükörképem. A tusvonlam és a szempillaspirálom fekete pacákban terült el az arcom mindkét oldalán. A rúzsom már nem is látszódott. A smink lemosó segítségével lemostam magamról azt a borzalmat. Ezután megnyítottam a vízet, majd ledobáltam a földre a csuromvízes ruhadarabjaim, amik nagy hanggal értek földet. Miután elzártam a vízet, és öntöttem a kádba a tusfürdőmből elvegyültem a levendula illatú habok közt. A fejemet a kád szélének  döntöttem, majd lehunytam a szemem. Lassan kezdett felmelegedni az átfagyott testem. Lejátszottam a fejemben a pillantott, amikor Jace megcsókolt az esőben. A gondolattól mosolyra görbült a szám. Azután, hogy kezdett kihülni a víz gyorsan lefürödtem, majd kiszálltam a langyos vízből. Leengedtem a kád tartalmát miután magam köré csavartam egy törölközőt. Felöltöztem, aztán megszárítottam a hajam. Mikor mindennel végeztem kiléptem a helyiségből...

Árnyvadászként Az Élet II. [•JAVÍTÁS ALATT•] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang